Kirjoittaja Aihe: Camaro -95 Lt1 T56 Kytkin ongelmaa  (Luettu 1207 kertaa)

Poissa cam95

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 797
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Camaro -95 Lt1 T56 Kytkin ongelmaa
« Vastaus #3 : 21.07.2011 - klo:10:50 »
Mulla kytkimet noissa kahdessa T56 ssa ottaa aikalailla puolessavälissä polkimen liikerataa.
Toinen öljyvuotokohta on kampiakselin takastefa, kannattaa vaihtaa samalla jos tulee kytkimen vaihto ajankohtaiseksi.
 
95 Camaro Z28 + T56 sebring silver
94 Trans Am GT + T56 black
88 Sportside 350 TBi + aut. sunset orange
87 Roadsport V8 Camaro LS3 + Tremec TKO600 medium quasar blue
84 Roadsport V8 Camaro "projekti"

Poissa Hurja

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 379
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: Camaro -95 Lt1 T56 Kytkin ongelmaa
« Vastaus #2 : 21.07.2011 - klo:07:42 »
Imusarjan takaahan nämä tuppaa vuotamaan öljyä.
kytkin toimii nesteellä mutta kytkimen työsylinteris tais ola joku säätö

Poissa Sepe

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Sukupuoli: Mies
Camaro -95 Lt1 T56 Kytkin ongelmaa
« Vastaus #1 : 20.07.2011 - klo:20:08 »
Eli :

Nyt on tässä lähiaikoina alkanut kytkin luistamaan...Esim vitoselta ohitustilanteessa huomaa hyvin.

Kytkin on ollut jo jonkin aikaa TODELLA ylhäältä ottava , nyt kysynkin kaikilta manuaalilla ajavilta mistä kohtaa teidän kytkimet ottaa? Luulisi ettei noin ylhäältä saisi ottaa ,nimittäin varaa ei ole paljoa sen verta yläällä ottaa kiinni..

SITTEN : onkos näissä säädettävä kytkin eli onko vaijerilla tms vai mitenkä?

Pohjaakin tuossa yksi pvä katselin ja hieman tihuuttaa öljyä jostakin ja laatikko näyttää muutenkin vähä märältä , eikös näissä ollut tyyppivikana jokin kohta joka vuotaa koneen takaosasta öljyä , ajattelin vain ettei valuta kytkinlevyjen päälle ja siksi luistelisi?

Kiitoksia vastauksista

-Sepe-
EX :Chevy Camaro Z28 LT1 -95 @ Borg Warner T56

Nykyinen : Buick Riviera -62 401Cid