Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 733527 kertaa)

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 424
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #25 : 23.12.2012 - klo:18:45 »
Joo saishan silla tasaiset ET mutta ei talla kuitenkaan kilpaa aleta ajamaan niin tuskin laitan. Transbraken laitan kun se on niin kun must turbo harpakkeissa ::)

Niin, mut olishan se retee räväyttää 2-steppi ja jarru päälle ja pientä röpröprötöttttöötötötötötötöötä, kun Jose tule amissupralla häristään viivalle ;)

Ei olis muuten tätäkään topikkia pitäny lukea...Pienehkö turboregali-kuume iskee :D vaan taitaa olla aika harvinaisia nuo härpäkkeet.. :o
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Paikalla GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #24 : 23.12.2012 - klo:17:45 »
Kyyl ne niitä tomaateissakin käyttää TB:n kanssa  m/
Joo saishan silla tasaiset ET mutta ei talla kuitenkaan kilpaa aleta ajamaan niin tuskin laitan. Transbraken laitan kun se on niin kun must turbo harpakkeissa ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 424
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #23 : 23.12.2012 - klo:17:41 »
Kyyl ne niitä tomaateissakin käyttää TB:n kanssa  m/
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Paikalla GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #22 : 23.12.2012 - klo:17:34 »
Kai sä 2-stepin laitat Transbraken kaveriks  \m/

https://www.youtube.com/watch?v=aUM3MICMiEc
Eikos taa 2-step ole manuskoja varten :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 424
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #21 : 23.12.2012 - klo:17:28 »
Kai sä 2-stepin laitat Transbraken kaveriks  \m/

https://www.youtube.com/watch?v=aUM3MICMiEc
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Paikalla GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #20 : 23.12.2012 - klo:16:33 »
Kaasulappa tulee pysymaan alkuperaisen kokoisena eli 58mm ja ehka ostan 62mm ihan dynoa varten jos silla sais muutaman konin lisaa :W autohan kaydaan nyt kokonaan lapi joten esim. kaikki anturit tulee olemaan uusia 8) kaikki jarruosat uusitaan myos ja vanhat meika siirtaa tohon mun -86 t/a projektiin. TTA.ssahan on 1LE jarru optio ja ymmartaakseni myos 1LE bensatankki :) Vaihteisto on TH200R4, se uusitaan ja siihen tulee transbrake jne.. Turbiinin stall tulee olemaan ~2800rpm. Auton paino tulee olee 3000-3400 paunaa ja talla kompolla pitais pystya korkeeseen 10s repaisyyn jota tietysti valtetaan ettei tartteis alkaa hitsailee kaaria :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Paikalla GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #19 : 23.12.2012 - klo:15:52 »
Ok, Meneekö vielä vakiosuuttimilla?

Onko tööbo muuten tuolla Buickin omalla .63 AR pesällä?? On varmaan mukavasti spoolaava setii tuohon koneeseen. Ja on kuitenkin 58/58 siivet, niin ei pitäis backpressure tulla ongelmaksi!
Ei mene, ne vaihdetaan 60lps.iksi ja toi 5858 pitais spoolata 500rpm alempana vaikka se puskee ilmaa ihan erimalliin kun alkuperainen :W Homma on niin etta noi kannet ei virtaa paljoa yli 500hv joten on aivan turha painaa isoa foonia kun niilla ei saa aikaiseksi kun ihanan backpressuren ;D joo 5858 saa .63 AR pesalla joten bolt on \m/ se tan virittamisessa on helppoa kun Buick heput on jo kokeilleet melkein kaikki jipot milla naista revitaan tehoa joten ei tartte alkaa keksia pyoraa uudestaan ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 424
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #18 : 23.12.2012 - klo:15:38 »
Ok, Meneekö vielä vakiosuuttimilla?

