Kirjoittaja Aihe: manuaaliaskin irrotus  (Luettu 1457 kertaa)

enke

  • Vieras
Vs: manuaaliaskin irrotus
« Vastaus #3 : 30.06.2013 - klo:10:34 »
Itselleni vastaan.

On aika helppo homma,pihassa tein.Kannattaa katkaista laatikko siitä neljän pultin kohdalta.
Silmälaakeri oli tiukassa,pirralla poikki ja sitte lähti.Kytkimen mukana tullut keskitystyökalu helpotti asennusta huomattavasti.
Taka-akselin kanssa ei mitään ongelmia,Torgutanko menee ihan helpolla takasi.

Paikolleen pannessa emäntää piti vähän avuksi houkutella :)
Jos ei peukku ole ihan kämmenen keskellä kannattaa itse vaihtaa,säästyy rahhaa johonkin hauskempaan(esim. Pensaan)-

Pitänee vielä ilmata sylinteri,pakki joskus vähän rusahtaa ennen kuin päälle menee m/

 Kaiken kaikkineen aika näppärä homma ,tilaa hyvin verrattuna moneen euroautoon,eikä mitään tarvi tieltä ensin purkaa

Poissa juha

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1011
  • Sukupuoli: Mies
  • Rahastonhoitaja
Vs: manuaaliaskin irrotus
« Vastaus #2 : 09.06.2013 - klo:09:12 »
Ite käytin laatikon irti niin katkaisin sitä neljän pultin kohdalta.
Oli helpompi sen jälkeen saada irti kopan ylimmät pultit, ovat aika ahtaassa paikassa.

enke

  • Vieras
manuaaliaskin irrotus
« Vastaus #1 : 09.06.2013 - klo:07:12 »
Kytkin vetelee viimeisiään,uusi paketti odottaa tallin lattialla.
Olen täältä vähän lueskellut ja vähän sekavalta näyttää ohjeet laatikon irroitukseen.

Eikö onnistu samalla tapaa ,kuin ns.normitakavetoisista .

Kardaani irti ,laatikko irti kokonaan(kannattaako katkaista siitä 4 pultin kohdalta ollenkaan),kytkin irti ja uutta sisään. vaatiiko tuo perä mitään lisätoimenpiteitä?