Kirjoittaja Aihe: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56  (Luettu 129332 kertaa)

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5999
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #24 : 04.02.2011 - klo:22:33 »
neljä on sitten äärimmäisen hyvä määrä vaihteita

Ja rumpujarrut on parhaat mahdolliset jarrut.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro
'06 STS

Poissa Hurja

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 379
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #23 : 04.02.2011 - klo:21:52 »
neljä on sitten äärimmäisen hyvä määrä vaihteita

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #22 : 03.02.2011 - klo:21:55 »
Hyvä kun pyit ISOlohkossa *clap*
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5999
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #21 : 03.02.2011 - klo:20:57 »
Tää on kyllä äärimmäisen kiinnostava prokkis, hyvä meisinki  m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro
'06 STS

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 285
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #20 : 03.02.2011 - klo:20:41 »
Hitaasti, mutta epävarmasti. Lattiat on tehty. Ovien ruostekorjaukset ja keulapala on vielä tekemättä. Kohta pääsee jo tekniikan kimppuun. Jos jollain on tarjota isolohkon jatkoksi sopivaa manuaalia niin saa tarjota YV:llä  :)

« Viimeksi muokattu: 24.02.2016 - klo:17:43 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 285
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #19 : 26.01.2011 - klo:18:58 »
Taas on edennyt pikkasen. Apukuskin puolen lattia tuli pakotettua muotoonsa ja moottori tuli 15m lähemmäksi Camaron nokkaa :D





Jos jollain on tarvetta ton koneen kyljestä (-90 taitteen 454 tbi Suburban) irrotetuille ilmastoinnin kompuralle tai vakionopeudensäädin nökäreelle, niin saa tulla hakemaan pois. Myös vakiopakosarjat jäävät jouten.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 - klo:12:12 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 285
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #18 : 10.01.2011 - klo:09:45 »
Vähän ollu hiljasta tällä rintamalla, kun tallissakin ollu 20´ pakkasta. Eilen tuli kuitenkin vähän turailtua taas.

PIM! Lattia meni pois.


Ja yhdyspalkit tuli tilalle.


Alta päin vähän tärähtäny kuva.


Pitkään jahkailin että pistänkö ne kyljikkäin vai sisäkkäin ja päädyin laittamaan etupään sisäkkäin ja takapään kylijkkäin. Palkit oli aika tuhdisti sinkittyjä ja käry oli sen mukainen. Toivottavasti sauma pitää vaikka vähän sinkkiä seassa onkin.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 - klo:12:11 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 285
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #17 : 08.12.2010 - klo:22:35 »
Tänään tuli käytyä taas tallilla. Talvikulkineen pakoputken hitsauksen jälkeen tahdoin vielä hitsata lisää uudella maskilla, joten tein Camaroon puuttuvan kattopalan. Uudella maskilla oli ilo hitsata.

Vähän heppailtuna hollilleen


Ja saumattuna


Vähän se katto oli venyny pitemmältäkin matkalta, enkä oikein osannu hitsisaumalla vetää sitä suoraksi, mutta vähän lämpökäsittelyä ja kittiä niin kyllä se tarpeeksi suora mulle on.

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #16 : 08.12.2010 - klo:13:35 »
Mutka radasta en yiedä,mutta eiköhän tuolla ole haettu tasapainoista pitoa molemmille renkaille.Näin muistelisin Jukka P:n maininneen.Muunlaista tietoa ei minulla ole.
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 285
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #15 : 08.12.2010 - klo:12:10 »
Niin,ja ne lehtijouset on niputettu sellaisilla pannoilla,vasen ja oikea puoli erilailla.Pitää olla just noin kuin on.

Aijaa? Mikäs tässä on ideana? Mun aikatavoitteet on lähemäpänä 1.5 minuuttia kuin 10 sekuntia, eli toimiiko kyseinen systeemi myös mutkaradalla, vai onko vain kiihdyttelyhommia? Täytyykin perehtyä aiheeseen tarkemmin. Onko jostain löydettävissä kirjoitettua tarinaa kyseisen systeemin toimintaperiaatteesta?

