Kirjoittaja Aihe: Kytkin loppu??  (Luettu 10594 kertaa)

Poissa Cujo

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1349
  • Sukupuoli: Mies
  • Nothing beats cubic inches ; )
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #34 : 10.04.2010 - klo:10:08 »
Ite vaihdoin 3gen ponuun kytkimen(centerforce) ja kilkkeet. Auto pukeille, kartaani laatikosta irti, sisältä keskikonsolin alta laatikon haitarikumi irti, tunkilla laatikko alas levy,asetelma ja laakerit paikoilleen, laatikko ylös, kartaani kiinni, keskikonsoli ja haitarikumi kiinni ja baanalle. Vajaan päivän homma
« Viimeksi muokattu: 10.04.2010 - klo:15:57 kirjoittanut Cujo »
Pontiac 2gen -76
Pappa Tunturi  65

Poissa AJ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #33 : 10.04.2010 - klo:09:39 »
Saako tierustella missä teetit, kuulostaa hyvin kohtuulliselta  m/


Paimelan paroni, Hollolassa. Samasta paikasta ostin autonikin
Chevroler Camaro Z28 procharged

Poissa Kake

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 545
  • Oma teksti
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #32 : 10.04.2010 - klo:09:33 »
Kytkin 400 ja 320 tyot,hionta ja laakerit.

Saako tierustella missä teetit, kuulostaa hyvin kohtuulliselta  m/
'95 Accord 2.0
'81 2.8 Granada - '08 600RR CBR
'03 RSV-R 1000 - '05 ZX6R
'01 2.7 Sebring LX - '04 ZX10R
'95 LT1 TA M6 - '96 CBR 600F
'89 Audi V8 - '91 S13 200SX
'89 350TPI TA GTA A4 - '94 CB500

Poissa AJ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #31 : 10.04.2010 - klo:09:31 »
Mitä tuli kokonaisuudessaan koko operaatiolle hintaa ja millasella tuntivelotuksella teki paja  ???

Kytkin 400 ja 320 tyot,hionta ja laakerit.
Chevroler Camaro Z28 procharged

Poissa Kake

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 545
  • Oma teksti
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #30 : 10.04.2010 - klo:09:28 »
US-parts myy vakiosettia muistaakseni yli 600 eurolla.Centerforce huomattavasti parempi vakioon verrattuna.Ottaa kiinni napakasti ja kevyt kayttaa.
Itse vein auton pajalle remonttiin ja samalla vauhtipyora hiottiin.


jake:
Ei lenna mehut pihalle  ;)

Mitä tuli kokonaisuudessaan koko operaatiolle hintaa ja millasella tuntivelotuksella teki paja  ???
'95 Accord 2.0
'81 2.8 Granada - '08 600RR CBR
'03 RSV-R 1000 - '05 ZX6R
'01 2.7 Sebring LX - '04 ZX10R
'95 LT1 TA M6 - '96 CBR 600F
'89 Audi V8 - '91 S13 200SX
'89 350TPI TA GTA A4 - '94 CB500

Poissa AJ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #29 : 10.04.2010 - klo:09:27 »
Itsellä on vain pukit ja yksi hallitunkki, ja kaveri apuna, vaihtuuko näillä eväin kytkin kivuttomasti vai antaako suosilla jollekin taholle tehtäväksi jolla on hallinosturi käytössä? Nosturilla muutaman tunnin homma, auton alla päivän?(Tarjouksia tulemaan jos sellaiset tahot lukevat tätä!?)

Minkämoinen hintaero tuolla centerforcella vakio/tarvikesettiin? Hieman suolainen hinta tuo 400 pelkistä osista tähän hätään  :-X

US-parts myy vakiosettia muistaakseni yli 600 eurolla.Centerforce huomattavasti parempi vakioon verrattuna.Ottaa kiinni napakasti ja kevyt kayttaa.
Itse vein auton pajalle remonttiin ja samalla vauhtipyora hiottiin.


jake:
Ei lenna mehut pihalle  ;)
Chevroler Camaro Z28 procharged

Poissa Kake

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 545
  • Oma teksti
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #28 : 09.04.2010 - klo:22:15 »
Itsellä on vain pukit ja yksi hallitunkki, ja kaveri apuna, vaihtuuko näillä eväin kytkin kivuttomasti vai antaako suosilla jollekin taholle tehtäväksi jolla on hallinosturi käytössä? Nosturilla muutaman tunnin homma, auton alla päivän?(Tarjouksia tulemaan jos sellaiset tahot lukevat tätä!?)

