Kirjoittaja Aihe: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56  (Luettu 162325 kertaa)

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #32 : 26.03.2011 - klo:17:30 »
Pikkasen näytin hoonia sille pytylle missä on vesi seissyt ja eihän se hyvältä näytä  :(  Pytyssä ei sormella tunnu mitään, mutta silmällä se on aika pahan näkönen.





Mitä raati on mieltä? Onko lohko käyttökelvoton ilman porausta vai olisiko tuolla oikeasti millainen vaikutus jos sen kasaisi vain hoonattuna? Söisikö männänrengasta? Polttaisiko öljyä? Räjähtäisikö välittömästi? Vai eikö tapahtuisi mitään? Tosiaan sormella tuota hapettumaa ei erota millään tavalla tunnustellen ja sylintereissä ei ole sormin tuntuvaa pykälääkään...  ??? Tarkoitus oli vain hoonata ja kasata stanukokosilla männillä, mutta täytyypi nyt vielä miettiä uudemman kerran...
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 - klo:12:14 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa jonse

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 15
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #31 : 12.03.2011 - klo:11:45 »

Kyllä se taas siitä, pikkuhiljaa...
m/ m/

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #30 : 12.03.2011 - klo:11:38 »
Noniin, tälläkin osastolla on jonkin näköistä etenemistä tapahtunut. Moottori meni palasiksi, eikä mitään totaalista tuhoa löytynyt. 8 pytyssä oli jonkin verran vettä seissyt, saa nähdä selviääkö hoonauksella. Vesi oli päässyt moottoriin läppärungon ja imusarjan kautta, kun moottoria on säilytetty pihalla puutteelisesti suojattuna. Moottorin kokoonpano on muutenkin vielä hieman auki, kun rahatilanne ei anna toteuttaa kaikkia fantasioita.

8 pytty ruskeana:


Ja palotila:


Onko nämä stanukokoiset? Googlettamalla numerosarjat en saanut vastausta?  ???



Runkolaakerit oli aika pahasti naarmuilla, mutta kiertokankien laakerit olivat ihan hyvässä kunnossa:



Kyllä se taas siitä, pikkuhiljaa...
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 - klo:12:13 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #29 : 06.02.2011 - klo:13:25 »
Niin,se on 4.09
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #28 : 06.02.2011 - klo:09:34 »
neljä on sitten äärimmäisen hyvä määrä vaihteita

Päälle 4 peräruuvilla taitaa tulla loikkaria ikävä :D 5 tai 6 lovinen ois hakusessa  ;)

Poissa -vellu

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4466
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #27 : 04.02.2011 - klo:22:42 »
Ex: Camaro 1969 Copo clone

911
GLC350E
R1200C

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10661
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #26 : 04.02.2011 - klo:22:41 »
Isot jarut on vaan vauhdin surma \m/
kuin talon seinakin ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa -vellu

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4466
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #25 : 04.02.2011 - klo:22:40 »
Ja rumpujarrut on parhaat mahdolliset jarrut.

Isot jarut on vaan vauhdin surma \m/
Ex: Camaro 1969 Copo clone

911
GLC350E
R1200C

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6139
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #24 : 04.02.2011 - klo:22:33 »
neljä on sitten äärimmäisen hyvä määrä vaihteita

Ja rumpujarrut on parhaat mahdolliset jarrut.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Hurja

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 379
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #23 : 04.02.2011 - klo:21:52 »
neljä on sitten äärimmäisen hyvä määrä vaihteita

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #22 : 03.02.2011 - klo:21:55 »
Hyvä kun pyit ISOlohkossa *clap*
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6139
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #21 : 03.02.2011 - klo:20:57 »
Tää on kyllä äärimmäisen kiinnostava prokkis, hyvä meisinki  m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #20 : 03.02.2011 - klo:20:41 »
Hitaasti, mutta epävarmasti. Lattiat on tehty. Ovien ruostekorjaukset ja keulapala on vielä tekemättä. Kohta pääsee jo tekniikan kimppuun. Jos jollain on tarjota isolohkon jatkoksi sopivaa manuaalia niin saa tarjota YV:llä  :)

« Viimeksi muokattu: 24.02.2016 - klo:17:43 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #19 : 26.01.2011 - klo:18:58 »
Taas on edennyt pikkasen. Apukuskin puolen lattia tuli pakotettua muotoonsa ja moottori tuli 15m lähemmäksi Camaron nokkaa :D





Jos jollain on tarvetta ton koneen kyljestä (-90 taitteen 454 tbi Suburban) irrotetuille ilmastoinnin kompuralle tai vakionopeudensäädin nökäreelle, niin saa tulla hakemaan pois. Myös vakiopakosarjat jäävät jouten.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 - klo:12:12 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75
« Vastaus #18 : 10.01.2011 - klo:09:45 »
Vähän ollu hiljasta tällä rintamalla, kun tallissakin ollu 20´ pakkasta. Eilen tuli kuitenkin vähän turailtua taas.

PIM! Lattia meni pois.


Ja yhdyspalkit tuli tilalle.


Alta päin vähän tärähtäny kuva.


Pitkään jahkailin että pistänkö ne kyljikkäin vai sisäkkäin ja päädyin laittamaan etupään sisäkkäin ja takapään kylijkkäin. Palkit oli aika tuhdisti sinkittyjä ja käry oli sen mukainen. Toivottavasti sauma pitää vaikka vähän sinkkiä seassa onkin.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 - klo:12:11 kirjoittanut pecu_83 »