Kirjoittaja Aihe: Keltsu Iroc-Z  (Luettu 29381 kertaa)

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #87 : 07.08.2015 - klo:11:37 »
Olen konsultoinut paria laatikontekijää ja paikallinen ammattilainen joka on tehnyt laatikkoremontteja vuodesta 1977 auttaa kasaamaan pumpun, hieman paremmilla osilla. pääsyy kuulemma pumpun hajoamiseen on heikot ulkokehät ja toinen että lamellit ovat alunperin liian teräväreunaiset jolloin paine pakottaa niitä liikaa runkoa vasten ja alkaa höyläämään sitä.  Sanoivat myös että 10 ja 13 lamellisilla ei ole suurtakaan eroa kunhan ei laita 7 lamellista missään nimessä. Osien myyjä sanoi taas että niistä osista mitä hänellä on niin laittaisi mielummin 10 lamellisen kun hänen mielestään 13 lamellinen on heikompi rakenteltaan, tähän varmasti olisi ratkaisu juuri se billetistä tehty. Täytyy vaan saada auto kasaan että saa muita projekteja eteenpäin. Jos nyt taas kestää vuosia täyskaasua niin sitten onkin korkea aika tehdä täyshuolto   :)
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2751
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #86 : 06.08.2015 - klo:20:32 »
mulla on kanssa pari tuollaista 10 lapaista räjähtänyt tuhannen palasiksi, laita tilalle billetti roottori niin varmasti kestää. http://www.transmissioncenter.org/700r4_Parts_List.htm omassa th700 askissa vaihdonjälkeen ei ollut ongemia, vaikka radalla kovaa rääkkiä sai.
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #85 : 06.08.2015 - klo:20:17 »
Juu kuulin kans jotain tollasta joskus...
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5194
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #84 : 06.08.2015 - klo:20:15 »
jos vanhoja ehotaa tai uusia preppaa ni kannattaa varmistua että toi kehän jousi on varmasti suuniteltu toimimaan kyseisen roottorin lapamäärän kanssa niitä on 7,10 ja 13 lapaset ainaki ja liian jäykällä jousella saa pumpputuhoa aikaan kokeilin 2 pumppua ennen ko uskoin
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #83 : 06.08.2015 - klo:11:08 »
Saman näköstä kun mulla 1.5 viikkoa sitten :D
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #82 : 06.08.2015 - klo:10:04 »
No onneks suht "helppo" vika oli. Seiskasatasen alkuperäset pumput on heikkoja, tohon laitettiin kyllä uus sillon ku se tehtiin...
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #81 : 06.08.2015 - klo:09:05 »
Vika löytyi... pumppu petti. täyty laitaa tilaukseen uusi yksikkö kokonaan kun yksi lamelli oli 4mm syvällä pumpun pesässä.  :-\

Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #80 : 06.08.2015 - klo:09:02 »
Tässä projektissa on asennetta! Itselläkin perävälitysten vaihto edessä. Oliko pahakin savotta tehdä? Mitkä olivat hankalimmat osuudet?
Eihän tuosta välityksen vaihdosta yksin olisi tullut mitään, kaveri auttoi kun oli tehnyt aikaisemminkin. Ei tarvinnut lueskella ohjeita ja pari työkaluakin uupuu itseltä.
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Woody

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
  • - rystyset verillä ja auto on perillä -
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #79 : 04.08.2015 - klo:21:20 »
Tässä projektissa on asennetta! Itselläkin perävälitysten vaihto edessä. Oliko pahakin savotta tehdä? Mitkä olivat hankalimmat osuudet?

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #78 : 03.08.2015 - klo:07:32 »
Kiitoksia! Nyt toimi video. 3" Cut Out  katin tilalla tuottaa ihan mukavat äänet.  ;D
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #77 : 03.08.2015 - klo:06:22 »
Mulla toimi video.
Hyvin on toiminu laatikko m/ 2006 se vissiin tehtiin, Lahden Jari sen teki. Hienoa nähdä, että toimii ja kulkee \m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Paikalla jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1245
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #76 : 02.08.2015 - klo:22:32 »
Kappas, no nyt pitäisi näkyä.
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #75 : 02.08.2015 - klo:22:14 »
Videonpätkää, noin 40sek kohdilla Iroccia. Jää Camino niinkun seisomaan tähän verrattuna.

https://youtu.be/7NyCNdniF_c

Olis kiva katsoa, mutta video on yksityinen  :-\
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Paikalla jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1245
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #74 : 02.08.2015 - klo:21:50 »
Videonpätkää, noin 40sek kohdilla Iroccia. Jää Camino niinkun seisomaan tähän verrattuna.

https://youtu.be/7NyCNdniF_c
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2751
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #73 : 02.08.2015 - klo:20:01 »
kohtuu kovaa menee m/ kyllä th700r4 kestää hyvin kiihdyttelyä, mulla oli 2 vuotta pekka68:in tekemä aski jolla ajettiin 11.3s-10.90 aikoja. loppuja parhaimmillaan 199,68kmh.
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*