Kirjoittaja Aihe: Keltsu Iroc-Z  (Luettu 29373 kertaa)

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #72 : 02.08.2015 - klo:19:51 »
Tämä kausi ajeltiin vielä ilman ahdinta syyt ei rahaa, ei taitoa,  ei aikaa, mutta talvella sitten  ;) , varttimailia mentiin keväällä aikaan 12.52s  ja trappi oli 174km/h.   Eilen Porin lentokentällä semifinaalissa 2->3 vaihdossa katos kaikki veto. ihan kuin laatikko olis N:lla koko ajan. P toimii, mutta se taitaakin olla mekaaninen lukko. Auto on jo pukkien päällä odottamassa laatikon tiputtamista. Täytyy sanoa että  on se 700-r4 kestänytkin kovaa kyytiä.  Kuva ensimmäisestä tiputusajosta. Asetin indeksin 12.6 ja lopussa jarruteltiin ajaksi 12.613  8) .

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/11782410_10153510814179452_4439047681987673170_o.jpg  kuva isompana.
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #71 : 09.02.2015 - klo:07:12 »
Juu toi musta toimii tossa  \m/ m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #70 : 08.02.2015 - klo:20:53 »
sivusta
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #69 : 08.02.2015 - klo:20:52 »
Jes, ei tartte kauheeta scooppia  ::)
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #68 : 08.02.2015 - klo:19:11 »
m/
Onko kuitua vai peltiä?

Ihan vaan peltiä
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2751
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #67 : 08.02.2015 - klo:18:27 »
Kelta/musta näyttää kyllä hyvältä m/ mustat vanteet?
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5991
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #66 : 08.02.2015 - klo:18:06 »
Siisti!  \m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro
'06 STS

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4274
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #65 : 08.02.2015 - klo:17:43 »
 m/
Onko kuitua vai peltiä?

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #64 : 08.02.2015 - klo:17:34 »
Uusi konepelti paikoillaan, vielä reikä siihen ja sitten nähdään minkälaisen scooppi tarvitaan. btw. jotenkin tykkään tuosta kaksiväri teemasta
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1942
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #63 : 06.02.2015 - klo:09:19 »
 m/ \m/
Nonii, mielenkiintoista  \m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7150
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #62 : 05.02.2015 - klo:08:21 »
 \m/
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi (projekti)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Porsche cayenne 450hv turbo -03
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB G 300d -90
- Rols-Royce Silver spur taxfee-85

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #61 : 05.02.2015 - klo:08:07 »
Eilen laitoin tuon makaamaan koneen päälle ja katselin että kuinka iso scooppi oikein tarvitaan, miten remmi vedetään ja mistä aletaan leikkaamaan imusarjaa.
Tarkoitus on kuitenkin pitää osat niin että saa muutettua takaisin alkuperäiseen kokoonpanoon. Foorumin kautta sainkin toisen imusarjan mitä uskaltaa sitten vähän tuhota.
Tarttis vielä hankkia
-Konepelti
-Megasquirt II tai MS3
-80mm kaasuläppä, sovittaa siihen Bosch:n TPS anturi sekä TV-kaapeli
-jotenkin rakentaa IAC
-Innovative laajakaista + mittari. MTX:ää ajattelin, itsellä on LC1, mutta mittari siihen maksaa melkein saman verran kuin koko MTX paketti
-Vesiruiskusarja
-Bensapainemittari
-Ahtopainemittari

Ei tää nyt iha mikään Bolt-On malli ole :)

Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700

Poissa jaagou

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 253
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #60 : 04.02.2015 - klo:18:56 »
Nyt ei mee nallekarkit tasan...  :-[  Kyl meinaa mullekki kelpais....  \m/
Camaro Z28 350TPI+ th700 -91
Volvo S40  -98 Käyttöauto

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10529
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #59 : 04.02.2015 - klo:18:45 »
Posti tuli  :W
m/ Lähes huomaamaton, ei muuta kun pultit kiinni ja remmi paikoillee \m/ ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Purtzi

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Oma teksti
Vs: Keltsu Iroc-Z
« Vastaus #58 : 04.02.2015 - klo:18:24 »
Posti tuli  :W
Camaro Iroc-Z 88, LT1 / TH700