Kirjoittaja Aihe: Firebird -67 peltisarjat HOOKER  (Luettu 10382 kertaa)

Poissa selli

• Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
  • Jäsenrekisterin hoitaja
Vs: Firebird -67 peltisarjat HOOKER
« Vastaus #4 : 30.10.2020 - klo:23:04 »
Omassa kuusseiskassa pikkulohko Hookereilla. Ihan heittämällä menee paikoilleen. Pikkasen apparin puolella on matalahko maavara muttei istuvuuteen haitannut.
Tampereella pörrätään.

Poissa BB

• Käyttäjä
  • 1995 z28
« Vastaus #3 : 11.10.2020 - klo:19:24 »
Ajattelin vaan kirjoitella kokemuksia Hookerin peltisarjoista ja asennuksesta -67 firebirdiin 400 pontiacin koneella ja tehostetulla ohjauksella.
Aiemmin olen jotain muun merkkisiä halvempia peltisarjoja noihin laittanu ja aina on saanut moukaroida lommoja jotta istuvat paikoilleen eikä hankaa mihinkään.
Nyt Hookerit menivät heittämällä ja istuvat mielestäni tosi hyvin sinne.
Pähkäilin asiaa aiemmin itse ja jos tämä helpottaa jonkun toisen valintaa niin multa ainakin saa positiivista palautetta, joskaan en vielä ole niillä ajanut metriäkään.

Tuli hankittua 1967 Firebird 455 koneella ja siinä on nuijittu 3 ja 5 sylinterin putket simpukan kohdalta aivan lyttyyn ja silti makaa simpukassa kiinni.
Sarjojen merkistä ja mallista ei tietoa.

Aika ahtaalle näyttää se väli.
1993 z28 käyttis
1967 firebird 455

Poissa Chonder

• Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
  • mistä nää ruuvit on?
« Vastaus #2 : 04.01.2014 - klo:20:53 »
Hookerin sarjat odottaa asennusta -79 malliseen lintuun, toivottavasti menee yhtä helposti... No selviää keväällä kun saa auton nosturille.
Näistä sarjoista kyse, 4901: http://www.uspartsperformance.fi/peltis-pon-4-putki-a-kori
Chevrolet Camaro -98 LS1+Vortech
Chevrolet Camaro -89 350
Pontiac Safari -87 Sleeper project
Hummer H2 -03
Valmet 361, Volvo BM 4400 ja muita huomiota vaativia vanhoja koneita

Poissa blomi

• Uusi Käyttäjä
  • *
Firebird -67 peltisarjat HOOKER
« Vastaus #1 : 07.03.2013 - klo:20:38 »
Ajattelin vaan kirjoitella kokemuksia Hookerin peltisarjoista ja asennuksesta -67 firebirdiin 400 pontiacin koneella ja tehostetulla ohjauksella.
Aiemmin olen jotain muun merkkisiä halvempia peltisarjoja noihin laittanu ja aina on saanut moukaroida lommoja jotta istuvat paikoilleen eikä hankaa mihinkään.
Nyt Hookerit menivät heittämällä ja istuvat mielestäni tosi hyvin sinne.
Pähkäilin asiaa aiemmin itse ja jos tämä helpottaa jonkun toisen valintaa niin multa ainakin saa positiivista palautetta, joskaan en vielä ole niillä ajanut metriäkään.
Pontiac firebird 400 convertible -67
Pontiac Firebird 383 -70
Pontiac Trans Am 454 -80
Chevy El Camino 454 -70
Buick convertible -62
H-D Shovelhead chopper 1340cc
Muutama F-body menneisyydessä :(