Kirjoittaja Aihe: From rust till Camaro  (Luettu 99450 kertaa)

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5739
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #437 : 09.03.2019 - klo:22:08 »
LS swap sanottu \m/ \m/ ei pysty enää peruuttaa ;D

Pystyy. Helposti.
Dodge Charger R/T 440cid 1969
AMC Pacer 258cid 1976
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3994
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #436 : 09.03.2019 - klo:20:48 »
LS swap sanottu \m/ \m/ ei pysty enää peruuttaa ;D
*clap*
CHEVROLET SS CAMARO2012. FIREBIRD 69 CAB.

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10529
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #435 : 08.03.2019 - klo:20:27 »
No katotaan mitä kone tuumaa noista öljyistä, jos tulee kampi kurkkaamaan taivasta ni sitte on varmaan hyvä tilanne swapata LS:ää.... tai sitte ei ;D
LS swap sanottu \m/ \m/ ei pysty enää peruuttaa ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #434 : 08.03.2019 - klo:17:43 »
No katotaan mitä kone tuumaa noista öljyistä, jos tulee kampi kurkkaamaan taivasta ni sitte on varmaan hyvä tilanne swapata LS:ää.... tai sitte ei ;D
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #433 : 08.03.2019 - klo:17:40 »
Hiontatyöt alotettu, vähän tossa varmaan lupailin itelleni liikoja, mutta meinasin, että väkisin runnon maalin päälle tähän syksyyn mennessä
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #432 : 08.03.2019 - klo:17:36 »
m/
Pirullinen laittaa kansi kiinni tohon boksiin kun laitoit punaisen johdon noin. Pikkasen kun kiristät kovempaa niin se varmaan menee ;D
Noni, onko Antti nyt parempi ;D
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 522
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #431 : 27.02.2019 - klo:22:01 »
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa Yorcci

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 675
  • Sukupuoli: Mies
  • It's better to burnout than fade away
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #430 : 22.02.2019 - klo:10:50 »
Meinasin kokeilla kendallin 20W50 öljyjä moottoriin, kokemuksia porukalla? En o koskaan käyttäny kyseistä öljyä, väri on kyllä eksoottinen ;D

Öljyvalintaa miettiessä kannattaa(?) lukaista tämä, jos vaan lontoonkielinen sepustus ei ole ongelma: https://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=62873

(ei löydy enää "alkuperäisestä" paikasta http://www.ferrarichat.com/forum/faq.php?faq=haas_articles#faq_motor_oil_basics)
1991 Corvette Coupé
595 Nm @ 4 700 rpm

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 522
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #429 : 18.02.2019 - klo:20:29 »
mielenkiintoista toi 8-9t, mulla jeepissä kestää saman, sitten alkaa syömään reilusti ja pitäis vaihtaa,
huoltokirjan mukaan v-väli olisi 15t, bimmerissä kestää hyvin tohon 15t,
missähän vika,?
Vaihdoin öljyt 5tkm:ssä.
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa ratskin

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3295
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #428 : 18.02.2019 - klo:20:08 »
Kyllä mun Camaron kone kesti viime kesänä 8-9tkm tuolla Kendall 20W-50 GT1 Competition :llä.
Tuota tuli ostettua Vettepeikolta eka satsi, sittemmin tuolta, yksittäin kalliimpaa kuin kolmen satsissa.
https://webshop.industriacenter.fi/product/4579/moottorioljy-gt-1-high-performance-20w-50-378ltr-kendall-3kplpkt
mielenkiintoista toi 8-9t, mulla jeepissä kestää saman, sitten alkaa syömään reilusti ja pitäis vaihtaa,
huoltokirjan mukaan v-väli olisi 15t, bimmerissä kestää hyvin tohon 15t,
missähän vika,?

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 522
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #427 : 18.02.2019 - klo:18:54 »
Kyllä mun Camaron kone kesti viime kesänä 8-9tkm tuolla Kendall 20W-50 GT1 Competition :llä.
Tuota tuli ostettua Vettepeikolta eka satsi, sittemmin tuolta, yksittäin kalliimpaa kuin kolmen satsissa.
https://webshop.industriacenter.fi/product/4579/moottorioljy-gt-1-high-performance-20w-50-378ltr-kendall-3kplpkt
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #426 : 18.02.2019 - klo:08:47 »
Se on gt1 competitionia. Tohon toiseen laitoin Teboilin 10w60, niillä ainaki paineet pysyy kuumanakin kesäpäivänä.
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #425 : 18.02.2019 - klo:08:36 »
m/
Pirullinen laittaa kansi kiinni tohon boksiin kun laitoit punaisen johdon noin. Pikkasen kun kiristät kovempaa niin se varmaan menee ;D
Eiku se on se kuuluisa oikosulkujohto, nyt se on tossa helpossa paikassa ni ei tartte ettiä  ;D
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa BB

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 435
  • 1995 z28
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #424 : 18.02.2019 - klo:07:52 »
Kerran laitoin kilpurin koneeseen racing greenit. Seuraavassa kisassa tuli jurvan pääsuoran päässä veivi lohkosta pihalle. Laakerivaurio ja veivin pultti poikki. Tiedä sitten oliko öljyn syy vai minkä mutta palasin takaisin valvolinen käyttäjäksi. Useampi sata tuntia on sen jälkeen ajettu radalla eikä yhtään laakerivauriota tai normaalista poikkeavaa kulumaa.

Itse olen tuossa historic v8 käyttäny 10w-60,20w-50 monta sorttia.  Muuta eroa en ole huomannut kuin jostain syystä ns.siviili öljyt mustuvat nopeasti joten kaipa ne pesevät paremmin.
1995 z28 manual.

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 418
  • Sukupuoli: Mies
Vs: From rust till Camaro
« Vastaus #423 : 17.02.2019 - klo:20:38 »
Kerran laitoin kilpurin koneeseen racing greenit. Seuraavassa kisassa tuli jurvan pääsuoran päässä veivi lohkosta pihalle. Laakerivaurio ja veivin pultti poikki. Tiedä sitten oliko öljyn syy vai minkä mutta palasin takaisin valvolinen käyttäjäksi. Useampi sata tuntia on sen jälkeen ajettu radalla eikä yhtään laakerivauriota tai normaalista poikkeavaa kulumaa.
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi