Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 764800 kertaa)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #83 : 29.12.2012 - klo:16:08 »
Tassa huiman kokoinen eli 57mm vakio lapparunko, kuulemma oikein dynossa testanneet etta virtaus riitta 10s puolelle :o vaihtamalla 62mm ainut muutos on kaasuun vastaavuus paranee koska lappa joka aukeaa on isompi ja liikerata on sama. Max teho ei kuulemma kasva yhtaan ::) elikkas periaatteessa vakio pitais riittaa ~500 rwhp ::) joo ostan kuitenkin sen 62mm ja kokeillaa dynossaa onko huhuissa peraa :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #82 : 28.12.2012 - klo:22:56 »
Tassa mannat (hyper) ja I-veivit 8) numerot tasmaa ja alkuperaiset ovat :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #81 : 28.12.2012 - klo:22:29 »
Ei tohon sais retro rollereita?
Saa, ja mulle tulee :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5972
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #80 : 28.12.2012 - klo:22:16 »
Tassa kuva nostajista, juu laahurit ovat ::)

Ei tohon sais retro rollereita?
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #79 : 28.12.2012 - klo:21:21 »
Säädettävä hukkaportti nams  :W
Jep, siita vahan lisaa kiinni niin ahdot nousee ;D niin toihan on alkuperainen ja siksi taman virittaminen oli niiiiin helppoa m/ tosta saatamalla ~20psi ja taysin vakkari TTA.ssa 350hv \m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Puuhis

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1637
  • Sukupuoli: Mies
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #78 : 28.12.2012 - klo:21:16 »
Tassa kuva turbosta, heh hyvin on pysynyt pepen korjaus paikoillaan ;D
Säädettävä hukkaportti nams  :W
Yamaha 1000R Thunderace
Volvo S80 T6 = TT rattori
Apostolinkyyti,aina ilmastoitu 2x2

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #77 : 28.12.2012 - klo:21:11 »
Tassa kuva turbosta, heh hyvin on pysynyt pepen korjaus paikoillaan ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #76 : 28.12.2012 - klo:21:09 »
Tassa kuva nostajista, juu laahurit ovat ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4750
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #75 : 28.12.2012 - klo:20:22 »
kylla kitkat on varmaan aikamoiset :W
Tippuuhan noissa kaseissakin öljynlämmöt parikymmentä astetta, kun vaihtaa puolipallokeinujen tilalle täysrullat. Kitka se sitä öljyä lämmittää ja syö koneen tehoa.
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #74 : 28.12.2012 - klo:16:08 »
TTA kansissa on hyviakin puolia, ne kuulemma virtaa paremmin kuin GNX versiot ja niissa on 5cc pienemmat palotilat joten puristuksen nostaminen on helppo homma kayttamalla GNX mantia :) Kannet TTA 41cc vs GNX 46cc ja mannat TTA 36cc dish vs GNX 29.5cc dish :) TTA.n mannat on customi tilaus kamaa ja GNX mannat loytyy suoraan monen valmistajan katalookista :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #73 : 28.12.2012 - klo:15:44 »
Hiukan joudutaan modaamaan etta saadaan noi gnx tyyliset shaft mount keinut toimimaan TTA.n kansissa kun TTA.n kansissa eli ole akselille valu standia niin kuin gnx kansissa. Toinen vaihtoehto olis ollu laittaa yksittaiset keinut mutta silloin olis joutunut modaamaan studit jne... ajateltiin etta on helpompi tehda 6 standia kun 12 studi modausta :W ja ettei tama menis liian helpoksi niin TTA.n venakoppien kiinnitus on 3 studi pultin paassa :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #72 : 28.12.2012 - klo:15:30 »
Vaparissa ehka ok mut tassa onkin kovemmat jousipaineet kun on turbo ja kaiken lisaksi laahuri ::) kylla kitkat on varmaan aikamoiset :W tassa vertailuksi turbo buick.n keinut jotka on ainakin mun mielesta paljon fiksummat ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5864
  • Sukupuoli: Mies
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #71 : 28.12.2012 - klo:08:26 »
Olds/Buick  koneissa toi keinusetuppi on ollu käytössä vuosikymmeniä. Ei se nyt niin huono ole, väittäisin jopa paremmaks kuin seevun pallokeinua.
Ainoa kuluva osa on toi alumiininen pedestaali jos se ei saa oljyä, tietysti kovat jousipaineet on myrkkyä .
« Viimeksi muokattu: 28.12.2012 - klo:08:28 kirjoittanut pantera »
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #70 : 28.12.2012 - klo:05:22 »
Kuvista nakee etta keinun liiketta ei rajoiteta alaspain studissa vaan se preloadataan venaa ja tonaria vasten ja hienosti keinun kaantyminen rajoitettu vipan/studin neliskanttisella muotoilulla (tuskin muodostuu yhtaan kitkaa) :o ei tartte kummoista oljynpaine heittoa olla kun kokopaska alkaa helisee ja vapisee joka suuntaan \m/ ja sitten studin lukitustahan ei ole joten milla helvetilla toi edes voi toimia :o
« Viimeksi muokattu: 28.12.2012 - klo:06:33 kirjoittanut GTATL »
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #69 : 28.12.2012 - klo:05:18 »
Kolmas :o
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00