Kirjoittaja Aihe: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56  (Luettu 109315 kertaa)

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5039
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #454 : 26.10.2018 - klo:23:48 »
tää on motorsporttia \m/
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #453 : 26.10.2018 - klo:07:38 »
Valmistautumista talveen:





Olen aiemmin tehnyt "perinteisiä" pulttirenkaita M6 ja M8 pulteilla ja muttereilla, mutta nyt halusin kokeilla ruuveja. Ruuvien kannan alla on tuulilasin tiivistemassaa, oli tarkoitus laittaa tuulilasiliimaa, mutta ostin vahingossa väärän tuubin  :( Teen seuraavat kaksi rengasta sitten sillä tuulilasiliimalla ja vähän lyhyemmillä ruuveilla, niin ei tule niin suurta momenttia. Parempi lähtökohta olisi renkaat joissa olisi enemmän pintaa, mutta nyt ei ollut vara uhrata uusia kumeja tähän tarkoitukseen. Renkaan sisäpuolelle tulee vielä muutama kerros vesieristemassaa, yrityksenä saada rengast toimimaan tubelessina. Jos se kuitenkin falskaa, niin vesieriste toimii kuitenkin sitten sisäkumin suojana ruuvin kantoja vastaan.

Poissa BB

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 401
  • 1995 z28
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #452 : 17.10.2018 - klo:12:07 »
Mulla oli joskus 396 noilla peanuteilla ja asiallinen moottori oli ei siinä varmaan huipputehoa hirveästi ollut mutta vetoalue oli laaja,mielestäni aliarvostettu kansi katukäyttöön.
1995 z28 manual.

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #451 : 16.10.2018 - klo:19:35 »
Nyt on käyty peanuttien kanssa penkissä. Penkki vahvisti persdynon tuntemukset. Huipputeho tippui pikkuisen, mutta vääntö parani.

4500 rpm asti peanutit ovat tehokkaammat ja vasta 5300 jälkeen pro compit alkoi ottaa selkeämmin eroa. Tämä siis viilattuina. Surratut peanutit olivat 5300rpm asti tehokkaammat kuin pro compit suoraan paketista.

Kaikki vedot ajettu samassa dynossa, joten ovat hyvin vertailukelpoisia keskenään.

Peanut portattu vs Pro Comp portattu:



Eli kyllä noilla peanuteillakin kerkiää ihan hyvin. Näiden vetojen välissä koneessa ei ole kansien lisäksi mikään muu muuttunut kuin, että peanuttien kanssa oli myös toiset äänenvaimentajat putkissa.

Tuossa vielä vertailu

Peanut portattu vs Pro Comp porttaamaton:



Eli kierroskonetta näillä kansilla ei rakenneta, mutta tosi makiasti vetävän vääntömoottorin saa kylläkin tehtyä. Varsinkin jos muu moottori ei ole mikään kauhian raju, niin ei nämä pörrättynä kauheasti rajoita menoa.
 

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #450 : 14.10.2018 - klo:09:20 »
 Torstai yönä asensin toiset äänenvaimentimet, niin nyt on 101dB ilman lisä-äänenvaimentimia ja 95dB lisä-äänenvaimentimien kanssa  8) Ahveniston radan pitäjä päästi mut heittään kierroksen radalle kun kävin mittauttaan metelit ja meni tosiaan juuri rajoihin. Menin sinne 16.30 kun klo 17.00 meni rata kiinni moottoriurheilun osalta tältä vuodelta. Joku bemari tais saada kunnian vuoden viimeisestä ratakierroksesta, mutta mä taisin olla se toiseksiviimeinen  ;D

https://www.instagram.com/p/Bo478F6HWFL/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=8vkao3730uiz

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #449 : 22.09.2018 - klo:12:20 »
Onko sulla rajoitin vai muutenko se rötää tollei,pallohan palaa silti. \m/

Rajoitinta vasten paukuttaa juu.

Poissa BB

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 401
  • 1995 z28
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #448 : 22.09.2018 - klo:08:58 »
Onko sulla rajoitin vai muutenko se rötää tollei,pallohan palaa silti. \m/
1995 z28 manual.

Poissa Soppa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3389
  • Sukupuoli: Mies
  • Nils Aslak Stoichiopää Oulusta päivää
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #447 : 22.09.2018 - klo:08:24 »
 \m/ \m/ Hyvin pölisi!
Chevrolet Camaro IROC-Z 6.3 '88

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #446 : 22.09.2018 - klo:07:25 »
Kävin eilen vaihtamassa väliaikaiset kesärenkaat ratavanteille. Käytin takaslicksit loppuun ennen sitä  :D

https://youtu.be/f6SW1cE3xgE

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #445 : 13.09.2018 - klo:11:48 »
Ei onneksi ollut voimansiirrossa mitään isompaa. Värinän aiheutti varmaan noi halpis kiinalaiset vanteet ja ääni mikä alkoi siinä 115 km tuli kun pakoputki otti lattiaan kiinni. Ilmeisesti etu-ja takasiipi vääntää koria sen verran ja pakoputkea joutui vähän muokkaamaan uusilla kansilla.

Täytyisi tehdä tuet etu apurungon etupäästä joko tulipeltiin tai turvakaareen. Kerran jo aloitinkin mutta jäi tekemättä kun siinä on liikaa tavaraa tiellä.

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10021
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #444 : 09.09.2018 - klo:13:21 »
Jees.

Malmille selvittiin ja vehkeet pelas (ainakin moottori). Voimansiirrossa on varmaan jotain antautunu, kun yli 115km/h tuntuu että joku yrittää tulla kabiiniin  ???

Ihme, sä kuitenkin ajat aina niin siivosti tolla ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #443 : 09.09.2018 - klo:12:55 »

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #442 : 09.09.2018 - klo:12:54 »
Jees.

Malmille selvittiin ja vehkeet pelas (ainakin moottori). Voimansiirrossa on varmaan jotain antautunu, kun yli 115km/h tuntuu että joku yrittää tulla kabiiniin  ???






Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5039
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #441 : 06.09.2018 - klo:21:11 »
hyvä että päsit ajamaan kaiken ropaamisen jälkeen m/
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 271
    • teamMADMAX