Kirjoittaja Aihe: 305 tbin vaihto vanhaan 350:n  (Luettu 1634 kertaa)

Poissa Juhani LS1

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1194
  • Sukupuoli: Mies
    • www.camaro.fi
Vs: 305 tbin vaihto vanhaan 350:n
« Vastaus #5 : 21.06.2010 - klo:21:42 »
Perinteinen SBC -86 asti kaksosanen perästefa, kaikki sisäsesti painotettuja paitsi 400Cid.
-Camaro -70 RS 350,LS1,M6, Silver.
-Camaro -70 RS/SS 350, M4, Copper. MR-rek.
-Ford -29 A Roadster, 350cid, Glide,IRS, "Silver Bullet" by Boyd
-Ford -31 A Roadster, Chevy SB,TH350, "Pikkumusta" by JJ
-Chevelle -72, 350SS, Mulsanne Blue,Cowl Induction, MR-rek
-Camino -60, SBC,Kustom Black/Flames, "El Bimbo"
-Cadillac -60, 4d HT,390/Hydramatic, Turquise,  MR-Rek
-Jeep Commander -07,CRD Limited, Black.
-Phaeton -07 V10TDI Tarantella Black.
-Honda -73 750Four "Tuutti" MR-rek.
-Bavaria 34Cruiser-2011 "Neptuna" Loaded.
www.camaro.fi

Poissa motorpsycho

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 27
Vs: 305 tbin vaihto vanhaan 350:n
« Vastaus #4 : 21.06.2010 - klo:18:47 »
minkä vuoden 305 ja 350 ie. yksosanen kampuran perästefa vai? ja tai miten venakopat kiinni. jos molemat vanhempi kuin -86 menee heittämällä jos molemmat uudemmat samajuttu mutta ristiin ei vauhtipyörä ainakaan käy. TBI taitaa olla -87........ no joka tapauksessa suositeltava swappi et ikinä pistä enään 305 takas ;D
keskiviikkona nään sen 350:n niin täytyy katsoa minkä ikäinen mutta muistelen että on 70 luvun moottori,  eli onko painotuseroja?? voiko painottaa hitsattavilla painoilla niinkuin moparin moottoreissa vai kuinka? kiitos jo tästä tiedosta kun varmaan vaihdan tuon moottorin jo lomani aikana

Poissa Juhani LS1

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1194
  • Sukupuoli: Mies
    • www.camaro.fi
Vs: 305 tbin vaihto vanhaan 350:n
« Vastaus #3 : 21.06.2010 - klo:16:13 »
minkä vuoden 305 ja 350 ie. yksosanen kampuran perästefa vai? ja tai miten venakopat kiinni. jos molemat vanhempi kuin -86 menee heittämällä jos molemmat uudemmat samajuttu mutta ristiin ei vauhtipyörä ainakaan käy. TBI taitaa olla -87........ no joka tapauksessa suositeltava swappi et ikinä pistä enään 305 takas ;D
-Camaro -70 RS 350,LS1,M6, Silver.
-Camaro -70 RS/SS 350, M4, Copper. MR-rek.
-Ford -29 A Roadster, 350cid, Glide,IRS, "Silver Bullet" by Boyd
-Ford -31 A Roadster, Chevy SB,TH350, "Pikkumusta" by JJ
-Chevelle -72, 350SS, Mulsanne Blue,Cowl Induction, MR-rek
-Camino -60, SBC,Kustom Black/Flames, "El Bimbo"
-Cadillac -60, 4d HT,390/Hydramatic, Turquise,  MR-Rek
-Jeep Commander -07,CRD Limited, Black.
-Phaeton -07 V10TDI Tarantella Black.
-Honda -73 750Four "Tuutti" MR-rek.
-Bavaria 34Cruiser-2011 "Neptuna" Loaded.
www.camaro.fi

Poissa motorpsycho

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 27
Vs: 305 tbin vaihto vanhaan 350:n
« Vastaus #2 : 21.06.2010 - klo:15:18 »
taitaa joutua tekemään kantapään kautta homman.

Poissa motorpsycho

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 27
305 tbin vaihto vanhaan 350:n
« Vastaus #1 : 15.06.2010 - klo:20:56 »
elikkäs yritin haualla etsiä mutta en löytänyt ja ei näistä chervoleteistä ole kokemusta kovinkaan... eli tuo 305 tbi savuttaa välillä hävettävän paljon kuumana, varmaan on männän renkaita poikki/jumissa kun öljyn paineet on vielä pirun hyvät. niin tuli mieleen että josko laittaisi tuon ylimääräisen 350 kaasari moottorin tuonne ja jossain vaiheessa katsoisi tuon 305: tilan..kysymys olisi se että onko miten pitkälle vaihtokelpoinen.
-kun on manuaali niin onko noissa tasapainotus eroja kun vaihdetaan vauhtipyörä    (pikkulohko mopareissa on)
-meinoittelin että vaihtaisin imusarjan kun haluasin tuon ruiskun kummiskin takaisin . käykö ja kanava ongelmat??(käyttöauto)
-ruiskun boxi ja suuttimet riittääkö? (ei viritetä! polttoaineen kulutus)
-pakosarjat
-hihnapyörät ja apulaitteet
-moottorin kiinnikkeet
-öljypohja
-nämä asiat aiankin mielessä, kun voisin lomalla ajella moottorin luo 130km päähän ja vaihtaa sen niin ei huvittaisi jättää projektiksi.