Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 733525 kertaa)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2050 : 10.02.2019 - klo:18:49 »
Mikset vaihda laatikon häntää alkuperäiseks? Ei tarvis kikkailla anturin kanssa...
Tai Buickin anturia...


Eikö niihin pysty vaihtamaan rattaita?


Sori... lukihäiriö...
"alkuperäistä en löydä mistään"
Buickin versiossa lähtee vaijeri toosan hännästä ja birdeissä oli jo anturi tuolla. Huhujen mukaan 350 tai 400 olis pitänyt toimia mutta rattaan halkaisija on pienempi ja reikä hännässä pienempi. Erillaisia ratkaisuja olen miettinyt paljon ja toi olis helpois jos toimii. 30 hampainen ratas on ainut jonka olen löytänyt tohon uuteen anturiin ja se taas vaatis toosan sisältä rattaan vaihdon. 200 sen vaihto on ikävä kun tarttee laskee ölpät pois jne..
En ole helppoa ratskaisua löytänyt, en vaan haluais alkaa pilkkoo tota alkuperäistä laatikkoa.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2910
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2049 : 10.02.2019 - klo:18:35 »
Mikset vaihda laatikon häntää alkuperäiseks? Ei tarvis kikkailla anturin kanssa...
Tai Buickin anturia...


Eikö niihin pysty vaihtamaan rattaita?


Sori... lukihäiriö...
"alkuperäistä en löydä mistään"
« Viimeksi muokattu: 10.02.2019 - klo:18:38 kirjoittanut TransNAM »
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2048 : 10.02.2019 - klo:14:41 »
Tänään tuohusin nopeusanturin kanssa ja eihän sekään tietysti käy suoraan kun mulla on turbo buickista laatikko. Niin en raaski laittaa alkuperäistä anturia kun siinä on väärävalitteinen ratas. Fieron nopeusanturi on aikas lähelle kun alkuperäistä en löydä mistään. Pieni hahlo kylkeen niin saan kiinni alkuperäiseen paikkaan (punainen). Pituus eroa on sen 3mm joten täytyy siirtää ratasta akselissa (keltainen). Niin rataskaan mikä mulla on ei käy suroraan vaan vaatii muokkauksen, sopivaa en ole löytänyt :(
Repsikanpuolelle tilasin 90 kulmalla uudet tulpanhatut ja työkalun millä päät tehdään. Downpipe oli kiinni suorissa hatuissa, kun se on nyt hiukan isompi :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2047 : 09.02.2019 - klo:13:27 »
Pakko nähä joskus livenä kyllä nuo letkut, on sen verran paljon näiden kans nyt turattu  ;D ;D ;D
;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5238
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2046 : 09.02.2019 - klo:13:11 »
Viimeistelin vaihteistoöljy jäähdyttimen letkut etupäästä ja en laita enään niistä kuvaa ;D Konehuoneessa viimeistelin lämpöeristykset, joten jos vaikka huomenna alkais laittelee turboa takaisin paikoilleen :)

Pakko nähä joskus livenä kyllä nuo letkut, on sen verran paljon näiden kans nyt turattu  ;D ;D ;D
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2045 : 09.02.2019 - klo:12:58 »
Viimeistelin vaihteistoöljy jäähdyttimen letkut etupäästä ja en laita enään niistä kuvaa ;D Konehuoneessa viimeistelin lämpöeristykset, joten jos vaikka huomenna alkais laittelee turboa takaisin paikoilleen :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa RaiRai

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 469
  • Sukupuoli: Mies
  • 1994 Trans Am
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2044 : 03.02.2019 - klo:22:35 »
Jos ei ole pakottavaa tarvetta saada autoa ajoon, sekä on myös hyvät tilat sekä pelit ja pensselit, niin juuri noinhan se kannattaa tehdä, ajan kanssa hötkyilemättä ja hästäämättä. Tämähän se juuri sitä harrastamista on  m/
Joo vauhilla etenee  ;D Mutta kyllä mää melekeen sanosin että kannattaaa kai se kerralla tehäki just sellanen ku haluaa ja että hyvä tulee, tuo oma Bandit oli lyöty vauhilla nippuun niin nyt on jumalaton homma sitte ns. viilata pilkkua joka jutun kanssa että saa mielusan vaikka auto äkkikatselmukseltaan "valmiilta" näyttikin, ei vaan kestäny lähempää tarkistelemista.

