Kirjoittaja Aihe: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56  (Luettu 135273 kertaa)

Poissa Hurja

• Käyttäjä
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #12 : 07.12.2010 - klo:18:51 »
Hommaa ny se hitsausmaski! Ei oo kivaa ilman, nimim kokemusta on..
Ei oo muuten pahan näköönen tuo takapuskurin korvike. Ainakaan näin äkkiä kattottuna. Tossa laitoksessa olis kyllä potentiaalia vaikka mihin

Tuli muuten ekoista kuvista mieleen se transformers elokuvan bumble been 2gen versio.. Paikkamaalailet noi pellityöt jollain lähes samalla värillä ja sikakiree-mallin tekniikkaa pellin alle.. Sitte mennään maaradalle ottamaan kisaa, cowboy hatut päässä tottakai
« Viimeksi muokattu: 07.12.2010 - klo:18:55 kirjoittanut Kauhavan Hurja »

Poissa Mopo305

• Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #11 : 07.12.2010 - klo:18:44 »
Tere, hienoa jos ei rästejä.Jokunen aika kun katoin rekkarilla JTT-58,niin silloin näkyi,että olisi ollut rästejä.Mulle auto tuli -97 oliko elokuu,oli leimattu isolohkolle.Koneena oli LS6,niitä jälkituotannon koneita.Kaikki kamat alkuperäisiä LS6 osia,vain lohko uudempaa.Toi perä on Dana44,minä olen sen sinne laittanut.Oli joskus Jukka Panun -69 Novassa/acadiennessa,perällä ajettu muistaakseni matalia 10:jä,,jouset myös Panun perintöä.Jousethan on niputettu aika erikoisesti.Ei ole ollut missään cupissa,itse ajoin streetmanniä vaasan kisoissa,kerran kalajoella mistä ennätys 11.634 ja +195km.Auton myin Pulkkisen Antille,orggis kuntoisena, siis koriltaan ja sisustaltaan,hän sen sitten raiskasi.Antti vissiin yritti ajaa sillä pari vuotta??? Sen jäkeen ei ole auton vaiheista tietoa.Camaro tuli minulle Savonlinnasta ja oli silloin punainen,tuo keltainen on mersun värikartasta koodia en muista.Jos jotain tulee mielee,niin kysy pois,yritän muistella jos vaikka jotain muistais,moi jukka 0440213061
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa pecu_83

• Jäsen
  • Käyttäjä
    • teamMADMAX
« Vastaus #10 : 05.12.2010 - klo:14:39 »
Moro

Löytys tuollainen -77 Firebird koppa paloteltuna, tää aijottiin tulla hakeen viime kuun aikana mut ostaja ehokkaan aktiivisuudesta johtuen myydään ainoastaan osina and koppa on jo paloteltu!
Jos tarviit tuohon kattoon ja pystyt hyödyntämään täs on tuollainen American T-top reijillä puhkottu katto katkastu noin 10cm pilareista, T-top hilppeitä ei ole mut tuon katon voi Budweiserin six pakilla noutaa Raahesta löytyypi

Kiitos tarjouksesta, mutta mä tarvisin sitä kattopalaa ainakin 15cm tuulilasin reunasta taaksepäin, toi näyttää aika hilkulta että riittääkö. Tarkotus oli kyllä tehä se kattopalakin ihan pellistä niinkuin noi muutkin.  ;)

Poissa camaro1

• Käyttäjä
  • Pontiac Trans am 400 -81
« Vastaus #9 : 05.12.2010 - klo:11:43 »
Moro

Löytys tuollainen -77 Firebird koppa paloteltuna, tää aijottiin tulla hakeen viime kuun aikana mut ostaja ehokkaan aktiivisuudesta johtuen myydään ainoastaan osina and koppa on jo paloteltu!
Jos tarviit tuohon kattoon ja pystyt hyödyntämään täs on tuollainen American T-top reijillä puhkottu katto katkastu noin 10cm pilareista, T-top hilppeitä ei ole mut tuon katon voi Budweiserin six pakilla noutaa Raahesta löytyypi
Dodge Charger -68 383cid
Pontiac TransAm GTA -89 350tpi AmWorks Turbo
Jeep Wrangler -89 4.0
Fordson Super Major -61
Honda Gold Wing -94 1500

Poissa Minimies

• Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
  • SINÄ!
    • minimiehenseikkailut
« Vastaus #8 : 05.12.2010 - klo:10:28 »
Seuraava hankinta tallille on kyllä uusi hitsausmaski, silmät aristaa valoa vielä pari päivää hitsailun jälkeen...

