Kirjoittaja Aihe: 6 koneesta 8:ksi  (Luettu 1791 kertaa)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10581
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #8 : 24.08.2010 - klo:20:09 »
noita 6 koneita on käsittääkseni jo aluperäisenä turbona et ei varmaan kovin hirveitä juttuja joudu tekemään???
On ollut ja 3.1l turbo mutta etuvetoisessa gran prix.ssa. En kylla osaa sanoa paljonko joutuu tekee, taytyisi syventya enemman asiaan. Suosittelen googlettamaan, kylla joku ameeriikan pellepeloton tankin on jo tehnyt ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa jjoke69

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: 6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #7 : 24.08.2010 - klo:18:42 »
noita 6 koneita on käsittääkseni jo aluperäisenä turbona et ei varmaan kovin hirveitä juttuja joudu tekemään???

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10581
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #6 : 22.08.2010 - klo:02:49 »
vähäpäästösenä voit unohtaa kaasari ajatuksen melkeen samantien on toki sähköohjattuja kaasareita mut ei taida maksaa vaivaa. TPI, LT1, LS1yms olis se vaihtoehto mikä pitäs löytää sähköineen ja poxeineen että homma onnistuis ja mielellään vaihteiston kanssa.  paljo helpommalla pääset jos vaihat koko auton kasikoneiseen.

toisaalt alusta erot on aika pieniä kallistuksen vakaaja ja jouset edessä sekä mahollinen levyjarrutarve takana, et jos koppa on hyvä ja mieleinen ni miksikäs ei mut hommaa siinä kyllä on muutamalle illalle
tai sitten laittaa pienen puhaltimen ja saa saman tehon kun noista vanhoista v8.sta ;) jarrujen parantaminen tuntuu olevan kasurista kiinni, kun kayttavat mallisarjan 3.gen tehokkainta eli 250hv turbo t/a.ta vertailuna vaikka kukaan ei kaiketi ole asentanut 1LE jarruja eteen ;)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5221
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: 6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #5 : 22.08.2010 - klo:00:27 »
vähäpäästösenä voit unohtaa kaasari ajatuksen melkeen samantien on toki sähköohjattuja kaasareita mut ei taida maksaa vaivaa. TPI, LT1, LS1yms olis se vaihtoehto mikä pitäs löytää sähköineen ja poxeineen että homma onnistuis ja mielellään vaihteiston kanssa.  paljo helpommalla pääset jos vaihat koko auton kasikoneiseen.

toisaalt alusta erot on aika pieniä kallistuksen vakaaja ja jouset edessä sekä mahollinen levyjarrutarve takana, et jos koppa on hyvä ja mieleinen ni miksikäs ei mut hommaa siinä kyllä on muutamalle illalle
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6877
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: 6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #4 : 21.08.2010 - klo:23:16 »
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa jjoke69

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: 6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #3 : 21.08.2010 - klo:23:14 »
on 3 :nen polven(vm -90) punu, 3,1 6:nen . Mitä täs kuulostellu niin taitaa olla helpompi vaihtaa peliä kuin tekniikkaa. Mut kiinostas silti mitä joutus tekemään,
sylettään kun on vähäpäästönen, ni kannattaako edes yrittää???

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5221
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: 6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #2 : 21.08.2010 - klo:00:14 »
ilmeisesti 3 sukupolven auto. kone ruiskun sähkönippuineen ja boxeineen. riippuen käytettävästä vertailumoottorista mitä kasia ollaan nokalle nostamassa: etujouset, takajarrut, mikä vaihteisto? onks vähäpäästönen?
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa jjoke69

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
6 koneesta 8:ksi
« Vastaus #1 : 20.08.2010 - klo:22:31 »
mitä vaatii jos muuttas ponun 6:tosesta 8:siksi? on tällä hetkellä 3,1 v6 mut itteä kiinostas vaihtaa kone kasiksi, on ruisku kone ! JOUTUUKO VAIHTAAN MITÄ?
Tolpat, Jarrut ,Ohjainpoksi yms....., entä sitte jos muuttaa kaasarikoneeksi ja ottaa ruisku hilut veke?


onkos jollain konetta ja laatikkoa myytävänä ( ja tietenki tietoa ))
« Viimeksi muokattu: 20.08.2010 - klo:22:46 kirjoittanut jjoke69 »