Kirjoittaja Aihe: Laitoin tommosen -83 Camaro z28 Crossfire ja ihan pihalla oon  (Luettu 6176 kertaa)

Poissa Tuskamies

• Uusi Käyttäjä
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • -83 Chevrolet Camaro Z28 Crossfire
Vs: Laitoin tommosen -83 Camaro z28 Crossfire ja ihan pihalla oon
« Vastaus #24 : 29.05.2013 - klo:17:18 »
Näyttää muuten ihan E-mallilta tässä kuvassa ku sopivasti heijastaa ettei näy tota takaspoileria :P

Poissa Chevy

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Hki
« Vastaus #23 : 28.05.2013 - klo:17:13 »
Joo eihän mulla onnistu tää kuvien lisääminen ko en saa cropattua nuita kuvia tarpeeks pieniks.

m/

Poissa Mopo305

• Käyttäjä
  • Oma teksti
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Tuskamies

• Uusi Käyttäjä
  • *
« Vastaus #21 : 28.05.2013 - klo:08:59 »
On muuten perhanan kätevä tää foorumi. Selailin vanhoja kirjotuksia tältä topicilta ja sieltä saatoin diagnosoida ton syylärin korkin vialliseks :D Vaihdoin muka varmuudeks uuden että nää että tuleeko sitä painetta sinne korkille. Viime kesänä tosiaan purskutti korkin välistä nesteet pihalle ku oli nuita paineongelmia mitä ilmeisimmin ton viallisen vesipumpun ansiosta. Lisäks sillon oli aika mukava ilmalukko päässy tonne järjestelmään räjähtäneen lämppärin letkun takia.

Poissa Tuskamies

• Uusi Käyttäjä
  • *
« Vastaus #20 : 28.05.2013 - klo:08:54 »
Saako tosta väristä muka selvääki? :D Aina näyttää ihan mustalta kuvissa ja likasena. Puhtaana auringonvalossa on semmonen sinivioletti helmiäinen :P

Poissa gmc63

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
« Vastaus #19 : 28.05.2013 - klo:08:24 »
Joo eihän mulla onnistu tää kuvien lisääminen ko en saa cropattua nuita kuvia tarpeeks pieniks. näkyy tuolla facebookissa olevan ihan edustava kuva niin saatta ihailla sitä ko ei parempaakaan tähän hätään ole.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201077170594179&set=pb.1315839772.-2207520000.1369641299.&type=3&theater
HIENOVÄRI m/ m/
CHEVROLET SS CAMARO2012. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa Tuskamies

• Uusi Käyttäjä
  • *
« Vastaus #18 : 27.05.2013 - klo:09:56 »
Joo eihän mulla onnistu tää kuvien lisääminen ko en saa cropattua nuita kuvia tarpeeks pieniks. näkyy tuolla facebookissa olevan ihan edustava kuva niin saatta ihailla sitä ko ei parempaakaan tähän hätään ole.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201077170594179&set=pb.1315839772.-2207520000.1369641299.&type=3&theater

Poissa rokzetä

• Käyttäjä
« Vastaus #17 : 26.05.2013 - klo:16:06 »
tuo raju ja tarkka vaihtaminen on yleensä ensimmäinen kommentti kun autoa esim.koeajaa joku kuka ajanut ennen vain saksalaisella tms.  automaatilla.luullaan että laatikossa vikaa.kylmänä potkii aina rajummin...tossakohtaa vois rajuuden laittaa ominaisuuden piikkiin.ei näät mitään
audeja oo. ;)
laitahan kuvia autostas. 8)
opel astra g-body

Poissa Tuskamies

• Uusi Käyttäjä
  • *
« Vastaus #16 : 26.05.2013 - klo:13:26 »
Otsikko sopii edelleen pakinan aiheeseen joten en vaivaudu uutta alottaan...

