Kirjoittaja Aihe: Panhardin yläpuolella oleva tanko.  (Luettu 2805 kertaa)

Poissa TomiV

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 961
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Panhardin yläpuolella oleva tanko.
« Vastaus #7 : 04.04.2012 - klo:13:36 »
Rale:han laittoi toisessa topikissa linkin muistaakseni Spohn:in sivuille missä oli käyrempi versio tuosta poikkituesta.

Juu niiin pisti. pari sataa dollaria hintaa.
VW Passat Farkku 1.8T -02

Poissa z 28 jari

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2424
Vs: Panhardin yläpuolella oleva tanko.
« Vastaus #6 : 04.04.2012 - klo:12:54 »
Rale:han laittoi toisessa topikissa linkin muistaakseni Spohn:in sivuille missä oli käyrempi versio tuosta poikkituesta.
There is no easy answer, just easy questions...

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Panhardin yläpuolella oleva tanko.
« Vastaus #5 : 03.04.2012 - klo:22:16 »
Ja jäykistää ja tukee ite panhardin korvaketta, panhardin kiinnityskohta korvakkeessa on kuitenkin suunnilleen kivenheiton päässä rungosta.

Juu niita on niita kiinnikekorviakin vaihettu, vahvistettu.
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa Möykkä

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 474
  • Sukupuoli: Mies
  • Se on bluus ku on munat suus.
Vs: Panhardin yläpuolella oleva tanko.
« Vastaus #4 : 03.04.2012 - klo:20:42 »
sitoo panhardin molempien runkoaisojen valille

Ja jäykistää ja tukee ite panhardin korvaketta, panhardin kiinnityskohta korvakkeessa on kuitenkin suunnilleen kivenheiton päässä rungosta.
UPS. Siihen voit luottaa.

Too old to die young.

Poissa TomiV

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 961
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Panhardin yläpuolella oleva tanko.
« Vastaus #3 : 03.04.2012 - klo:20:18 »
Meinasin vaa tehä erilaisen jotta mahtuu paremmin pakoputket tulee perän yli.. Mut hyvä vastaus tuo oli.
VW Passat Farkku 1.8T -02

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Panhardin yläpuolella oleva tanko.
« Vastaus #2 : 03.04.2012 - klo:20:13 »
Eli tää mikä on kolmella pultilla kiinni korissa ja toinen pää tulee panhardin yläpuolelle. Mielessä vaa käyny sen vaihtaminen eli onko sillä paljonkin vaikutusta jäykkyyteen? Siis 3gen autoissa..

Mulla ei ole varmaa vastausta tohon, mutta teoriassa se sitoo panhardin molempien runkoaisojen valille. Sen tangon jaykistaminen pitaisi auttaa peran suuntavakautta mutkissa ja sirrtaa panhardin sivuttaisvoimat tasasesti molemmille puolelle taka-apurunkoa.
Ei siita haittaa ole. Itte boksasin omani latalla ja maalasin. En tehny erikoisempaa. Siina on vaan hyva kohta sitoo 'taaempi apurunko' yhteen. Iskarin ylapaathan on siina lahella, etta ehka auttaa vaha siihenkin.
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa TomiV

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 961
  • Sukupuoli: Mies
Panhardin yläpuolella oleva tanko.
« Vastaus #1 : 03.02.2012 - klo:11:42 »
Eli tää mikä on kolmella pultilla kiinni korissa ja toinen pää tulee panhardin yläpuolelle. Mielessä vaa käyny sen vaihtaminen eli onko sillä paljonkin vaikutusta jäykkyyteen? Siis 3gen autoissa..
VW Passat Farkku 1.8T -02