Kirjoittaja Aihe: 4gen targan natina  (Luettu 1569 kertaa)

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4989
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: 4gen targan natina
« Vastaus #4 : 31.07.2013 - klo:07:12 »
jos ei haluu hitsata et on massattu alusta tai jotain vastaavaa ni subframe connectort voi myös pultata sinne pohjaan ja ainakin t-topit lopettaa kitinän ainakin mulla kun on tommoset kolmesta pisteestä pultattavat. http://www.youngsfbody.com/inc/sdetail/17319/32620
tommoset kopiot pulteilla kiinni ku kerkisin auton massauttaa ennen ku tuli tarvetta moisille enkä halunnu hitsata ettei autosta tuu soihtua
Chevrolet Camaro Z28 -94 Alkuperänen LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005 Yli 70000km, bensaa yli10000 litraa ja kivaa on ollut :) Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
2006 14,104@161,29 Motopark 16.7 Eka kerta
2007 13,941@159,24 Alastaro 2.6
2008 14,076@161,22 Kiikala 23.8 tasaväkistä ja jännää 0.002 sekan parta
2009 14,281@159,50 Motopark 19.7 yksinäistä b särkee konetta
2010 14,229@157,21 Kiikala 28.8 b vei pohjan koko touhusta, hauskuus hävis
2011 14,279@158,31 Alastaro, 27.8 mikä kehitys?
2012-2015 hiljasta 2016 ajetaan taas :)

MS73

  • Vieras
Vs: 4gen targan natina
« Vastaus #3 : 31.07.2013 - klo:03:39 »
Kiitoksia neuvoista, tulivat tarpeeseen m/

Jäykistely olisi tarkoitus tulevana talvena suorittaa, joten on sopivasti aikaa hankkia osat varastoon kun tietää mistä aloittaa.


Poissa TexFinn

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7862
  • Sukupuoli: Mies
  • Don't mess with Texas!
Vs: 4gen targan natina
« Vastaus #2 : 31.07.2013 - klo:02:58 »
Tarkoitat siis todennakoisesti T-toppeja? :W

Eli sanat, joita olet hakemassa ovat subframe connectors (tangot, jotka yhdistavat etu- ja takaosat toisiinsa; hommaa mieluummin hitsattavat) ja strut tower brace (tanko, joka yhdistaa etuiskareiden ylapaat toisiinsa).

Noista kannattaa aloittaa. m/
GMT900, W203, E46

MS73

  • Vieras
4gen targan natina
« Vastaus #1 : 31.07.2013 - klo:02:23 »
On hieman alkanut häiritsemään auton korin natinat jotka ilmeisesti kuuluvat korimallin ominaisuuksiin?
Muistaisin joskus lukeneeni että ongelmaan löytyisi apua joidenkin tukitankojen asennuksesta.
Itsellä ei ole alkuunkaan hallussa tuon alan sanasto, joten apua kaivattaisiin että tietäisin mitä oikeastaan olen hakemassa.
Omakohtaiset kokemukset kiinnostaisivat myös, kun on noita varmaankin aika moni asennellut.
Auto johon tulisivat on -94 Camaro, mielellään pultattavat kun ei ole hitsilaitteita käytössä.