Mulla on alkanu tosissaan vaivaamaan tuon kamppeen osien alkuperä. Sen verran on varmaa luulotietoa että perä ainaki on kaiketi vasiten rakennettu mutta haluaisin tosissaan että joku joka tuntee vastaavan tekniikan vilkasis ja käväsis koeajamassa ton kamppeen. Haluaisin tietää mm. että onko tuo laatikko alkuperäsenä tommonen raju ja tarkka ja että onko mulla ees vakiosisukset tossa motissa :D Vaikea ittellä arvioija että vetääkö tuo normaalisti vai paremmin/huonommin ku tämmöset crossfiret tai TBIt yleensä ku tää on ainoa jolla on ajanu. Nyt ois jollaki palstan kaiffarilla mahollisuus koeajaa Perämeren mureaäänisin pikkulohko ja samalla auttaa miestä mäessä :P

Poissa F350

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Oulu
Vs: Harmi se on pienikin harmi
« Vastaus #15 : 29.05.2012 - klo:19:53 »
Joo ei tuo siitepöly enää haittaa nimeksikään, lähteehän se kuitenki helposti liinalla pyyhkäsemällä. Nyt jyrsii miestä rotan lailla toinen asia johon pitäis keksiä porukalla joku ACME-ratkaisu pikaseen: Jumalattoman isot lokit paskantaa-aa ja kohteena mikäs muukaan ku parkkiksen tummin ja parhailla aineilla ja vahoilla trimmattu auto. Oisko joku pienoiskokonen automaattinen ilmatorjuntatykki hyvä ratkasu? Vaiko ihan perinteisesti tappaa sukupuuttoon koko lokinryökäleet?
laita kumikäärme katolle niin kiertää lokit kaukaa
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa GTATL

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #14 : 29.05.2012 - klo:16:08 »
Joo ei tuo siitepöly enää haittaa nimeksikään, lähteehän se kuitenki helposti liinalla pyyhkäsemällä. Nyt jyrsii miestä rotan lailla toinen asia johon pitäis keksiä porukalla joku ACME-ratkaisu pikaseen: Jumalattoman isot lokit paskantaa-aa ja kohteena mikäs muukaan ku parkkiksen tummin ja parhailla aineilla ja vahoilla trimmattu auto. Oisko joku pienoiskokonen automaattinen ilmatorjuntatykki hyvä ratkasu? Vaiko ihan perinteisesti tappaa sukupuuttoon koko lokinryökäleet?
Niin kuin tallasen ;D
http://www.youtube.com/watch?v=6HxPo_kt2qc
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Chevy

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Hki
« Vastaus #13 : 29.05.2012 - klo:15:47 »
Jumalattoman isot lokit paskantaa-aa ja kohteena mikäs muukaan ku parkkiksen tummin ja parhailla aineilla ja vahoilla trimmattu auto.

samana päivänä on pyhittävä,muuten jää jälki  >:(
voihan siihen auton päälle virittää kankaisen peitteen  ;)

Poissa Tuskamies

• Uusi Käyttäjä
  • *
Harmi se on pienikin harmi
« Vastaus #12 : 29.05.2012 - klo:14:52 »

Poissa repa

• Käyttäjä
Vs: taas pelittää
« Vastaus #11 : 27.05.2012 - klo:15:09 »
***Ei kellään ois tietoa niin liukkaasta vahasta että ku lähtee vähän reippaammin pihasta liikenteeseen niin tuo siitepölykerros jäis ilmaan leijumaan auton muotosena ja sitten parin sekunnin päästä valahtais maahan niinku sarjakuvissa konsanaan? :D
Vaikuttaa ihan ACME-WAXilta  :W

Hyvä että tuli jäähdytys kuntoon  m/

Poissa Tuskamies

• Uusi Käyttäjä
  • *
taas pelittää
« Vastaus #10 : 27.05.2012 - klo:13:11 »
Paisarin letkuhan siellä oli tukossa. Tulipa samalla huuhdottua tota vesisysteemiä ja kyllähän sielä aika miehekäs määrä kuraa tuli matkassa. Puolenkymmentä kertaa vedet ulos ja raakaa vettä tilalle. Vihdoin tuli myös pestyä ja vahattua pirssi oikeen nätiksi että saa rauhassa nauttia koivun siitepölystä tummalla pinnalla.
Ei kellään ois tietoa niin liukkaasta vahasta että ku lähtee vähän reippaammin pihasta liikenteeseen niin tuo siitepölykerros jäis ilmaan leijumaan auton muotosena ja sitten parin sekunnin päästä valahtais maahan niinku sarjakuvissa konsanaan? :D