Toki tuossa ku tekkee kaiken noin niinku sinä niin auto on sitte aika pitkään kans rakennuksen alla, että puolensa kaikessa. Mutta turha se on hötkyillä jos nuo jutut pitäs kuitenki jälkikäteen muuttaa paremmaksi, isompi työ se silleen lopulta olisi.
"If it ain't broke, don't fix it"

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1896
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2043 : 03.02.2019 - klo:18:37 »
Ajattelin vain tämän kerran rakentaa tätä autoa. Moni ei ajattele ollenkaan ettei noiden letkujen/sähköjohtojen todellakaan ole hyvä heilua vapaana. Hiljalleen nirhautuvat ja alkavat antaa ongelmia. No kun alan hieromaan kuntoon tota vanhusta niin jollain varmaan menee hermot ;D
m/
Näin se on...
Nimimerkillä Camarokahdeksanvuottatyönallajo ;D
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7042
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2042 : 02.02.2019 - klo:13:42 »
Ajattelin vain tämän kerran rakentaa tätä autoa. Moni ei ajattele ollenkaan ettei noiden letkujen/sähköjohtojen todellakaan ole hyvä heilua vapaana. Hiljalleen nirhautuvat ja alkavat antaa ongelmia. No kun alan hieromaan kuntoon tota vanhusta niin jollain varmaan menee hermot ;D

 ;D
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi
  ( projekti) -89
- Pontiac firebird 454 "v-race" -77
* Pontiac trans am LS1+T56 -99 osiksi
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Chevrolet el camino 5,7tpi bi-turbo -74
- Porche cayenne 450hv turbo -03
- MB 814 turbo 7-henk perälauta+nosturi -98
- MB 600 CL AMG V12  w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB vito 111cdi-04
- MB G 300d w463

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5238
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2041 : 02.02.2019 - klo:13:04 »
Ajattelin vain tämän kerran rakentaa tätä autoa.

 m/
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2040 : 02.02.2019 - klo:13:01 »
Joo vauhilla etenee  ;D Mutta kyllä mää melekeen sanosin että kannattaaa kai se kerralla tehäki just sellanen ku haluaa ja että hyvä tulee, tuo oma Bandit oli lyöty vauhilla nippuun niin nyt on jumalaton homma sitte ns. viilata pilkkua joka jutun kanssa että saa mielusan vaikka auto äkkikatselmukseltaan "valmiilta" näyttikin, ei vaan kestäny lähempää tarkistelemista.

Toki tuossa ku tekkee kaiken noin niinku sinä niin auto on sitte aika pitkään kans rakennuksen alla, että puolensa kaikessa. Mutta turha se on hötkyillä jos nuo jutut pitäs kuitenki jälkikäteen muuttaa paremmaksi, isompi työ se silleen lopulta olisi.
Ajattelin vain tämän kerran rakentaa tätä autoa. Moni ei ajattele ollenkaan ettei noiden letkujen/sähköjohtojen todellakaan ole hyvä heilua vapaana. Hiljalleen nirhautuvat ja alkavat antaa ongelmia. No kun alan hieromaan kuntoon tota vanhusta niin jollain varmaan menee hermot ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5238
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2039 : 02.02.2019 - klo:12:56 »
Nipparit heivasin roskapussiin mihin ne kuulunkin ja tekaisin letkuille kiinnikkeet :) Eihän tossa mennyt kuin hetki noita väsätessä ;D

Joo vauhilla etenee  ;D Mutta kyllä mää melekeen sanosin että kannattaaa kai se kerralla tehäki just sellanen ku haluaa ja että hyvä tulee, tuo oma Bandit oli lyöty vauhilla nippuun niin nyt on jumalaton homma sitte ns. viilata pilkkua joka jutun kanssa että saa mielusan vaikka auto äkkikatselmukseltaan "valmiilta" näyttikin, ei vaan kestäny lähempää tarkistelemista.

Toki tuossa ku tekkee kaiken noin niinku sinä niin auto on sitte aika pitkään kans rakennuksen alla, että puolensa kaikessa. Mutta turha se on hötkyillä jos nuo jutut pitäs kuitenki jälkikäteen muuttaa paremmaksi, isompi työ se silleen lopulta olisi.
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2038 : 02.02.2019 - klo:12:39 »
Nipparit heivasin roskapussiin mihin ne kuulunkin ja tekaisin letkuille kiinnikkeet :) Eihän tossa mennyt kuin hetki noita väsätessä ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2037 : 26.01.2019 - klo:13:38 »
Kyllähän tuo kehitys- ja toteutustyö jo vähä kestikin, onnittelut  ;D m/
Juu ja rahaakaan ei juurikan mennyt hukkaan :W ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5238
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2036 : 26.01.2019 - klo:13:03 »
Muutama kiinnike nin nämät letkut olis vihdoin paikoillaan :W Enään en vaihda suunnitelmaa, ehkä ;D

Kyllähän tuo kehitys- ja toteutustyö jo vähä kestikin, onnittelut  ;D m/
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006