8)

Juu, älä turhaan verkkokalvojasi polta........
Josko jotain sais tehtyä....
Tais sit ottais vain viskin...
http://minimiehenseikkailut.blogspot.fi/

Poissa pecu_83

• Jäsen
  • Käyttäjä
    • teamMADMAX
« Vastaus #7 : 05.12.2010 - klo:02:33 »
Son mun vanha peli,isolohkon paperit.Mahtaako olla verot maksettu,ollu ainakin rästissä n.8v.Perä on muuten Dana 44ja välitys oli mulla 4.09,ei GM:n 10p.Mihkähän on mosa häipyny.Oliko alutankki vielä takaluukussa.Joo ja rekkari oli JTT-58

Ei ollu konttorilla mitään mainintaa verorästeistä kun otin omiin nimiin  ??? En ees sillon tajunnu mistään tarkistella kun kauppoja tehtiin. Ei ollu tankkia laisinkaan, eikä mitään tietoa moottorin kohtalosta. Henkilö keneltä auton hankin ei osannut kertoa autosta juuri mitään. Sen verran kertoi että autolla olisi aikanaan ajettu Camaro cuppia, mutta sitä ainakin itse hieman epäilin. Osaatko kertoa auton historiasta tarkemmin?

Jotain on taas tallillakin näperretty.

Takapuskurin tilalle siis n.38kg kevyempi ratkaisu pellistä.

Rekisterikilven paikkaa miettiessä loppu mielenkiinto kesken ja hakkasin sen vasaralla sinnepäin :D

Vasemmalle puolelle helmaa ja loksua.

Tilkkutäkkiä :D

Yleiskuvaa

Seuraava hankinta tallille on kyllä uusi hitsausmaski, silmät aristaa valoa vielä pari päivää hitsailun jälkeen...

8)
« Viimeksi muokattu: 24.02.2016 - klo:14:09 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa BadassZ28

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • '84 Camaro Z28
« Vastaus #6 : 14.11.2010 - klo:13:54 »
Hyvältä näyttää, keep on going  m/
In V8 and Jack Daniels I trust
Chevrolet - In hoc signo vinces

Poissa Mopo305

• Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #5 : 13.11.2010 - klo:22:41 »
Tollanen se oli kun se oli mulla,löytyy varmaan muitakin kuvia,jos etsin,ja jos haluat.

Poissa Mopo305

• Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #4 : 13.11.2010 - klo:21:56 »
Son mun vanha peli,isolohkon paperit.Mahtaako olla verot maksettu,ollu ainakin rästissä n.8v.Perä on muuten Dana 44ja välitys oli mulla 4.09,ei GM:n 10p.Mihkähän on mosa häipyny.Oliko alutankki vielä takaluukussa.Joo ja rekkari oli JTT-58
« Viimeksi muokattu: 13.11.2010 - klo:21:59 kirjoittanut Mopo305 »

Poissa pecu_83

• Jäsen
  • Käyttäjä
    • teamMADMAX
« Vastaus #3 : 13.11.2010 - klo:20:56 »
Miggi on taas laulanu ja naamaa kiristää, kun ei sen maskin kanssa joka väliin mahdu. :D

Takapyöräkoteloihin sain paikat aikaseks + muutama pienempi lappu.

Lohmot tuli aika lähelle totuutta vetovasaran avustuksella. Mitään näyttelyautoa tästä EI olla hieromassa.  :)

Tosiaan noita vanhempia Ooppeleita on tullu harrasteltua jo jonkin aikaa ja tää on nyt sitten ensimmäinen amerikkalainen.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 - klo:12:01 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa rokzetä

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 08.11.2010 - klo:22:34 »
hienoa! taas saa yksi 2g uuden elämän. *clap*...siin on toinenki saman ikänen gm tuote vieres,nostalginen jo seki. ;D
aikanaan tuntu että 2 kopan camaroita oli suomessa melko runsaasti,nyt niitä näkee todella vähän.se oli suosittu rataauto 80 luvulla,moni kai tullu tiensä päähän siellä. :(
« Viimeksi muokattu: 08.11.2010 - klo:22:51 kirjoittanut rokzetä »
opel astra g-body

Poissa pecu_83

• Jäsen
  • Käyttäjä
    • teamMADMAX
Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #1 : 08.11.2010 - klo:22:24 »
Tervepä hei foorumille!

Tuli viime talvena hommattua tommonen Camaron raato ja nyt jo sain sen talliin ja työn alle. Autossa on valmiiksi kaaret sisällä, levyjarrut joka nurkassa ja 10-pulttinen lukkoperä. Siitä on hyvä lähteä työstämään. Muuten auto on kyllä kokenut melkoisen kovia.

Tommosessa kunnossa se oli pihaan tullessaan.

Vihdoin tallissa ja työn alla.

Katto ja tuulilasi oli painettu kasaan Hiabilla  >:(

Oikea takaloksu oli myös telottu johonkin.

Myös korroosiota oli havaittavissa, tässä oikean puolen takaloksua.

Takaspoileri oli myös poistunut väkivaltaisesti

Pannuhuone ammottaa tyhjyyttään

Mätiä leikelty pois

Ja vähän tuoretta tilalle.

Lisää kuvia löytyy osoitteesta https://photos.google.com/share/AF1QipPic2nNWRrgJFTLZRSauXNI1p6lrO15djoLKsePn2BBZib-PW8ptfKOsTicOD2hCA?key=SzdMd0ROdTFtOFR2bHVfNjc5T1VKM2Q0cjFCc0NB
« Viimeksi muokattu: 06.02.2017 - klo:08:31 kirjoittanut pecu_83 »