Minkämoinen hintaero tuolla centerforcella vakio/tarvikesettiin? Hieman suolainen hinta tuo 400 pelkistä osista tähän hätään  :-X
'95 Accord 2.0
'81 2.8 Granada - '08 600RR CBR
'03 RSV-R 1000 - '05 ZX6R
'01 2.7 Sebring LX - '04 ZX10R
'95 LT1 TA M6 - '96 CBR 600F
'89 Audi V8 - '91 S13 200SX
'89 350TPI TA GTA A4 - '94 CB500

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #27 : 26.02.2010 - klo:23:23 »
mites senterforse toimii kaasu ja kytkin pohjassa? meinaan että se keskipakovoima on varmaan aika suuri ja kytkin tahtoo sillon vähän kun väkisin ottaa kiinni, saako poljinta pidettyä pohjassa vai lentääkö apusyliteristä mehut valoihin?
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #26 : 26.02.2010 - klo:06:48 »
Ei ole..paaljon parempi verrattuna vakio kytkimeen.kevyt painaa kytkinpoljin alas ja ottaa napakasti kiinni liikkeelle lähdettäessä m/

Ja center forcen etu vakio kytkimiin on etta puristuspaine asetelmassa kasvaa kierroksien mukaan.. eli pitais ottaa kohtuu napakasti kiinni ku punarajalla paukuttaa pykalia.
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa AJ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #25 : 23.02.2010 - klo:10:05 »
Hienoo m/ ja ei liian raskas käyttää?
Ei ole..paaljon parempi verrattuna vakio kytkimeen.kevyt painaa kytkinpoljin alas ja ottaa napakasti kiinni liikkeelle lähdettäessä m/
Chevroler Camaro Z28 procharged

Poissa Juhani LS1

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1194
  • Sukupuoli: Mies
    • www.camaro.fi
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #24 : 23.02.2010 - klo:09:56 »
Hienoo m/ ja ei liian raskas käyttää?
-Camaro -70 RS 350,LS1,M6, Silver.
-Camaro -70 RS/SS 350, M4, Copper. MR-rek.
-Ford -29 A Roadster, 350cid, Glide,IRS, "Silver Bullet" by Boyd
-Ford -31 A Roadster, Chevy SB,TH350, "Pikkumusta" by JJ
-Chevelle -72, 350SS, Mulsanne Blue,Cowl Induction, MR-rek
-Camino -60, SBC,Kustom Black/Flames, "El Bimbo"
-Cadillac -60, 4d HT,390/Hydramatic, Turquise,  MR-Rek
-Jeep Commander -07,CRD Limited, Black.
-Phaeton -07 V10TDI Tarantella Black.
-Honda -73 750Four "Tuutti" MR-rek.
-Bavaria 34Cruiser-2011 "Neptuna" Loaded.
www.camaro.fi

Poissa AJ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #23 : 23.02.2010 - klo:09:49 »
Päivitystä tähänkin aiheeseen
Centerforcen dual friction laitettu ja samalla uusittu silmä,-painelaakeri,vauhtipyörä hiottu ja shifteri päivitetty orkkis puurokauhan tieltä...
Kahinan syyksi paljastui silmälaakeri mikä oli mennyt päreiksi.. ::) Mutta nyt toimii niin kuin pitääkin ja kytkin vaikuttais aika helv..hyvälle.


Chevroler Camaro Z28 procharged

Poissa Juhani LS1

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1194
  • Sukupuoli: Mies
    • www.camaro.fi
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #22 : 07.02.2010 - klo:21:52 »
Niin ton LS7 pitäs kestää, niin olis LS6 kytkimenkin pitäny... vaihoin ite myös uudenman parannetun työsylkän, uuden poljinsylkän porasin F-bodyssä hydrauliletkussa olevan restrictorin auki 3mm ja kytkin toimi tosi hyvin, kesti lämmittämättömillä slikseillä yli 20 vetoo,
no sitten viime vuonna kun linelock mahollisti kunnon lämmityksen niin oletin et nyt toi kylmillä kumeilla onneton 60ft tippuu 2,2s jonnekkin 1,9s no ei kun ilmeisesti burnikses lämmenny komposiitlevy ei sitten pitäny lähössä vaan tarttu vaan hölläämällä ja sama kakkosella ja tuttu käry taas sisään prk. kumit ei sutinu yhtään minkä ne taas teki kylminä ekan 10m. Cudaan laitoin Centerforcen  dualin ja täytyy sanoo et se on tosi hyvän tuntunen kaikin puolin ja ei merkkiäkään luistosta ja pallot palaa aina kun haluu mutta sliksellä en ole kokeillu sitä. Tuntuma on et puoliks sinratttu levy olis se mitä tarvitaan koko sintteri on niin karu ajaa kadulla.
-Camaro -70 RS 350,LS1,M6, Silver.
-Camaro -70 RS/SS 350, M4, Copper. MR-rek.
-Ford -29 A Roadster, 350cid, Glide,IRS, "Silver Bullet" by Boyd
-Ford -31 A Roadster, Chevy SB,TH350, "Pikkumusta" by JJ
-Chevelle -72, 350SS, Mulsanne Blue,Cowl Induction, MR-rek
-Camino -60, SBC,Kustom Black/Flames, "El Bimbo"
-Cadillac -60, 4d HT,390/Hydramatic, Turquise,  MR-Rek
-Jeep Commander -07,CRD Limited, Black.
-Phaeton -07 V10TDI Tarantella Black.
-Honda -73 750Four "Tuutti" MR-rek.
-Bavaria 34Cruiser-2011 "Neptuna" Loaded.
www.camaro.fi

Poissa Juhani LS1

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1194
  • Sukupuoli: Mies
    • www.camaro.fi
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #21 : 07.02.2010 - klo:21:28 »
Missas aikavyohykkeessa Juhani oot ku tahan aikaan (suomen aikaa) vastaile??  ??? ??? Baaritkin meni siela jo melkein tunti sitten kiinni
Heh ihan suomessa on vähän noi ajat sekasin heräsin tos  kolmelta ja selailin boordia
-Camaro -70 RS 350,LS1,M6, Silver.
-Camaro -70 RS/SS 350, M4, Copper. MR-rek.
-Ford -29 A Roadster, 350cid, Glide,IRS, "Silver Bullet" by Boyd
-Ford -31 A Roadster, Chevy SB,TH350, "Pikkumusta" by JJ
-Chevelle -72, 350SS, Mulsanne Blue,Cowl Induction, MR-rek
-Camino -60, SBC,Kustom Black/Flames, "El Bimbo"
-Cadillac -60, 4d HT,390/Hydramatic, Turquise,  MR-Rek
-Jeep Commander -07,CRD Limited, Black.
-Phaeton -07 V10TDI Tarantella Black.
-Honda -73 750Four "Tuutti" MR-rek.
-Bavaria 34Cruiser-2011 "Neptuna" Loaded.
www.camaro.fi

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10640
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Kytkin loppu??
« Vastaus #20 : 07.02.2010 - klo:05:14 »
Jep
http://www.youtube.com/watch?v=_Izu7XyGQFY&feature=player_embedded

Ton auton omistajalla ei ollu valittamista LS7 kytkimesta, tosin kaiken saa rikki. Kytkimen nyppaamisesta se ei kovasti kuulemma tykkaa.. mutta kestaa hyvin (ei luista) kunhan on tarrannu ennen taytta kuormaa.
Ne ei tykkaa siita etta niita poltetaan. Keraaminen levy sopii siihen paremmin.
Linkin GTO:ssa omistajan mukaan 530hp/560tq takapyoralta. (vaannot jenkkilaisittain lb/ft)
Eihan se mikaan jumalan lahja ole toi LS7 kytkin sen enempaa kun tuo GTO:kaan.  :W

Ameriikan hevosvoimia, suomen dynot on paaaaljon tarkempia ;D ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00