Kirjoittaja Aihe: vauhtipyörä: alu vai teräs?  (Luettu 1809 kertaa)

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Vs: vauhtipyörä: alu vai teräs?
« Vastaus #4 : 21.02.2010 - klo:10:05 »
joo tota olen haaveillukki, mutta ne dineerot on (aina) taas vähissä. jos tän kesän koittas tolla specillä pärjätä, olettaen että malttaa noista kaasuista pysyä erossa.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2010 - klo:20:56 kirjoittanut Jake »
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Vs: vauhtipyörä: alu vai teräs?
« Vastaus #3 : 21.02.2010 - klo:09:12 »
Minkä firman kikkaretta oot kattellu? Itseä myös himottaisi tuo köykämiininen.. vaikka väännöllä ei tullakkaan juhlimaan  :W
On toi 5kg'n ero kuitenkin aika valtava pyörivässä massassa.

 ram 2555 tai centerforce 700173, toistaseksi ainoat jotka naittaa wanhanmallin akselin lt1:n T-56:een sopivaan kytkimeen.
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa Jarno

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1764
  • Sukupuoli: Mies
Vs: vauhtipyörä: alu vai teräs?
« Vastaus #2 : 21.02.2010 - klo:00:10 »
Minkä firman kikkaretta oot kattellu? Itseä myös himottaisi tuo köykämiininen.. vaikka väännöllä ei tullakkaan juhlimaan  :W
On toi 5kg'n ero kuitenkin aika valtava pyörivässä massassa.
IROC-Z  -88
Beretta GTU -89
E200 Kompressor -03
Voyager -03
ZXR 750 -94
VFR 800 Vtec -02

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
vauhtipyörä: alu vai teräs?
« Vastaus #1 : 20.02.2010 - klo:23:49 »
hinnassa ei mitään eroa. Motissa tulee olemaan vääntöä reiluhkosti, siks oisin itse kallistumassa ton alupyörän suuntaan, painoa kun olis vaan 18 (8.1Kg) lbs vs. teräs 29 lbs (13 Kg). Ainakin kierroksia kelais nopeemmin.. taitaa olla se ikuinen dilemma taas kyseessä.
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com