Kirjoittaja Aihe: LT1 -96 OBD II  (Luettu 1567 kertaa)

Poissa Panze

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: LT1 -96 OBD II
« Vastaus #8 : 09.01.2013 - klo:22:34 »
Jet on halvempi ja sillä voi ohjelmoida 4 autoa. Sopii muihinkin kuin LT1 koneisiin.

1996-2000 GM Trucks & SUV's with Vortec 4.3, 5.0, 5.7 & 7.4L
1999-2006 GM LS1 Trucks & SUV's with 4.3, 4.8, 5.3, 6.0 & 8.1L
2002-2005 GM/Chevy Envoy & Trailblazer 4.2L
2002-2004 Oldsmobile Bravada 4.2L
2007 Sierra/Silverado Classic w/ LS1 4.3, 4.8, 5.3 & 6.0L
1996-1997 Camaro, Firebird, Corvette & Impala SS LT-1
1997-2004 Camaro, Firebird & Corvette LS-1
1998-2002 Camaro, Firebird 3.8L
2004 GTO LS1
2004-2005 Cadillac CTS-V

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6923
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: LT1 -96 OBD II
« Vastaus #7 : 09.01.2013 - klo:22:27 »
Hommaa LT1edit, sillä onnistuu http://carputing.tripod.com/9697lt1edit.htm 

Ja kun tuon itselle kerran ostaa (vin-koodattu yhteen autoon), ei tarvi joka muutoksista maksaa toisaalle. Sen kun itse muuttelee.
Omassa 95 on tämä ja olen tyytyväinen, parille muullekin hommattu eikä ole vielä soraääniä kuulunut.
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 72, 73, 77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa Panze

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: LT1 -96 OBD II
« Vastaus #6 : 09.01.2013 - klo:21:54 »
Techillä ei pysty ajamaan kuin vakiosoftaa ja sitäkin vain jos maksaa rahaa GM,n tietokannan käyttöoikeudesta.
En oo koskaan ees kokeillu että saako sillä muutettua "välityksen"
Efi eikä HP tuner taida tukea LT1 koneisia.  Mun mielestä tuota OBD2 mallin LT1 softaa ei pysty muuttelemaan muilla kuin tuolla Jetin tunerilla.
Ainahan voi tehdä OBD1 swapin :) niiden muuttelemiseen mullakin on ohjelmistot.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013 - klo:21:56 kirjoittanut Panze »

Paikalla Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10616
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: LT1 -96 OBD II
« Vastaus #5 : 09.01.2013 - klo:20:39 »
aiheen vierestä, niin tietääkö joku onko säätämiseen muuta softaa kuin JET DST?
nuo chevy-kanen mainitsemat toimenpiteet hoituu todennäköisesti Tech II:lla  ::)
muuten Michael käyttää EFILivea
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013 - klo:20:46 kirjoittanut Chevy »

Poissa Tapio.L.

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 330
Vs: LT1 -96 OBD II
« Vastaus #4 : 09.01.2013 - klo:19:43 »
aiheen vierestä, niin tietääkö joku onko säätämiseen muuta softaa kuin JET DST?

Paikalla Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10616
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: LT1 -96 OBD II
« Vastaus #3 : 09.01.2013 - klo:16:53 »
Michaels Garage / Espoo

ääni tälle  m/

Poissa NymiS

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 247
  • Oma teksti
Vs: LT1 -96 OBD II
« Vastaus #2 : 09.01.2013 - klo:14:20 »
Michaels Garage / Espoo
Camaro IROC-Z Z28 305 -89 - Pocket Ported Corvette heads (-113), TPI,Bosch injectors (27), Home made CAI, CompCams CC266HR-14, CompCams short travel lifters, Crane Energizer Full rollers, Flowtech Headers, Magnaflow 3"CB
270hp/445Nm

Poissa chevy-kane

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 263
  • Sukupuoli: Mies
LT1 -96 OBD II
« Vastaus #1 : 09.01.2013 - klo:13:18 »
Oisko kellä pääkaupunki seudulla ohjelmaa millä pääsis säätämään -96 Camaron OBD II järjestelmää
pitäis säätää nopeusmittari peränvälityksen vaihdon jälkee ja muuttaa flektien pyörimislähtö lämpöarvoa alemmas