Kirjoittaja Aihe: Keltsu Iroc-Z  (Luettu 26825 kertaa)

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1896
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #101 : 16.12.2018 - klo:12:50 »
 m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Chemical man

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 107
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #100 : 07.12.2018 - klo:09:44 »
Asiallinen projekti & hieno Iroc sulla.
Voimaa näyttää olevan, kun aika paranee koko ajan.   \m/

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #99 : 03.12.2018 - klo:15:23 »
Siistiä m/
Mites tekniikka muuten on pelannut?

Aika hyvin, mitä nyt pieniä.
Pakosarjan tiivisteet pettää aina jossain vaiheessa (pultit löystyy) ja kollektorien pultit katkeilee välillä tai löystyy niin että kierteet menee.
Vesipumpun moottorin kuoren pultit olivat jossain vaiheessa päässy hieman löystymään ja nyt on hieman sivuääniä pumpussa.
Eli aika pieniä murheita ollut laatikko ja perän rempan jälkeen.

LS jarrut olisivat taakse seuraavaksi hankintalistalla.
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1896
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #98 : 29.11.2018 - klo:11:19 »
Siistiä m/
Mites tekniikka muuten on pelannut?
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #97 : 20.11.2018 - klo:19:12 »
Kuvat ja selitteet aikajanalle nurin perin, mutta olkoot  :)
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #96 : 20.11.2018 - klo:19:10 »
Ohhoh... Jäänyt vähän päivittelemättä mitä on tapahtunut. No kaikkea pientä kuitenkin.
Tässä nyt vaikka keulan alustan uusimisesta 2017-2018 talvelta vai oliko se 2016-2017  :o
Kaikki vanhat osat hiekkapuhallettiin ja isommat saivat mustan uretaanimaalin päälle. "kiinnitystarvikkeet" hiekkapuhallus sekä kiiltosinkitys+sinipassivointi
Vähän jouduttiin päivittämää peltiä myös sisälokasuojista ja päälle tuli sauma-aine ja musta uretaanimaali.
Kaikki puslat vaihtuivat uretaani pusliksi, joka nurkassa KYB AGX iskarit, Eibach alustasarja, LS jarrut eteen. Kaikki ohjaukseen liittyvät nivelet raidetankoon sekä alapallot uusia.
Raidetangon säätöholkit muttereiksi. Rattiakselin yhdystanko tuli Jeepistä ja rättinivelen tilalla on nyt ristikko.

2018 WCSC tuli ajeltua ja parissa 1. ja 2. kisassa oli ongelmana pito lähdössä. Sitä vaan ei ollut ja perhana vieköön Eibachin progressiiviset jouset tekivät tepposet. Heitin tilalle orkkikset mistä on varmaan otettu kierros pois niin 60ft tippu 2.1s -> 1.7s. Siis sinne missä oltiinkin jo kertaalleen.  3. Kisassa tuli pronssia ja finaalissa seinäjoella hopeaa. Auto on aika luotettava peli kun vaan säädöt pysyvät kohdillaan. Tais tulla seinäjoella vedettyä yli kymmenen lähtöä kokonaisuudessaan ja suurimassa osin aika tasan 12.5 aikoja. Yksi painui alle 12.47 alle ja taitaa olla nyt nopein aika tällä pelillä.
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1095
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #95 : 06.06.2016 - klo:10:42 »
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1896
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #94 : 06.06.2016 - klo:08:19 »
Jaa siellä on vielä orkkislukko, hyvin on näköjään kestäny ja mitä sitä vaihtamaan, jos toimii m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #93 : 05.06.2016 - klo:19:00 »
m/
Laitoitko uuden lukon sillon ku teit perärempan? Ja jos, ni minkä lukon laitoit?
Miten turbiinia muokattiin?

Sama lukko siellä on kun se sulta lähti :W, turbiinissa oli staattori aika väljä ja sen vuoksi flash stall aika korkea 5500. Nyt on 3100-3200 stall, flash about 4500 ja vetääkin hieman paremmin ennen stallia.
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1896
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #92 : 05.06.2016 - klo:18:32 »
 m/
Laitoitko uuden lukon sillon ku teit perärempan? Ja jos, ni minkä lukon laitoit?
Miten turbiinia muokattiin?
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #91 : 05.06.2016 - klo:16:14 »
Porin lentokentällä uusi ennätys  1/4 maililla 12,48s ja 177km/h loppunopeus ensimmäisellä lähdöllä ja ensimmäisenä radalla. Toisessa lähdössä kaikki osui kohdalleen ja vissiin siirtyi voimaa liikaakin kun lukko petti. Turbiini oli Th-maticissa muokattavana ja siitä tuli bueno. Ja nyt on autossa kuskia auttamassa sytkäboksissa 2-step moduuli.
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #90 : 19.12.2015 - klo:21:03 »
Tämä talvi keskitetään opiskeluun, mutta oli pakko tarttua tilaisuuteen kun sellainen tuli nenän eteen ja sain hommattua toiset jakkarat autoon  :)
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1896
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #89 : 27.08.2015 - klo:08:17 »
Lappu lattiaan vaan, kyl se sen kestää \m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #88 : 25.08.2015 - klo:18:42 »
Loota tuli kuntoon, parin kilometrin lenkki tehty ja kaikki vaihteet pelaa. en vielä uskaltanut kokeilla täyskaasulla  :W
https://www.youtube.com/watch?v=-fE6nGwHg9Q   22:50 jälkeen yksi lähtö. Kuulee Cut-outin tuomat äänet hyvin  ;D
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #87 : 07.08.2015 - klo:11:37 »
Olen konsultoinut paria laatikontekijää ja paikallinen ammattilainen joka on tehnyt laatikkoremontteja vuodesta 1977 auttaa kasaamaan pumpun, hieman paremmilla osilla. pääsyy kuulemma pumpun hajoamiseen on heikot ulkokehät ja toinen että lamellit ovat alunperin liian teräväreunaiset jolloin paine pakottaa niitä liikaa runkoa vasten ja alkaa höyläämään sitä.  Sanoivat myös että 10 ja 13 lamellisilla ei ole suurtakaan eroa kunhan ei laita 7 lamellista missään nimessä. Osien myyjä sanoi taas että niistä osista mitä hänellä on niin laittaisi mielummin 10 lamellisen kun hänen mielestään 13 lamellinen on heikompi rakenteltaan, tähän varmasti olisi ratkaisu juuri se billetistä tehty. Täytyy vaan saada auto kasaan että saa muita projekteja eteenpäin. Jos nyt taas kestää vuosia täyskaasua niin sitten onkin korkea aika tehdä täyshuolto   :)
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700