Kirjoittaja Aihe: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56  (Luettu 104939 kertaa)

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 269
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #420 : 15.07.2018 - klo:00:24 »
Jotain edistystä täälläkin.

Ostin peanut port kannet kun ei perse kestä joka vuosi näitä koko koneen remppoja.



Mun pata ei oo niin raju muuten, niin todennäköisesti noi porttaamalla en edes menetä tehoja (jos moottoriluoja suo niin ehkä saan jopa lisää?)

Joku aiempi omistaja oli jo vähän pyöristänyt imukanavan kulmia, mutta aika iisisti



Ohjureita tarvii vähän madaltaa, että mahtuu nokka nostamaan riittävästi, muuten ottaa venttiilivarren kumi kiinni retaineriin.



Imukanavassa on tehtaan jäljiltä aika paljon hyppyriä



Pörrättynä:



Samoin pakokanavassa



Pörrättynä



Palotiloissa on myös tehtaan jäljiltä jyrkkiä reunoja, jotka sekä haittaa virtausta, että luo nakutukselle antoisia hot spotteja



Palotila muotoiltuna



Imukanavien lähdöt pyöristin tiivisteen mukaan. Materiaali ei riitä vetämään suoraksi asti, mutta pyöristyskin on parempi kuin suora seinä.



Pakokanavissa oli tulpan kohdalla kyttyrä



Kyttyrä tuli tasoitettua ja ohjuria vähän ohennettua



Imukanavien kattoa tuli myös hieman nostettua, mutta hyvin vähän. En halua kairata näitä puhki tai edes limiitille.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2018 - klo:17:35 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 269
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #419 : 14.06.2018 - klo:14:02 »
En tiennyt että hitsattuja edes on. Jos ne erottaa selvästi, niin sitten sanoisin että kyllä noi yksiosaiset on. Venttiilit olivat kansien mukana tulleet.

Poissa BB

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 398
  • 1995 z28
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #418 : 09.06.2018 - klo:10:10 »
Onko hitsatut venttiilit vai yksiosaiset,ainakin osa vakiovenoista on hitsattuja joita en uskaltaisi pitää tuossa käytössä jossain normi pulputtimessahan ne toimii ok.
1995 z28 manual.

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 269
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #417 : 08.06.2018 - klo:23:41 »
Nyt on vähän mietinnän alla, että mitä tän kanssa tekis. Pakolliset osat äkkiä uusimalla takas ajoon vai vähän aikaa säästellen vähän parempaa palikkaa ja lisää runtua  ??? Myös joku edukas väliaikanen moottori on käynyt mielessä, mutta ei taida jaksaa.

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 269
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #416 : 08.06.2018 - klo:23:38 »
Seetin murusia:



Tästä se on lähtenyt:



Mäntä on valmis:



Sombrero:



Tästä näkee paremmin venttiilien värit kun ei ole ylivalottunut:



Pytyssä pari lovea (noi pystynaarmut ei ole syvät)


Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 269
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #415 : 07.06.2018 - klo:08:28 »
Lämmöt oli kyllä ihan hyvin kurissa. Toi on täydestä soitosta sammutettu, niin toki on vähän vaaleampi. Tulpat oli ihan hyvän väriset ja seokset oli penkissä säädetty vähintäänkin riittävän paksulle.

Halpaa kiinakamaa...

Poissa jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1044
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #414 : 07.06.2018 - klo:07:26 »
Aika kuumana on käynyt, tuon kuvan ehjän pakovenan värikin kyllä viittaa aika rajuun lämpöön.

Itse tottunut näkemään että pakovenat lähinnä mustat.
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 269
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #413 : 06.06.2018 - klo:23:22 »
En tiedä kumpi oli kampi. Seetirengas antautu ja katkaisi venttiilin vai venttiili katkesi ja pilkkoi seetirenkaan? Joka tapauksessa se on kakkosen pakoseetin silppua mikä on kimpoillut sitten pytystä toiseen.

 Ainoastaan 4, 6 ja 7 oli jäänyt arvonnassa vailla osumaa.

 Itse veikkaan seetirengasta. Yhdessä oli silloin edellisen avauksen yhteydessä murtunut pieniä hippuja ja se seeti uusittiin silloin. Nyt oli vähän isompia hippuja. Tämä nyt murtunut ei ollut se uusittu.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2018 - klo:23:31 kirjoittanut pecu_83 »

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 328
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #412 : 05.06.2018 - klo:15:11 »
Joko on syyt ja seuraukset selvitetty
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5023
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #411 : 05.06.2018 - klo:14:58 »
Sehän nyt vastutstaa :(
Chevrolet Camaro Z28 -94 Alkuperänen LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005 Yli 70000km, bensaa yli10000 litraa ja kivaa on ollut :) Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
2006 14,104@161,29 Motopark 16.7 Eka kerta
2007 13,941@159,24 Alastaro 2.6
2008 14,076@161,22 Kiikala 23.8 tasaväkistä ja jännää 0.002 sekan parta
2009 14,281@159,50 Motopark 19.7 yksinäistä b särkee konetta
2010 14,229@157,21 Kiikala 28.8 b vei pohjan koko touhusta, hauskuus hävis
2011 14,279@158,31 Alastaro, 27.8 mikä kehitys?
2012-2015 hiljasta 2016 ajetaan taas :)

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 895
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #410 : 05.06.2018 - klo:05:59 »
No  jopas huonoa karmaa liikentees  :(
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9978
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #409 : 05.06.2018 - klo:05:29 »
Mäntäohjattu venttiilikoneisto :(
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 381
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #408 : 05.06.2018 - klo:05:26 »
 :-[ ei hyvä m-
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 328
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #407 : 05.06.2018 - klo:05:09 »
Auts :o
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa pecu_83

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 269
    • teamMADMAX
Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Vastaus #406 : 04.06.2018 - klo:23:24 »
Taas saa vaihtaa tän ajopäiväkirjan pitämisen projektipäiväkirjaan..  :(