Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 779516 kertaa)

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1914
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2064 : 17.02.2019 - klo:12:37 »
Niitähän saa sellasiakin päitä, jotka saa taitettua siihen kulmaan mihin ite haluaa :W ;)
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5536
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2063 : 17.02.2019 - klo:11:46 »
Niimpä,  sain itse joskus melko suorapuheiselta paikalliselta osakauppiaalta ohjeistusta kun menin kysymään 45 asteen johtoja. Sanoi ettei ole eikä tule, mutta 135 asteisia olisi hyllyssä.

Nonni  ;D ;D ;D
Dodge Charger R/T 440cid 1969
AMC Pacer 258cid 1976
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1196
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2062 : 16.02.2019 - klo:15:37 »
Niimpä,  sain itse joskus melko suorapuheiselta paikalliselta osakauppiaalta ohjeistusta kun menin kysymään 45 asteen johtoja. Sanoi ettei ole eikä tule, mutta 135 asteisia olisi hyllyssä.
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2061 : 16.02.2019 - klo:15:31 »
No tuontitukussa tietty  ::)

Joo tiedän että myyvät tulpanjohdonpäät typerässä kellokulmissa, itse aina mietin taivutuskulmaa. :W Jos aletaan halkoa hiuksia niin miksi juuri 135 astettqa eikä 225 astetta :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1196
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2059 : 16.02.2019 - klo:14:42 »
Samasta laatikosta mistä löyty toi turbon kilven teline löyty muitakin osia, nyt tartteis vaan löytää näille paikka :W Jostain tartteis löytää 2,5neiliön piuhalle vesitiivis kaksinapainen liitin pari, motonetin kama on hiukan ohuen oloista.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2058 : 16.02.2019 - klo:14:33 »
Ei 45 asteen tulpanjohdon päitä ole olemassakaan, mutta 135 asteisia on  ;)

Siistin näköistä moottoritilaa syntyy kyllä.
Heh hee ompas ;D
https://www.tuontitukku.fi/tuote/tulpanhattu-ngk-vd05f-45-astetta/087295180525/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2057 : 16.02.2019 - klo:14:31 »
Turbon suojakilven teline löyty vihdoin, huomenna voiskin jo asetella tuboa paikoilleen :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1196
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2056 : 16.02.2019 - klo:14:28 »
Ei 45 asteen tulpanjohdon päitä ole olemassakaan, mutta 135 asteisia on  ;)

Siistin näköistä moottoritilaa syntyy kyllä.
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2055 : 16.02.2019 - klo:14:09 »
Ihan hyvät nistä tuli, jos jotain negatiivista pitää hakee niin päät olis saanut olla 45 astetta :W Tein muovista telineen johdoile kun alkuperäiset telineet on liian pienet noin paksuille johdoille.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2054 : 15.02.2019 - klo:16:45 »
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1195
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2053 : 15.02.2019 - klo:16:27 »
Lisää letkuhommia. ;)
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,Madz28.com tune,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"/sway bars

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7137
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2052 : 15.02.2019 - klo:12:53 »
 ;D
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi
  ( projekti) -89
- Pontiac firebird 454 "v-race" -77
* Pontiac trans am LS1+T56 -99 osiksi
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Chevrolet el camino 5,7tpi bi-turbo -74
- Porsche cayenne 450hv turbo -03
- MB 814 turbo 7-henk perälauta+nosturi -98
- MB 600 CL AMG V12  w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB vito 111cdi-04
- MB G 300d w463

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2051 : 15.02.2019 - klo:12:53 »
Tulpanjohtojenpäät ja pihdit tuli :) Taas yhdet pihdit lisää, tarttee varmaan ostaa työkaluvaunu pelkästään pihdeille :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10420
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #2050 : 10.02.2019 - klo:18:49 »
Mikset vaihda laatikon häntää alkuperäiseks? Ei tarvis kikkailla anturin kanssa...
Tai Buickin anturia...


Eikö niihin pysty vaihtamaan rattaita?


Sori... lukihäiriö...
"alkuperäistä en löydä mistään"
Buickin versiossa lähtee vaijeri toosan hännästä ja birdeissä oli jo anturi tuolla. Huhujen mukaan 350 tai 400 olis pitänyt toimia mutta rattaan halkaisija on pienempi ja reikä hännässä pienempi. Erillaisia ratkaisuja olen miettinyt paljon ja toi olis helpois jos toimii. 30 hampainen ratas on ainut jonka olen löytänyt tohon uuteen anturiin ja se taas vaatis toosan sisältä rattaan vaihdon. 200 sen vaihto on ikävä kun tarttee laskee ölpät pois jne..
En ole helppoa ratskaisua löytänyt, en vaan haluais alkaa pilkkoo tota alkuperäistä laatikkoa.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00