Kirjoittaja Aihe: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56  (Luettu 162046 kertaa)

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #272 : 31.01.2017 - klo:06:10 »
Eipä näy täällä. :-[
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1491
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #271 : 31.01.2017 - klo:06:08 »
Eipä näy täällä. :-\
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10440
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #270 : 30.01.2017 - klo:16:58 »
 m/

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10661
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #269 : 30.01.2017 - klo:15:31 »
Koikeilen laittaa tähän pari videoo kaverin kännykästä, editoin jossain vaiheessa GoPro:lla ja järrkärillä kuvatut pätkät.

Näkyyköhän nää face videot ilman kirjautumista?

video1: https://www.facebook.com/pekka.palmgren/videos/10154888740617226/

video2: https://www.facebook.com/pekka.palmgren/videos/10154888751827226/
\m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa ratskin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3297
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #268 : 30.01.2017 - klo:15:23 »
Koikeilen laittaa tähän pari videoo kaverin kännykästä, editoin jossain vaiheessa GoPro:lla ja järrkärillä kuvatut pätkät.

Näkyyköhän nää face videot ilman kirjautumista?

video1: https://www.facebook.com/pekka.palmgren/videos/10154888740617226/

video2: https://www.facebook.com/pekka.palmgren/videos/10154888751827226/
hyvin näky ilman kirjautumista. toka videossa kamera vähän pomppi eritahtiin kun auto, m/ ;D

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #267 : 30.01.2017 - klo:14:56 »
Koikeilen laittaa tähän pari videoo kaverin kännykästä, editoin jossain vaiheessa GoPro:lla ja järrkärillä kuvatut pätkät.

Näkyyköhän nää face videot ilman kirjautumista?

video1: https://www.facebook.com/pekka.palmgren/videos/10154888740617226/

video2: https://www.facebook.com/pekka.palmgren/videos/10154888751827226/

Poissa ratskin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3297
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #266 : 30.01.2017 - klo:13:44 »
jep, olisi hienoa ajella täälläkin mutta ei noita jäitä riitä meille asti, m/

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 655
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #265 : 30.01.2017 - klo:13:17 »
 \m/ Kunnon meininkiä.
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7361
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #264 : 30.01.2017 - klo:11:57 »
 \m/
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss LS7 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs 5,7 LT1  T-top -89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Buick skylark avo 455 -71
- Cadillac escalade 6,2 ESV -08
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- RR Silver spur -85 MR-rek
- RR Silver spur taxfree-86

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #263 : 30.01.2017 - klo:10:39 »
Täällä vedettiin taas pari pitkää iltaa, että päästiin vielä tän talven jäille. Sääennusteet näyttää taas etelään sen verran heikoilta, ettei tiedä vieläkö lopputalvena jäälle pääsee... Jarrut on nyt niin isot, ettei 15" vanne enää mahdu paikalleen, enkä ehtinyt/jaksanut 16" paripyöriä rakentaan tälle kertaa, joten sinkuilla mentiin. Nekin käännettiin vanteelle vasta ratapäivän aamuna :D

Uusien jousien piti olla jäykemmät kuin vanhat, mutta paskanmarjat sehän putos melkein pohjaanlyöntikumeihin, joten aamulla hakeen motonetista 3 pakettia jousen korotuskumeja ja puukkosaha, jolla loksunkaaret auki, että mahtuu renkaat kääntyyn.

Pidot ei oikein riittäny ja ohjaustehostimen kannakkeen murruttua ajot jäi muutamaan settiin, mutta olihan se ihan kivaa ryöpyttää nelosella pitkää luisua puoltoistasataa lasissa :D Huiput pääsuoran päässä oli gps mukaan 164 km/h.












Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #262 : 20.01.2017 - klo:21:37 »
Voi räkä! Kylllä nyt harmittaa. :o Siirryin takajarrujen kimppuun ja leikkasin toiselta puolelta alkuun vähän ja sit enemmän ja sit kaikki ylimääräset pois jarrukilvestä tarkoituksena laittaa satula kiinni uudella kannakkeella. Nyt kun pääsin mallaamaan, että millainen kannakkeen tulisi olla, niin huomasin että alkuperäisestä kilvestä olisi tarvinut jättää vain pienet korvat ja porata niihin reiät, niin satula olisi paikallaan. Niin teinkin toiselle puolelle ja uusi "alkuperäinen" kannake oli valmis vartissa. Jos jollain on kuvanmukaisia jarrukilpiä, niin saa tarjota!


Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10661
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #261 : 15.01.2017 - klo:00:20 »
 Hyvalta nayttaa m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #260 : 14.01.2017 - klo:23:01 »
Välillä kasaanpäin.





Jarruletkuille vaatii vielä sovitteet ja jarrusatuloille pidemmät pultit ym. mutta nyt se olis ekaa kertaa pulteilla kasassa.

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #259 : 02.12.2016 - klo:09:06 »
Puslien vaihtoa. Iso ruuvipenkki menee hienosti prässistä  m/



Myös ylätukivarren puslat sai vaihdettua kun hetken funtsi miten siitä saa kiinni.



Alatukivarsiin tuli tehtyä kaverin vinkistä vahvikkeet, ettei mene varret holkkeja vaihtaessa paskaks.





Tein olka-akselin korvikkeen, niin pääsee mittaileen asentokulmia jousituksen eri asenoissa. Tarkoitus olisi säätää lisää anti-divee ja caster-gainia.




Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 298
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #258 : 21.11.2016 - klo:11:06 »
Tosiaan vähän tyrnemmät pysäyttimet tuli hankittua laitokseen:



Takapää rautalangalla höpötillään. Tarvii erilliset mekaaniset seisontajarrusatulat vielä rakennella noiden lisäks.



Etujarruja vähän napaan mallaillu:



Myös etujouset tuli tilattua ameriikoista uudet vähän lyhkäsemmät ja jäykemmät. Race-jousia olis saanu millä jäykkyydellä tahansa ja edukkaasti, mutta ne oli pisimmillään 11,5" pitkiä. Alkuperäinen on 16" pitkä, joten joutus jo rakentaan jotkut palikat jousien alle ettei  makais pohjaanlyöntikumien varassa. Valmiit madallusjouset olis ollu liian löysiä ja sikakalliita. Onneksi moogin sivuilla pääsee selaan jousia helposti ja sieltä löytyi 3gen camaron heavy duty jouset, jotka ovat saman mittaiset kuin Hotchkissin 2gen madallusjouset, mutta jäykemmät. Moog-5662 siis kyseessä, eikä maksanu kuin 60$ pari jenkeissä  m/ Iskareiksi eteen tulee kybin gas-a-justit kun niitä on kehuttu sikajäykiks. Taakse olis tarkoitus rakennella coil-overit vakio jousituksen lisäksi  ;D



« Viimeksi muokattu: 02.12.2016 - klo:09:07 kirjoittanut pecu_83 »