Kirjoittaja Aihe: Nokkalaakereiden koko  (Luettu 1193 kertaa)

Poissa BB

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 407
  • 1995 z28
Re:Nokkalaakereiden koko
« Vastaus #5 : 29.04.2005 - klo:18:44 »
nänpä justiinsa.
1995 z28 manual.

Poissa 406cid

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 297
Re:Nokkalaakereiden koko
« Vastaus #4 : 29.04.2005 - klo:08:57 »
ite oon kyllä laittanu nuo nokkalakrut alakautta hollilleen ja sit vaan työkalulla paikalleen.mutta toimii kai se noinkin.

Alakauttahan se onnistuu kyllä ja tunnelin kautta silloin, jos on jo alakerran kasannut.

Poissa BB

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 407
  • 1995 z28
Re:Nokkalaakereiden koko
« Vastaus #3 : 28.04.2005 - klo:19:42 »
ite oon kyllä laittanu nuo nokkalakrut alakautta hollilleen ja sit vaan työkalulla paikalleen.mutta toimii kai se noinkin.
1995 z28 manual.

Poissa 406cid

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 297
Re:Nokkalaakereiden koko
« Vastaus #2 : 28.04.2005 - klo:15:05 »
Sulla on tainnut mennä ristiin laakerien ulkohalkaisijat.

3,4 ovat pienimmät . 2 ja 5 ovat vähän suuremmat ja 1 on suurin

Tässä Durabondin speksiä :

1    2.1400"
2,5    2.1300"
3,4    2.1200"

Eli ulkohalkaisijoissahan vaan tuo ero on. Pointtinahan on se, että esim kolmoslaakerihan pitää saada ensin ykkös- ja kakkosreijän läpi. Sitä on vaikea saada kolmoseen asti, jos vaikka kakkosessa olisi pienempi halkaisija...

Eli : 1 , 2 ja 3 nokkatunnelin etukautta , 4 ja 5 takakautta.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2005 - klo:15:15 kirjoittanut 406cid »

Poissa -57

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 16
  • Oma teksti
Nokkalaakereiden koko
« Vastaus #1 : 28.04.2005 - klo:12:42 »
Oon aina luullu että noi laakerit pienenee taaksepäin mentäessä (ainakin SBC:ssä) mutta ei näköjään; 2 ja 5 onkin pienimmät, 3 ja4 vähän isommat ja 1 suurin. Miks ne muuten pitää olla eri kokoiset?