Kirjoittaja Aihe: TH 700 --> T5  (Luettu 2549 kertaa)

Poissa klou

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 260
Vs: TH 700 --> T5
« Vastaus #6 : 13.08.2010 - klo:23:10 »
no vai kus miulla onki kutos kone täs härvelis eli kyl se passata pitäs ::) ja kyl täs oli 60 asteine V6 ko sen oon ihte poisa siit purkanu ja se onki mul tuol pajan peräl...ja tuon kulutuksen kans on vähä joko tai et jossei se ny ala pienentää ruokahaluaan nii pistetää sit prkl nii ettei tartte kysellä et mitä se vie vaa mitä se kulkee >:(

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6101
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: TH 700 --> T5
« Vastaus #5 : 13.08.2010 - klo:20:50 »
Mikäs tuo tuollainen yhtälö on että pitäis kiihtyä ja vielä viedä vähemmän pensaa  ;D

Enemman vaihteita usein mahdollistaa tollasen yhtalon...  m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5861
  • Sukupuoli: Mies
Vs: TH 700 --> T5
« Vastaus #4 : 13.08.2010 - klo:12:59 »
Oiskohan pikapissa kuitenkin 90asteen kone ja lootakin sen mukaan, eli eipä sovi.

Mulla on automaatti ja kiihtyy ihan ok vaikka on vakio.  m/
S-10 kutosenloodassa on pikku kaaveli , eli ei sovi kasiin.... hmm se sopis norttimosaan  :-P
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar

Poissa letkume

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2310
Vs: TH 700 --> T5
« Vastaus #3 : 13.08.2010 - klo:12:54 »
Oiskohan pikapissa kuitenkin 90asteen kone ja lootakin sen mukaan, eli eipä sovi.

Mulla on automaatti ja kiihtyy ihan ok vaikka on vakio.  m/
´94 Z28

Poissa mkos

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 524
  • Sukupuoli: Mies
Vs: TH 700 --> T5
« Vastaus #2 : 13.08.2010 - klo:07:07 »
Mikäs tuo tuollainen yhtälö on että pitäis kiihtyä ja vielä viedä vähemmän pensaa  ;D
iroc-z 5.0tpi turbo ic
mercedes e270cdi avantgarde

Poissa klou

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 260
TH 700 --> T5
« Vastaus #1 : 12.08.2010 - klo:22:09 »
alkaa jo kerpele tympäsemään tuo automaagisuus ko ei kiihy nii oisko ideaa nakata tilalle T5? 250e sais purkaa gmc s-15 1986 pick upista lootan...kytkinkoppa yms mul oiski et kaik hilppeet polinsylinteriä myöten mut onko mitä muuta mitä pitäs ottaa huomioon?keskikonsoli pitäs jostai saaja manuaalin (tietoo kellä ois?) mut vauhtipyörä starttereineenki löytyy et ei kaite muuta taitas tarvita?ja onko tuossa ny sit ylipäätäsä järkee vaivaan nähen että miten vaikuttaa kulutukseen esim?tarkotus ois et kulutus laskis...kiihytykses tuo tietysti ois näpsäkkä mut onko muute miten hyvä lootana et onko varma?