Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 717945 kertaa)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1982 : 08.12.2018 - klo:07:34 »
Jokohan taa olis liikenteessa joskus 2020-luvulla...? :W
Joo, eiköhän silloin jo kulje omin voimin ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TexFinn

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7881
  • Sukupuoli: Mies
  • Don't mess with Texas!
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1981 : 08.12.2018 - klo:00:57 »
Jokohan taa olis liikenteessa joskus 2020-luvulla...? :W
GMT900 x2
R1100RT

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1980 : 07.12.2018 - klo:14:37 »
Viimeviikonloppuna tuli kokeiltua mitä tapahtuu noiden keltaisten nuolien osoittamista säätöruuveista. Etukolmio nousee tai laskee kun nuo ruuvit löysää. Kun vaihtaa uudet tiivisteet, kolmiota pitää laskea että ovi sulkeutuu helposti. Loppujen lopuksi säädöt on melko selkeet, kunhan vain muistaa laskea lasia aina hiukan alas ennen kuin löysää säätöruuveja :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Chemical man

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 96
  • Sukupuoli: Mies
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1979 : 07.12.2018 - klo:13:15 »
Tämä onkin mielenkiintoinen juttu. Kun omaan vaihdoin noitten sivukolmioittentiivisteet. Niin en saanut oikean puolen lasia nousemaan ylös asti.
Aina kanitti johonkin. Lopulta nousi hikiseen tiivisteeseen asti, mutta todella nihkeesti.
Luulin että ikkunalasi on vääränkokoinen, jne. Mutta taitaakin johtua säädöistä. Ei ollut silloin noi ovipahvit auki.
No nyt löytyy sitte varasivulasit, mitkä ostin purkuautosta. ;D Täytyy palata asiaan, kun ovet löytää joskus takaisin koriin kiinni..

Hienoa jälkeä näyttää taas tulevan m/

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1978 : 11.11.2018 - klo:13:00 »
Näin mä ymmärsin noi säädöt.
Punainen= siirtää lasia pituus suunnassa eteen tai taakse.
Vihreä = siirtää lasia als tai ylöspäin, (yläraja)
Sininen = lasia voi kaillistaa eteen päin tai taakseppäin auton leveys suunnassa. eli miten lasi istuu pystytiivisteen kanssa ja ei osu suljettaessa t-topin huulitiivisteeseen
Keltainen = vaikuttaa ilmeisesti lasin etuohjaimeen jota voi kallistella jos lasi jumittaa(ehkä)

Kuskin ovi toimii jo hienosti repsikan oveen jäi vielä hommia ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1977 : 11.11.2018 - klo:12:54 »
Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
;D
Ei oo suurimaa suuret toleranssit halvalla tehty tusinaauto  ;D ;D
Juuri näin ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3875
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1976 : 11.11.2018 - klo:11:38 »
Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
Ei oo suurimaa suuret toleranssit halvalla tehty tusinaauto  ;D ;D
CHEVROLET SS CAMARO2012. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5135
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1975 : 11.11.2018 - klo:11:14 »
Mulla ainakin muutti istuvuuden uudet tiivisteet ja saranatapit. Niin ja tuskin ovikaan on ihan samassa paikassa kun aikaisemmin. Tarttee laittaa kuvilla miten tota lasia säädetään, etukolmion säätö on vielä hiukan hakusessa. Tartteis saadan sitä inan alemmas ::)

Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1974 : 11.11.2018 - klo:08:41 »
Onkohan näissä yhtään osaa mikä istuis kerralla kun vaan pulttaa kiinni ???
Mulla ainakin muutti istuvuuden uudet tiivisteet ja saranatapit. Niin ja tuskin ovikaan on ihan samassa paikassa kun aikaisemmin. Tarttee laittaa kuvilla miten tota lasia säädetään, etukolmion säätö on vielä hiukan hakusessa. Tartteis saadan sitä inan alemmas ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2886
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1973 : 10.11.2018 - klo:22:47 »
Onkohan näissä yhtään osaa mikä istuis kerralla kun vaan pulttaa kiinni ???
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1972 : 10.11.2018 - klo:13:11 »
Ei jaksanut työntää nosturille niin säätelin ajankuluksi ikkunoita. Aika monta säätöä on, ikävintä oli että ennen säätöä ikkuna piti ajaa aina hiukan alas ::) Repsikanpuolen sain säädettyä melko hyväksi :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1971 : 01.10.2018 - klo:14:13 »
Sul on jotenki ihan liikaa vaihtoehtoja ;D
Niin on  ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5051
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1970 : 30.09.2018 - klo:20:14 »
Sul on jotenki ihan liikaa vaihtoehtoja ;D
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10136
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1969 : 30.09.2018 - klo:12:36 »
Väsäilin kiinnikkeet, otin joo noi pois ja maalasin :) Nyt vain kelailin että miksi en vetäis samanlaisella teräspunosletkulla kupariputken sijaan. No tarttee vähän miettiä miten laatikonpään liittimet sais tehtyä. Ei ole helppoo kun mieli muuttuu kokoajan ;D No itellehän tätä teen, en ikinä myy. Keväällä myyntii.. ei kun ajoon ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6986
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1968 : 29.09.2018 - klo:18:07 »
 m/
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi
  ( projekti) -89
- Pontiac firebird 454 "v-race" -77
- Pontiac trans am 4,9 V8 turbo -81
* Pontiac trans am LS1+T56 -99 osiksi
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Chevrolet el camino 5,7tpi bi-turbo -74
- MB 814 turbo 7-henk perälauta+nosturi -98
- MB 600 CL AMG V12  w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB vito 111cdi-04
- MB G 300d w463