Kirjoittaja Aihe: Boksin vaihto uudempaan -86->92 ?  (Luettu 1648 kertaa)

Poissa Dustez

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 210
  • Sukupuoli: Mies
  • IROC Z28 350 tpi targa -86 & Ram 2500 -03 5.9tdi
Vs: Boksin vaihto uudempaan -86->92 ?
« Vastaus #5 : 25.04.2012 - klo:20:04 »
no mul on MAF:illa 333hp/588Nm koneelta.....

joo sitä muistelin että toi maffi riittää johkin 350 hp asti ? joo itellä ookkaan muuta tavotetta kun 300 hp lähelle jos pääsis.

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5491
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Boksin vaihto uudempaan -86->92 ?
« Vastaus #4 : 25.04.2012 - klo:18:43 »
no mul on MAF:illa 333hp/588Nm koneelta.....
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa Dustez

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 210
  • Sukupuoli: Mies
  • IROC Z28 350 tpi targa -86 & Ram 2500 -03 5.9tdi
Vs: Boksin vaihto uudempaan -86->92 ?
« Vastaus #3 : 25.04.2012 - klo:14:38 »
Otetaanpa vastaus uusiksi:
Kyllä, uudemmissa TPI-koneissa on MAP.
Tuolta löytyy ainakin joku ohje konversioon:
http://www.eecis.udel.edu/~davis/z28/ecm_swap_730/

Mutta miksi vaihtaisit MAP-systeemiin? MAF mukautuu paljon helpommin koneen muutoksiin ilman säätämistä.

Oli ajatuksena just sen takia että sais ton maffin pois, mut nyt se on taas toiminu ilman ongelmia. mutta onhan se totta että se oppii parhaiten ku olis just nokan vaihtoo suunnitelmissa. se vaan ku uus maksaa 450e mutta ja eikös se ahdista tota ilman saantiakin siinä jonkin verran ? tosin tulee ton boksin vaihtokin äkkiä maksaan jollei jollekkin oo ylimäärästä sattunu jäämään. Näyttää kyllä toi muokkaus mapille siltä ettei tarviikkaan enää miettiä  \m/
« Viimeksi muokattu: 25.04.2012 - klo:14:40 kirjoittanut Dustez »

Poissa JoukoY

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1336
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Boksin vaihto uudempaan -86->92 ?
« Vastaus #2 : 25.04.2012 - klo:08:44 »
Otetaanpa vastaus uusiksi:
Kyllä, uudemmissa TPI-koneissa on MAP.
Tuolta löytyy ainakin joku ohje konversioon:
http://www.eecis.udel.edu/~davis/z28/ecm_swap_730/

Mutta miksi vaihtaisit MAP-systeemiin? MAF mukautuu paljon helpommin koneen muutoksiin ilman säätämistä.
Pontiac Firebird 364/LQ9 -78
Corvette -79
Camaro Z28 -93/94
Pontiac Firebird Trans Am T-top 350LT1 -91
Pontiac Firebird Formula TBI -88

Poissa Dustez

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 210
  • Sukupuoli: Mies
  • IROC Z28 350 tpi targa -86 & Ram 2500 -03 5.9tdi
Boksin vaihto uudempaan -86->92 ?
« Vastaus #1 : 25.04.2012 - klo:07:56 »
Luin jostain että -92 malleissa ei ole enää maffi anturia ? onko näin ? mappiko niissä on ? mitenhän onnistus vaihtaa tohon -86 seen uudempi boksi jos näin ?