Kirjoittaja Aihe: Kytkin loppu??  (Luettu 10385 kertaa)

Poissa Juhani LS1

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1194
  • Sukupuoli: Mies
    • www.camaro.fi
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #4 : 24.01.2010 - klo:19:41 »
Kytkintä pohditaan täälki prk. nim. kaks polttanu. No toi LS6 mallinen mikä siel on toimii hyvin muuten paitsi täyden kaasun lähdöissä/vaihdoissa jää luistaan hmm. Olen miettiny pelkkää dualfriction levyä, semmostakin on saatavana noin 100$ Ebay. Toisaalta ei huvita montaa kertaa painia askin kanssa myöskään ja taas toisaalta mimmosta poljinvoimaa tarvii joku Centerforce sitten ja kestääkö tuo muutenkin vähä.. hydraulinen systeemi sitä , LS6 kytkin on kevyempi kun alkuperänen LS1 ja molemmissahan on asetelmassa jousen pivot pisteen automaattisäätö millä keveys on oikeestaan aikaansaatu tai et se toimintapiste pysyy n. samassa kohassa. Cudaan tuli viime talvena Centerforce laitettuu perinteisen Borg/Beck mallisen tilalle joka oli ihan kun uus mut poljinvoima...... toi Center on toiminu siinä makeesti ja ei luista sit kans ja mukava käyttää.
« Viimeksi muokattu: 24.01.2010 - klo:19:47 kirjoittanut Juhani LS1 »
-Camaro -70 RS 350,LS1,M6, Silver.
-Camaro -70 RS/SS 350, M4, Copper. MR-rek.
-Ford -29 A Roadster, 350cid, Glide,IRS, "Silver Bullet" by Boyd
-Ford -31 A Roadster, Chevy SB,TH350, "Pikkumusta" by JJ
-Chevelle -72, 350SS, Mulsanne Blue,Cowl Induction, MR-rek
-Camino -60, SBC,Kustom Black/Flames, "El Bimbo"
-Cadillac -60, 4d HT,390/Hydramatic, Turquise,  MR-Rek
-Jeep Commander -07,CRD Limited, Black.
-Phaeton -07 V10TDI Tarantella Black.
-Honda -73 750Four "Tuutti" MR-rek.
-Bavaria 34Cruiser-2011 "Neptuna" Loaded.
www.camaro.fi

Poissa AJ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 240
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #3 : 24.01.2010 - klo:18:38 »
Pidetään mielessä m/ Pistä vielä tiukka hinta tänne tai YV:llä
Täytyy katsella vielä noita kytkimiä, mistä se sitten sopiva löytyis...Vielä toimii moitteetta ja asialla ei ole hirveä kiire, mutta etsitään nyt valmiiksi kaikki rojut niin voi laittaa kaikki saman tien sitten paikalleen.
Chevroler Camaro Z28 procharged

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5860
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #2 : 24.01.2010 - klo:18:25 »
Hurstin sifteri löytys...
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar

Poissa AJ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 240
  • Sukupuoli: Mies
Kytkin loppu??
« Vastaus #1 : 24.01.2010 - klo:16:26 »
Kytkin on alkanut kahiseen kun painaa kaasua voimakkaammin 1000-1300kierros alueella(jos on pitoa,eikä sudi tyhjää).Kahina tulee vasta n.10km ajon jälkeen.
Muuten kytkin toimii hyvin,ei luista ja vaihtaminen onnistuu hyvin.
Painelaakeri uusittu viime kesänä, mutta joko nyt on sitten koko kytkimen vuoro  ???

Centerforcen dual frictionia kattelin summitilta, mutta jos on tiedossa kohtuu hintainen setti tarjouksia kuunnellaan m/ Hurstin sifterikin harkinnassa..
Jos samalla päivittäis koko paketin kerralla kuntoon ettei tarvi moneen kertaan laatikkoa tiputtaa alas :W
Chevroler Camaro Z28 procharged