Kirjoittaja Aihe: t5 vaihteet jumissa välillä.  (Luettu 1925 kertaa)

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: t5 vaihteet jumissa välillä.
« Vastaus #4 : 16.07.2010 - klo:22:39 »
Vanha topikki mutta kukaan ei ehdotellu korjausta..

Jos kytkinnesteen ilmaaminen/vaihtaminen ei auta, ja syltyt on hyvassa kunnossa, etsisin T56:sta tilalle.
T56 lootissakin on eroja.. niista loytyy lisaa kayttamalla foorumin hakukonetta. MM vahvemmat synkrot ja haarukat uudemmissa jne.
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4070
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: t5 vaihteet jumissa välillä.
« Vastaus #3 : 29.06.2010 - klo:19:24 »
faktat
-90 camaro orkkis t5 lootalla
-kytkin uusi centerforcen dual friction
-kone kireähkö 350(400hp)
Oireet:
Vaihteet jumii päälle erityisesti lämpimänä/reippaamman kiihdytyksen jälkeen. Esim. kunnon kiihdytys ykkösellä ja vaihde pysyykin ykkösellä.
Pakki ei mene lämpimänä päälle oikein kirveelläkään.
Kone tuottaa itsessään lämpöä aikalailla. Voisko olla että kytkimen sylinterit ei kestä lämpöä? Vai onko ainoa mahdollisuus että kone on ihan liikaa lootalle? m/
Vai + 350hp niinkuin od:llä kirjoitat mut silti samaa mieltä Z-mo:n kanssa
CHEVROLET SS CAMARO2012. FIREBIRD 69 CAB.

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6101
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: t5 vaihteet jumissa välillä.
« Vastaus #2 : 29.06.2010 - klo:12:01 »
Jos koneessa tosiaankin 400hv, niin T5 huutaa kyllä jossain kohtaa hoosiannaa ja lujaa.
En nyt muista minkä verran T5:sen sanottiin kestävän tehoja ja vääntöjä, mutta tuollanen 400hv pata on sille kyllä liikaa. Tehdas sano aikanaan, että 5.7 TPI ja huimat 240hv ja 450nm on sille liikaa...

En panostais ihan hirveesti enää T5:sen elvyttämiseen, Tremeciltä laatikkoa tilalle tai sitten 4genistä revitty T56 paikalle...
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Little camino

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
t5 vaihteet jumissa välillä.
« Vastaus #1 : 28.06.2010 - klo:23:06 »
faktat
-90 camaro orkkis t5 lootalla
-kytkin uusi centerforcen dual friction
-kone kireähkö 350(400hp)
Oireet:
Vaihteet jumii päälle erityisesti lämpimänä/reippaamman kiihdytyksen jälkeen. Esim. kunnon kiihdytys ykkösellä ja vaihde pysyykin ykkösellä.
Pakki ei mene lämpimänä päälle oikein kirveelläkään.
Kone tuottaa itsessään lämpöä aikalailla. Voisko olla että kytkimen sylinterit ei kestä lämpöä? Vai onko ainoa mahdollisuus että kone on ihan liikaa lootalle? m/