Kirjoittaja Aihe: t5  (Luettu 6413 kertaa)

Poissa mätmäxV

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 11
    • Joopa joo... :-)
Vs: t5
« Vastaus #14 : 26.03.2013 - klo:06:58 »
aargh... :(

Poissa Möykkä

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 474
  • Sukupuoli: Mies
  • Se on bluus ku on munat suus.
Vs: t5
« Vastaus #13 : 25.03.2013 - klo:20:40 »
Jos et ole koskaan ajanut tuommoisella 4l60 laatikolla niin suosittelen kokeilemaan. Siinä on eroa th700:seen kuin yöllä ja päivällä. Toinen vekslaa vaihteita miten sattuu kaasu ja tähdet milläkin hetkellä olee. Toi sähkö versio sysää pykälät aina samalla tavalla ja muutenkin se toimii kuten on ohjelmoitu. Suosittelen.  \m/ Tuota ei huomaa ellei pääse koittaa molempia melko peräkkäin.  :W

En haaveilis seiskasatasesta, vaan laittaisin sähköt ja koodit ja böödit ynnä muut stööndut kondikseen.
UPS. Siihen voit luottaa.

Too old to die young.

Poissa mätmäxV

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 11
    • Joopa joo... :-)
Vs: t5
« Vastaus #12 : 25.03.2013 - klo:06:53 »
joo entäs tuo toinen suunnitelmani? viisaat auttakaa kesä tulee!!! :( ja haluis ajelemaan.... eli se että heivaisin sen sähö lootan 4l60e mäkkeen

ja tilalle th 700 r4? meneekö heittämällä? turbiinit boorit ja böörit? laatikon pituus? (kardaanin sopivuus) haluaisin sellaisen kepistä käskytettävän 700 sen ja jättäsin nuo vikakoodit unholaan m/

Poissa TexFinn

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 8236
  • Sukupuoli: Mies
  • Don't mess with Texas!
Vs: t5
« Vastaus #11 : 28.02.2013 - klo:16:12 »
Investoi suoraan joko automaattilootan korjaukseen tai T56 swappiin. Paaset mita suurimmalla todennakoisyydella paljon vahemmalla vaivalla.

Mutta kuten jo todettu, niin kyllahan sen varmaan saa menemaan kun tekee tarpeeksi duunia. Se, etta onko siina mitaan jarkea onkin sitten toinen juttu...
07 & 12 GMT900
12 K1600GTL Premium

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10639
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: t5
« Vastaus #10 : 28.02.2013 - klo:13:44 »
Ma taas sanon etta varmasti saa kaymaan :) vaatii vain patevan sovittajan ;) vaatii sopivan bellhousingin/kykinpaketin!
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Mika

  • Huoltaja
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 5564
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: t5
« Vastaus #9 : 28.02.2013 - klo:08:52 »
eLI ELI!!! SAISINKO VIRITELTYÄ 1995 3,4 V6 KOLARI FIREBIRDISTÄ OLEVAN MANUAALI ASKIN SIIHEN MIN UN  1995 lt1?

MULLA OLIS KAMU MIKÄ SORVAA JA JYRSII VAIKKA MITÄ LAITTO t5 65 FAIRLANEEN...MERSUN TYÖSYLINTERILLÄ YMS...JA TEKI SOVITELAIPPAA...

MUTTA ETTÄ ONKO SIINÄ JOKU ISO VIBA ETTEI KANNATA RUETA KOKO HOMMAAN???
Taitaa mennä niin, että eivät sovi keskenään. Manuaali LT1 on 6-vaihteisella laatikolla.  Viisaammat korjatkoon.
2006 Citroën C4 2,0i 16V VTR Berline
1981 Chevy Corvette C3

Poissa mätmäxV

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 11
    • Joopa joo... :-)
Vs: t5
« Vastaus #8 : 28.02.2013 - klo:08:21 »
eLI ELI!!! SAISINKO VIRITELTYÄ 1995 3,4 V6 KOLARI FIREBIRDISTÄ OLEVAN MANUAALI ASKIN SIIHEN MIN UN  1995 lt1?

MULLA OLIS KAMU MIKÄ SORVAA JA JYRSII VAIKKA MITÄ LAITTO t5 65 FAIRLANEEN...MERSUN TYÖSYLINTERILLÄ YMS...JA TEKI SOVITELAIPPAA...

MUTTA ETTÄ ONKO SIINÄ JOKU ISO VIBA ETTEI KANNATA RUETA KOKO HOMMAAN???

Poissa KKOSKINEN

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 944
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: t5
« Vastaus #7 : 24.06.2012 - klo:20:13 »
Lähinnä kiinnosti nuo input  ja pulttijaot.  Sekavaa on, 4geneissä Fordin jakoa jne. Näyttäis kuitenkin, että 88-92 sama V6 ja V8 WC.

Poissa Hurja

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 379
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: t5
« Vastaus #6 : 22.06.2012 - klo:06:45 »
niin niin niin, siis toki niitä n erilaisia kuoria,
tee vitosta on käytetty kaikenmailman häksättimis mitsubishi canter kevyt kuorma-autosta voort mustankiihin ja f-bodyn ropaleisiin.
Mun aivo jäi eilen ajattelemaan että onk non-world class ja world class mallien kuorissa eroa. niis ei oo, jos ovat samaan autoon tarkoitettuja

Poissa Garth Knight

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 25
  • Sukupuoli: Mies
Vs: t5
« Vastaus #5 : 21.06.2012 - klo:18:14 »
Täytyy nyt kommentoida.. Ei ole samallaiset V6 ja V8 T5 vaihteistot.  http://www.garage-scene.com/t5-into-ag-body/t5_install_identifying.htm

My buddy is Pontiac Firebird V8.
"I am the voice of the Knight Industries 2000's microprocessor, K-I-T-T for easy reference, KITT if you prefer"

Poissa Hurja

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 379
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: t5
« Vastaus #4 : 21.06.2012 - klo:12:58 »
No onhan noita, eli pystyy tunnistamaan onko wc vai ei wc malli, mutta päämitat on samat, ja äkkiä ku lukasin ja muistoja kelasin niin pitäis myös kuoren olla sama

Poissa KKOSKINEN

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 944
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: t5
« Vastaus #3 : 21.06.2012 - klo:09:44 »
Noista voisi päätellä, että ulkoisia eroja ei ole, kun ei erikseen niitä mainita. Kiitos.

Poissa Hurja

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 379
  • Dr Hurja & Mr Jukka
Vs: t5
« Vastaus #2 : 21.06.2012 - klo:06:33 »
http://www.britishv8.org/Articles/Borg-Warner-T5-ID-Tags.htm

http://www.5speeds.com/t5/

koita ny nuosta aluuksi kattua.
ei kerkiä enee toimitella, pitää töihin. heikää ny

Poissa KKOSKINEN

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 944
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
t5
« Vastaus #1 : 20.06.2012 - klo:20:34 »
Tietääkö joku ovatko kaikki teevitoset ulkoisesti samanlaisia keskenään, siis kytkinakselin boorien, silmälaakerin koon ja joken suhteen? Meinaan Astro, GM 6 ja 8 sekä Ford ja mitä näitä nyt on.