Onko tööbo muuten tuolla Buickin omalla .63 AR pesällä?? On varmaan mukavasti spoolaava setii tuohon koneeseen. Ja on kuitenkin 58/58 siivet, niin ei pitäis backpressure tulla ongelmaksi!
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Paikalla GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #17 : 23.12.2012 - klo:15:36 »
Kansis viela sen verran etta GNX jne on eri kannet, niissa on eri kokoinen palotila ja pakosarjojen pultti jako eri joten niita ei voi kayttaa jos ei halua alkaa muokkaamaan GNX.n pakosarjoja tahan. TTA.n kannet lainattiin vaparikoneesta joten niinden saatavuus onkin sit onneksi helppo ja ne on melkein ilmaiset :) Alkuperaisen 702 kansien ja kansien 248/515 ero lopulta oli vain venajousissa joten valu on identtinen m/ ARP.n pulttisarjaa naihin ei valmisteta joten ne joutu tilaa yksittais kappaleina niilta suoraan joten tyolasta tama osien hankkiminen on ollut ::) tassa kuva auton toisesta omistajasta joka ei sitten ollut titeloinut auto itselleen joten meika sai alkuperaisen/ensimmaisen omistajan titlen kateen ostohetkella 8) sori heikko kannykuva :(
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Paikalla GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #16 : 23.12.2012 - klo:15:17 »
Mulle uutta tietoa että noi turbot on laahurikoneita alunperin, aika jänskää...
Joo jossain oli mainittu etta naa olis rolleri koneita mutta eivat ole. Sit TTA.n SG1 lohkot on vamistettu -88 loppu vuodesta tai -89 alku vuodesta, joten mosat eivat olleet GNX ylijaamaa vaikka jossain on niin vaitetty.
Asiallinen kampe!!

Mikäs purkki tulee vastaamaan bensasta ja sytkästä? Sä kumminkin alat runttaan sinne ilmaa ihan erilailla, kun tehtaalta??  8)
Eikös sulla ollu joku PT:n ahdin tulossa tuohon?
Naissa on suorasytty (ei tartte tehda mitaan) ja vakiolla mennaan boksi chipataan. Turbo tweak on paja joka tekee tunen mosa specseja vastaan. Jep PTE 5858 8)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Paikalla GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10240
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #15 : 23.12.2012 - klo:15:09 »
Kuul  8)
Noita kuvia katsellessa tulee  elävästi mieleen se marraskuinen päivä 1989 kun Sheehan Pontiac'in show room' issa istuin tollasessa uudessa ja uneksin  8) 
28k taalan hinta oli tuohon aikaan paljon rahaa ja silloin piti tyytyä vain unelmoimaan.
Vertailun vuoksi ostin samalla viikolla 800 milee ajetun  -89 GTA'n  $16,8 k
Joo olihan se kallis mutta toisaalta TTA oli nopein amerikkalainen sarjavalmisteinen auto missa tahansa hintaluokassa :W Heh sinansa hauska sattuma kun meika osti GTO ja Viben Sheehanilta ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 424
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #14 : 23.12.2012 - klo:14:49 »
Asiallinen kampe!!

Mikäs purkki tulee vastaamaan bensasta ja sytkästä? Sä kumminkin alat runttaan sinne ilmaa ihan erilailla, kun tehtaalta??  8)
Eikös sulla ollu joku PT:n ahdin tulossa tuohon?
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Poissa The Retro

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1368
  • Sukupuoli: Mies
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #13 : 23.12.2012 - klo:12:11 »
 m/ *clap* :-P

mageeta!
Eka mä olin et ei vihtu mut sit mä olinki jo et ei stana!
-Chevrolet Bel Air -65 <3
-Chevrolet Scottsdale 5,7DX -78



-Mercedes Benz w202 200CDi


-Opel Ascona 1,6S 4D -87

Paikalla Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5963
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #12 : 23.12.2012 - klo:11:04 »
Mulle uutta tietoa että noi turbot on laahurikoneita alunperin, aika jänskää...
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5861
  • Sukupuoli: Mies
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #11 : 23.12.2012 - klo:09:42 »
Kuul  8)
Noita kuvia katsellessa tulee  elävästi mieleen se marraskuinen päivä 1989 kun Sheehan Pontiac'in show room' issa istuin tollasessa uudessa ja uneksin  8) 
28k taalan hinta oli tuohon aikaan paljon rahaa ja silloin piti tyytyä vain unelmoimaan.
Vertailun vuoksi ostin samalla viikolla 800 milee ajetun  -89 GTA'n  $16,8 k
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar