Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 681630 kertaa)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1978 : 11.11.2018 - klo:13:00 »
Näin mä ymmärsin noi säädöt.
Punainen= siirtää lasia pituus suunnassa eteen tai taakse.
Vihreä = siirtää lasia als tai ylöspäin, (yläraja)
Sininen = lasia voi kaillistaa eteen päin tai taakseppäin auton leveys suunnassa. eli miten lasi istuu pystytiivisteen kanssa ja ei osu suljettaessa t-topin huulitiivisteeseen
Keltainen = vaikuttaa ilmeisesti lasin etuohjaimeen jota voi kallistella jos lasi jumittaa(ehkä)

Kuskin ovi toimii jo hienosti repsikan oveen jäi vielä hommia ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1977 : 11.11.2018 - klo:12:54 »
Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
;D
Ei oo suurimaa suuret toleranssit halvalla tehty tusinaauto  ;D ;D
Juuri näin ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3845
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1976 : 11.11.2018 - klo:11:38 »
Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
Ei oo suurimaa suuret toleranssit halvalla tehty tusinaauto  ;D ;D
CHEVROLET SS CAMARO2012. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5066
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1975 : 11.11.2018 - klo:11:14 »
Mulla ainakin muutti istuvuuden uudet tiivisteet ja saranatapit. Niin ja tuskin ovikaan on ihan samassa paikassa kun aikaisemmin. Tarttee laittaa kuvilla miten tota lasia säädetään, etukolmion säätö on vielä hiukan hakusessa. Tartteis saadan sitä inan alemmas ::)

Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1974 : 11.11.2018 - klo:08:41 »
Onkohan näissä yhtään osaa mikä istuis kerralla kun vaan pulttaa kiinni ???
Mulla ainakin muutti istuvuuden uudet tiivisteet ja saranatapit. Niin ja tuskin ovikaan on ihan samassa paikassa kun aikaisemmin. Tarttee laittaa kuvilla miten tota lasia säädetään, etukolmion säätö on vielä hiukan hakusessa. Tartteis saadan sitä inan alemmas ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2849
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1973 : 10.11.2018 - klo:22:47 »
Onkohan näissä yhtään osaa mikä istuis kerralla kun vaan pulttaa kiinni ???
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1972 : 10.11.2018 - klo:13:11 »
Ei jaksanut työntää nosturille niin säätelin ajankuluksi ikkunoita. Aika monta säätöä on, ikävintä oli että ennen säätöä ikkuna piti ajaa aina hiukan alas ::) Repsikanpuolen sain säädettyä melko hyväksi :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1971 : 01.10.2018 - klo:14:13 »
Sul on jotenki ihan liikaa vaihtoehtoja ;D
Niin on  ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5039
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1970 : 30.09.2018 - klo:20:14 »
Sul on jotenki ihan liikaa vaihtoehtoja ;D
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1969 : 30.09.2018 - klo:12:36 »
Väsäilin kiinnikkeet, otin joo noi pois ja maalasin :) Nyt vain kelailin että miksi en vetäis samanlaisella teräspunosletkulla kupariputken sijaan. No tarttee vähän miettiä miten laatikonpään liittimet sais tehtyä. Ei ole helppoo kun mieli muuttuu kokoajan ;D No itellehän tätä teen, en ikinä myy. Keväällä myyntii.. ei kun ajoon ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6917
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1968 : 29.09.2018 - klo:18:07 »
 m/
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi
  ( projekti) -89
- Pontiac firebird 454 "v-race" -77
- Pontiac trans am 4,9 V8 turbo -81
* Pontiac trans am LS1+T56 -99 osiksi
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Chevrolet el camino 5,7tpi bi-turbo -74
- MB 814 hinuri -86
- MB 600 CL AMG V12  w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB vito 111cdi-04
- MB G 300d w463

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1967 : 29.09.2018 - klo:17:37 »
Tuulitunnelikin tuli laiteltua muovitulppa/ruuveilla alukehikkoon kiinni. Purku onnistuu näppärästi ja ei pitäis rämistä :) Täähän valmistuu käsiin :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1966 : 29.09.2018 - klo:17:35 »
Kopperon osia odotellessa tähän likeni aikaa ::) Taivuttelin joutessani toisenkin toosöljyjäähdyttimen putken. Muutama kiinnike ja yksi suora helmiliitin tartteis vielä thdä/hommata.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1965 : 02.09.2018 - klo:12:05 »
Toinen kovistalinjoita tuli taivuteltua suurinpiirtein paikoilleen. Alkeperäiset rautaiset oli ihan kauheen näköiset ja varmaan polvenpäällä taivuteltu niin ne meni roskikseen. Tollainen hehkutettu kupari kyllä taipuu nöyrästi ilman työkaluja m/ Juu juu teen vahvat tukikiinnikkeet et m/i 10v päästä ilmaannu rasitusmurtumaa ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10016
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1964 : 02.09.2018 - klo:11:51 »
Seuraavana vuorossa letkut ja putket coolerille. Letkut meni samaa kautta konehuoneen puolelle kun ohjaustehostimen coolerin putket. Juu nippareilla vasta väliaikaisesti ;)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00