Kirjoittaja Aihe: Vakio 4g madallus  (Luettu 8475 kertaa)

Poissa gt302

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 38
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #40 : 23.11.2013 - klo:10:04 »
ok.noitahan täytyy sitten kokeilla

Poissa cam95

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 804
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #39 : 22.11.2013 - klo:19:50 »
ootteko asentaneet noita relocatin braketteja onko toimiva systeemi korjata varren asentoa?
Toimii, mulla on noissa 4g ja 3g camaroissa. Mitään haittapuolia en ole havainnut, pito tietenkin parempi kun tukivarsi oikeammassa asennossa.
95 Camaro Z28 + T56 sebring silver
94 Trans Am GT + T56 black
88 Sportside 350 TBi + aut. sunset orange
87 Roadsport V8 Camaro LS3 + Tremec TKO600 medium quasar blue
84 Roadsport V8 Camaro "projekti"

Poissa gt302

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 38
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #38 : 22.11.2013 - klo:00:07 »
ootteko asentaneet noita relocatin braketteja onko toimiva systeemi korjata varren asentoa?

Poissa gt302

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 38
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #37 : 22.11.2013 - klo:00:05 »
ok.tuon suuntaista hieman arvelinkin :o

Poissa cam95

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 804
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #36 : 21.11.2013 - klo:19:33 »

oottako lyhentäneet tai ottaneet takaa pois noita pohjaan lyönti tyynyjä??

Kyllä, alkuperäiset tyynyt kokonaan pois ja tilalle pienet pyöreät tarviketyynyt niin saat hiukan lisää joustomatkaa.
95 Camaro Z28 + T56 sebring silver
94 Trans Am GT + T56 black
88 Sportside 350 TBi + aut. sunset orange
87 Roadsport V8 Camaro LS3 + Tremec TKO600 medium quasar blue
84 Roadsport V8 Camaro "projekti"

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 449
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #35 : 21.11.2013 - klo:14:05 »

typerästi rakennettu alusta.jos laskee sellaselle korkeudelle jotta näyttää hyvälle ei sitten enää ole joustovaraa ja tukivarret aivan väärässä kulmassa.kele >:(

http://www.uspartsperformance.fi/qa1-5275-tukivarsi
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Poissa gt302

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 38
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #34 : 21.11.2013 - klo:13:10 »
eihän tuota perää kestä laskea paljon  minkään vertaa jos meinaa että toimii juuri mitenkään.
typerästi rakennettu alusta.jos laskee sellaselle korkeudelle jotta näyttää hyvälle ei sitten enää ole joustovaraa ja tukivarret aivan väärässä kulmassa.kele >:(
itellä m5 takovanteet takana 275/35-18 vanne 9.5" etu 245/40-18" vanne 8"
kyllä tekee takana tiukkaa hieman liikaa tulee ulos.etupää ok ja ei kyllä vetele.
oottako lyhentäneet tai ottaneet takaa pois noita pohjaan lyönti tyynyjä??
muuten säädettävät vaimentajat ga1 tukivarret säädettävää panhardia jne.
jouset eibach edelbrockit.ovat kyllä pehmeämmät kuin orkkis ws6
niin autohan on t/a 00vm ls1/man.ja yks kesäsistä harraste autoista

Poissa Möykkä

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 474
  • Sukupuoli: Mies
  • Se on bluus ku on munat suus.
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #33 : 05.01.2013 - klo:11:32 »
4geniin on vain yksi rengastus-setti joka tukee auton olemusta.
275/40-17 eteen 9.5 vanteella ja taakse 315/35-17 11 tuumaa leveällä vanteella.
Leveemmät ei mahdu ja kapeemmat näyttää, pizzaleikkureilta.

Jos tuntuu että levee etukumi vetelee urissa , pitää kiinni ratista tiukemmin ;)

Näin.
Ja tässä kohtaa on helppo ryssiä se rengastus ja vanteistus.
 
Vanteiks ostin 17/40/255 eteen et:llä 47?

Ei säästy edes panhardin hinta. Se on joka tapauksessa pakollinen hankinta, ennemmin tai myöhemmin.
UPS. Siihen voit luottaa.

Too old to die young.

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5865
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #32 : 05.01.2013 - klo:09:23 »
ftp://
315 ei edes mahdu taakse ilman työstöä.
No jos joutuu vähän sisäsuojien kantteja muokata niin ei siinä varttia enempää aikaa kulu, pikku juttu.
Useampaan huussin on moinen setti laitettu, ongelmitta.
Omassakin t/a'ssa on alla ko setti.
Saadettävän panhardin  tosin vaatii jotta perän saa säädettyä just oikeaan kohtaan
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar

Poissa sineentaivas

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 138
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #31 : 05.01.2013 - klo:08:41 »
4geniin on vain yksi rengastus-setti joka tukee auton olemusta.
275/40-17 eteen 9.5 vanteella ja taakse 315/35-17 11 tuumaa leveällä vanteella.
Leveemmät ei mahdu ja kapeemmat näyttää, pizzaleikkureilta.

Jos tuntuu että levee etukumi vetelee urissa , pitää kiinni ratista tiukemmin ;)
315 ei edes mahdu taakse ilman työstöä.

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5865
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #30 : 05.01.2013 - klo:08:16 »
4geniin on vain yksi rengastus-setti joka tukee auton olemusta.
275/40-17 eteen 9.5 vanteella ja taakse 315/35-17 11 tuumaa leveällä vanteella.
Leveemmät ei mahdu ja kapeemmat näyttää, pizzaleikkureilta.

Jos tuntuu että levee etukumi vetelee urissa , pitää kiinni ratista tiukemmin ;)
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar

Poissa TexFinn

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 8417
  • Sukupuoli: Mies
  • Don't mess with Texas!
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #29 : 05.01.2013 - klo:03:20 »
Madallus ja 255 leveet joka kulmassa toimii kyllä.

Jep. Mieluummin laittaisin kuitenkin 275:set, mutta kyllahan ne nuo 255:setkin menee. m/
16 Silverado Crew Cab 4x4
15 Suburban LT
12 BMW K1600GTL Premium
07 Infiniti G35

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6171
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #28 : 03.01.2013 - klo:18:15 »
Minkälaisia reaktioita aihettaa 1.7 madallukseen laitan samat eteen ja taakse 17/40/255

Madallus ja 255 leveet joka kulmassa toimii kyllä.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa sineentaivas

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 138
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #27 : 03.01.2013 - klo:17:59 »
Minkälaisia reaktioita aihettaa 1.7 madallukseen laitan samat eteen ja taakse 17/40/255

Poissa repa

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5369
Vs: Vakio 4g madallus
« Vastaus #26 : 03.01.2013 - klo:17:43 »
Hö, Z-mo puhuu muskeliautoista, mä puhun keski-ikäisen rouvashenkilön jokapäiväisestä kauppakassista.   :-[ 
 
Siihen riittää kyllä nuo vakio-ominaisuudet vallan hyvin.  Ja tarvittaessa se 16 venttiilinen pyörittää niitä 11" kapeita takarenkaita kuin tyhjää vaan... ...sillä sileällä uudella ja kuivalla asvaltilla  :W
 
Mun kirjoituksen pointti oli kyllä niissä eturenkaiden leveyksissä, kapeampi vetelee vähemmän suoralla tiellä.  m/