Kirjoittaja Aihe: LT1'n vauhtipyörä ja vanhan mallin sbc-akseli  (Luettu 1488 kertaa)

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Vs: LT1'n vauhtipyörä ja vanhan mallin sbc-akseli
« Vastaus #3 : 14.02.2010 - klo:19:02 »
en oo keksiny muutakaan keinoa kun ram 2555 400$, tai centerforce 700173 hinta jotain 385$ summitlla siis.
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5288
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: LT1'n vauhtipyörä ja vanhan mallin sbc-akseli
« Vastaus #2 : 12.02.2010 - klo:20:04 »
vauhtipyörän painotus, LT1 on ulkoses painos takapäästä ja ohjaintappi määrittää vauhtipyörän painon oikeaan paikkaan. miten lie vanhanmallin sbc:ssä.
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa Jarno

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1764
  • Sukupuoli: Mies
LT1'n vauhtipyörä ja vanhan mallin sbc-akseli
« Vastaus #1 : 12.02.2010 - klo:05:21 »
Noi pitäs saada pelaamaan yhdessä -> uusi pulttijako ja keskireiän "hoonaus" isommaksi. 
Mitä mieltä ootte,tuleeko pelaamaan ilman ongelmia vai onko täs ny jotai mitä en oo ottanu huomioo  ???

-kyllähän noihin myydää swap-pyörää,mut oliko se ny 430$  :o
IROC-Z  -88
Beretta GTU -89
E200 Kompressor -03
Voyager -03
ZXR 750 -94
VFR 800 Vtec -02