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #14 : 08.12.2010 - klo:09:22 »
Niin,ja ne lehtijouset on niputettu sellaisilla pannoilla,vasen ja oikea puoli erilailla.Pitää olla just noin kuin on.
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 285
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #13 : 07.12.2010 - klo:22:57 »
Hommaa ny se hitsausmaski! Ei oo kivaa ilman, nimim kokemusta on..
Ei oo muuten pahan näköönen tuo takapuskurin korvike. Ainakaan näin äkkiä kattottuna. Tossa laitoksessa olis kyllä potentiaalia vaikka mihin

Tuli muuten ekoista kuvista mieleen se transformers elokuvan bumble been 2gen versio.. Paikkamaalailet noi pellityöt jollain lähes samalla värillä ja sikakiree-mallin tekniikkaa pellin alle.. Sitte mennään maaradalle ottamaan kisaa, cowboy hatut päässä tottakai

Kyllä mulla maski on, mutta se on huono!  :D Mutta eipä siinä, tänään kävin ostamassa sähkömaskin säädettävällä herkkyydellä ja tummennuksella. Varmaan huomenna pääsee koe-ajaan, kun talvikoheltimesta tais katketa pakoputki moottoritiellä  ;D.

Mitä tohon ulkonäköön tulee, niin mulla vaihtuu visiot päivittäin :D Saas nähä mitä siitä sit loppujen peleissä tulee. Kun autoa haettiin niin kaveri tokaisi heti ensimmäisenä auton nähtyään: Bumblebee!  :)

Ei ole ollut missään cupissa,itse ajoin streetmanniä vaasan kisoissa,kerran kalajoella mistä ennätys 11.634 ja +195km.

Joo, näin mä vähän arvelinkin.

.Jousethan on niputettu aika erikoisesti.

Joo, itselleni tämä on ensimmäinen lehtijousitettu auto, enkä oikein ollut ihan varma mistä on kyse, mutta kaveri heti kuvista osasi kertoa kyseessä olevan caltracks-tyylinen ratkaisu. Täytyypi vähän koittaa sitten ajossa säädellä ja tunnustella vaikutusta.  :)

Poissa Hurja

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 379
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #12 : 07.12.2010 - klo:18:51 »
Hommaa ny se hitsausmaski! Ei oo kivaa ilman, nimim kokemusta on..
Ei oo muuten pahan näköönen tuo takapuskurin korvike. Ainakaan näin äkkiä kattottuna. Tossa laitoksessa olis kyllä potentiaalia vaikka mihin

Tuli muuten ekoista kuvista mieleen se transformers elokuvan bumble been 2gen versio.. Paikkamaalailet noi pellityöt jollain lähes samalla värillä ja sikakiree-mallin tekniikkaa pellin alle.. Sitte mennään maaradalle ottamaan kisaa, cowboy hatut päässä tottakai
« Viimeksi muokattu: 07.12.2010 - klo:18:55 kirjoittanut Kauhavan Hurja »

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #11 : 07.12.2010 - klo:18:44 »
Tere, hienoa jos ei rästejä.Jokunen aika kun katoin rekkarilla JTT-58,niin silloin näkyi,että olisi ollut rästejä.Mulle auto tuli -97 oliko elokuu,oli leimattu isolohkolle.Koneena oli LS6,niitä jälkituotannon koneita.Kaikki kamat alkuperäisiä LS6 osia,vain lohko uudempaa.Toi perä on Dana44,minä olen sen sinne laittanut.Oli joskus Jukka Panun -69 Novassa/acadiennessa,perällä ajettu muistaakseni matalia 10:jä,,jouset myös Panun perintöä.Jousethan on niputettu aika erikoisesti.Ei ole ollut missään cupissa,itse ajoin streetmanniä vaasan kisoissa,kerran kalajoella mistä ennätys 11.634 ja +195km.Auton myin Pulkkisen Antille,orggis kuntoisena, siis koriltaan ja sisustaltaan,hän sen sitten raiskasi.Antti vissiin yritti ajaa sillä pari vuotta??? Sen jäkeen ei ole auton vaiheista tietoa.Camaro tuli minulle Savonlinnasta ja oli silloin punainen,tuo keltainen on mersun värikartasta koodia en muista.Jos jotain tulee mielee,niin kysy pois,yritän muistella jos vaikka jotain muistais,moi jukka 0440213061
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 285
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #10 : 05.12.2010 - klo:14:39 »
Moro

Löytys tuollainen -77 Firebird koppa paloteltuna, tää aijottiin tulla hakeen viime kuun aikana mut ostaja ehokkaan aktiivisuudesta johtuen myydään ainoastaan osina and koppa on jo paloteltu!
Jos tarviit tuohon kattoon ja pystyt hyödyntämään täs on tuollainen American T-top reijillä puhkottu katto katkastu noin 10cm pilareista, T-top hilppeitä ei ole mut tuon katon voi Budweiserin six pakilla noutaa Raahesta löytyypi

Kiitos tarjouksesta, mutta mä tarvisin sitä kattopalaa ainakin 15cm tuulilasin reunasta taaksepäin, toi näyttää aika hilkulta että riittääkö. Tarkotus oli kyllä tehä se kattopalakin ihan pellistä niinkuin noi muutkin.  ;)