Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 764802 kertaa)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2093 : 11.03.2019 - klo:17:06 »
Ei sillä vielä autoa käyntiin saa ellei ole ECM-stä poistettu ajonestoa. Ajonesto katkaisee myös bensansyötön. Ainakin 91 eteenpäin mutta tietääkseni myös vanhemmissa.
Ja vastus on sikälikin parempi ettei tarvi katsella/poistaa merkkivaloa.
Juuri näin m/ Eli tuplapiiri on VATSissa
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2998
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2092 : 11.03.2019 - klo:14:48 »
Ei tartte vastusta laittaa, jos ohittaa käynnistykseneston releen. Kuskin kickpanelin takana.
Ei sillä vielä autoa käyntiin saa ellei ole ECM-stä poistettu ajonestoa. Ajonesto katkaisee myös bensansyötön. Ainakin 91 eteenpäin mutta tietääkseni myös vanhemmissa.
Ja vastus on sikälikin parempi ettei tarvi katsella/poistaa merkkivaloa.
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1903
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2091 : 11.03.2019 - klo:09:08 »
Ei tartte vastusta laittaa, jos ohittaa käynnistykseneston releen. Kuskin kickpanelin takana.
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5433
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2090 : 10.03.2019 - klo:21:23 »
Mä en kyllä ymmärrä miten kaasari liittyy ajonestoon :o no kai siihen on joku aasinsilta ::)

Siten että ei näissä jeesuksen vanhoissa oo ajonestojakaan  ;D  Ei nyt suoraan kaasarista johtuvaa toki.
Dodge Charger R/T 440cid 1969
AMC Pacer 258cid 1976
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2089 : 10.03.2019 - klo:20:25 »
Jännäkö tuo Holley perustainen ei oo tuommosta valoa sytytelly....  ;D ;D ;)
Mä en kyllä ymmärrä miten kaasari liittyy ajonestoon :o no kai siihen on joku aasinsilta ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5433
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2088 : 10.03.2019 - klo:15:58 »
No niin virrat saatu päälle :) VATShan se siellä kirkkaasti loistaa ja ei starttaa ;D

Jännäkö tuo Holley perustainen ei oo tuommosta valoa sytytelly....  ;D ;D ;)
Dodge Charger R/T 440cid 1969
AMC Pacer 258cid 1976
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa RaiRai

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 516
  • Sukupuoli: Mies
  • 1994 Trans Am
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2087 : 10.03.2019 - klo:14:41 »
Mulla on erillaisia vastuksia vaikka kuinka paljon, mittailen niistä sopivan :) mittaa vastus avaimestasi niin lähetän sulle sopivan vastuksen m/ :)
Ok hyvä tietää. Palaillaan tarvittaessa....
Ja onnea starttaukselle! Tai siis eihän onnea tarvitse kun vaan kaikki on kunnossa :)  m/
"If it ain't broke, don't fix it"

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2086 : 10.03.2019 - klo:14:23 »
Aijai, jännää  :)
Kerro mistä hommaat VATSin vastuksen. Noin vastaisen varalle kun tarve voi jopa 4 genille jossain vaiheessa tulla...
Mulla on erillaisia vastuksia vaikka kuinka paljon, mittailen niistä sopivan :) mittaa vastus avaimestasi niin lähetän sulle sopivan vastuksen m/ :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa RaiRai

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 516
  • Sukupuoli: Mies
  • 1994 Trans Am
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2085 : 10.03.2019 - klo:14:11 »
No niin virrat saatu päälle :) VATShan se siellä kirkkaasti loistaa ja ei starttaa ;D Tartte kaivaan piuhat rattiputken sisältä ja laittaa sopiva vastus :W Sähköantenni ronksottaa koko ajan joten syy miksi johdot oli katkaistu löytyi ;D No ei ihan kaikki ollut huonoa ole :) takakontin alavetomootori toimii hienosti ja kontti aukee sisältä napista :) Siis pikkasen vielä haastetta sähköjen kanssa, mut eiköhän tämä kohta käyntiin lähde :)
Aijai, jännää  :)
Kerro mistä hommaat VATSin vastuksen. Noin vastaisen varalle kun tarve voi jopa 4 genille jossain vaiheessa tulla...
"If it ain't broke, don't fix it"

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 720
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2084 : 10.03.2019 - klo:13:50 »
 \m/
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2083 : 10.03.2019 - klo:13:45 »
No niin virrat saatu päälle :) VATShan se siellä kirkkaasti loistaa ja ei starttaa ;D Tartte kaivaan piuhat rattiputken sisältä ja laittaa sopiva vastus :W Sähköantenni ronksottaa koko ajan joten syy miksi johdot oli katkaistu löytyi ;D No ei ihan kaikki ollut huonoa ole :) takakontin alavetomootori toimii hienosti ja kontti aukee sisältä napista :) Siis pikkasen vielä haastetta sähköjen kanssa, mut eiköhän tämä kohta käyntiin lähde :)
« Viimeksi muokattu: 10.03.2019 - klo:14:08 kirjoittanut GTATL »
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2082 : 09.03.2019 - klo:13:48 »
Siellä lepää, toivottavasti pelaa ja näyttää nopeudenkin oikein :) Samalla kun auto oli nosturilla, kykin syylärin puhaltimet. Siinä johtoja varmistaessa huomasin 4 sulakkeen olevan maissa. No siitä huomiseksi puuhaa. Jos hyvin käy ehdin vielä laittaa turbonkin paikoilleen :) Tässähän vois alkaa valuttelee nesteitä koneeseen :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2081 : 09.03.2019 - klo:13:43 »
Hioin uuden anturin akselin neljäkulmaiseksi. Hammaspyörän katkaisin sopivan mittaiseksi, porasin sisäreijän isommaksi ja viilasin neljäkulmaiseksi.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2080 : 09.03.2019 - klo:13:41 »
Nopeusanturin hammapyörän sovitus oli tänään ohjelmassa. Näistä lähettiin, juu ei käynyt suoraan ;D Alkuperäinen anturi vasemmalla jossa hammaspyörä paikoillaan ja ero hammaspyörien välillä selkeä :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10366
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2079 : 08.03.2019 - klo:20:24 »
No joko on ne minuutit ;D \m/
Juu liikku viimeviikonloppuna työntämällä ulos lumisateeseen kun siivottiin hallia ;D Ei varmaan ihan tänä viikonloppuna mutta lähellä on :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00