Kirjoittaja Aihe: Black-Red RS  (Luettu 93763 kertaa)

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #293 : 25.03.2018 - klo:21:49 »
Juuh, ei tuota nyt ole tarkoituskaan mitään hullunlailla koneistaa  ;D Työsylinterin suhteen tarkistan mitan, joka tapausessa vaikka Monster:n mukaan ei  yleensä vaadi shimmiä, mutta suosittelevat kuitenkin tarkastamaan etäisyyden.
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 326
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #292 : 24.03.2018 - klo:22:02 »
Huomaa sitten että koko paketin paksuus pitää pysyä mahdollisimman lähellä orkkis paksuutta. Muutama kymppi siellä ja toinen täällä aiheuttaa helposti sen että lopuksi paketin paksuus heittää niin paljon että kytkimen esijännitys on pielessä ja/tai käpälät on väärässä korossa ja työsylinterin liikevara ei riitä.
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa KimmoT

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 993
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #291 : 24.03.2018 - klo:19:33 »
Kaveri suositteli Oulussa olevaa Ape Imports:ia. Oli omaan kytkimeen vaihdattanut palat siellä ja tyytyväinen on ollut.

Voin kyllä kanssa suositella tuota paikkaa  m/
Corvette C5 -99 LS+T56 supercharged

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #290 : 24.03.2018 - klo:19:30 »
Kaveri suositteli Oulussa olevaa Ape Imports:ia. Oli omaan kytkimeen vaihdattanut palat siellä ja tyytyväinen on ollut.
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa KimmoT

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 993
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #289 : 24.03.2018 - klo:19:21 »
No nyt on kytkimen puolesta reserviä  :) Ei varmaan ole pahitteeksi pyyhkäistä pinnat sorvissa. Missä meinasit vaihtaa palat?
Corvette C5 -99 LS+T56 supercharged

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #288 : 24.03.2018 - klo:10:42 »
Kansien, nokan ja kk:n ARP pultit ois hommattuna ja sitten tuli huudettua käytetty hieman alta 600$ Monsterin LT1-SC Twin Disc, 28lbs flywheel. Nojooh oha tuo ihan vaan hieman ylimitotettu, mutt Sulo Vileenit kert kävi ni minkäs teet  ;D
   Pientä preppaamista tuossa on (tähän olikin varauduttu). Vauhtipyörän puolesest levyst tarvitsee palat ainakin vaihtaa, toista en ole vielä purkanut esille. Työkaverilt kysyy joskos käyttäis vauhtiksen ja "pakan puoleisen"  tiivistepinnan sorvis, vois khyll rst harjal saar ihan hyväksikin.
 
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #287 : 04.03.2018 - klo:20:21 »
Polttoaine puolel täll hetkel hommattuna;
- Walbro 450
- Suuttimet o 2008 flex fuel 42lbh
- Fuelab  525 Bypass Regulator


1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #286 : 11.02.2018 - klo:10:08 »
Hiljasta ollu tällä suunnal, normaalit menot, verot haittaa harrastust  ::)  mutt mutt tämmösiä vähän meinasin jossain sopivassa välissä tilat:

ARP-134-3610 04-06 cylinder head bolt kit
ARP-234-2503 Crank Harmonic Balancer Bolt
ARP-134-6006-8740 Connecting Rod Bolts

Toki onhan motin osalt viel hommaamat: koko tiivistesarja, jakopää, nostajat, trunion upgrade kit, (ehkä melling öljypumppu), 7,400" push rods, Pac 1218 valve spring...  ::)

Jakopääksi meinasin Cloyes:lta http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=869703&cc=1431926&jsn=479 tai http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=1254068&cc=1431926&jsn=487  tai sitten se vette porukoitten käyttämä Elite Timing Chain
« Viimeksi muokattu: 04.03.2018 - klo:20:07 kirjoittanut Juza89 »
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6863
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #285 : 06.01.2018 - klo:10:21 »
siistii  m/
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi
  ( projekti) -89
- Pontiac firebird 454 "v-race" -77
- Pontiac trans am 4,9 V8 turbo -81
* Pontiac trans am LS1+T56 -99 osiksi
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Chevrolet el camino 5,7tpi bi-turbo -74
- MB 814 hinuri -86
- MB 600 CL AMG V12  w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB vito 111cdi-04
- MB G 300d w463

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #284 : 06.01.2018 - klo:10:17 »
Perjantaina tuli tavaraa jenkkilästä; Iroc Turbo hood ja LS9:n nokka  :)
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #283 : 31.12.2017 - klo:10:16 »
Pienten jahkailluitten jälkeen otin eilen motista kannet irti. Varsin siistissä kunnossa, ei heti olettaisi 127K olevan rullattu, muttamutta...Hieman jo kerkesin pelästymään kuskinpuolen kannen irrotettua, kun näkys parit ruosteläntit vitos sylinterissä  :-X ykkösessä ja seiskassa oli ihan kannentiivisteen vieressä nuppineulan nupin kokone ruostetäplä. Onneks ny lähtivät ihan kynnellä pois, muuten oliski homma tyssännyt ties kuinka pitkäksi... Öljypohja olis irti kanssa ja kaiketi sitä sitten ruvet leikkelemään/muokkailee sopivaks.
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9952
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #282 : 31.12.2017 - klo:10:06 »
Wau m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #281 : 31.12.2017 - klo:10:03 »
Ohjaustehostimenpumpulle vähän hellyyttä -> ihonkuorinta ja maskeeraus  :W
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #280 : 24.12.2017 - klo:00:03 »
Imusarja olisi muuten jo nipussa(koetan muistaa ottaa kuvaa), mutta oottelen ett saan Permatexin plastic weldiä. Laitan sitä vielä kolvausten päälle varmistukseksi. Nyt olisi myös throttle body portattu. Yhestä kohtaa rouhasin vähän liikaa, mutta kemiallisella metallilla korjattu kuntoon. Tiiä sitten onko tuolla muuta vaikutusta kuin korvien välissä, mutta tulipahan tehtyä.
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 881
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #279 : 10.12.2017 - klo:22:36 »
  Imusarjan teurastus tuli aloitettua. Siistintää päällisin puolin ja sisältä tehdä lisäkolot etu- & takakanaville ja "väliseinän" poisto. Toivon mukaan virtaa ilma näihin nyt paremmin, alunperin vain keskellä aukko, josta ilma pääsee kulkeutumaan. Keskiosan jälkeen oli väli seinä reijällä ja tänne oli suurinosa huohotusöljystä jemmaantunut.  Seuraavaksi ruvet muovihitsaamaan työstöaukojen palaset takaisin sekä MAP:n ja huohottimen liitokset uuteen paikkaan sivuille (nuo kohdat mistä tulpat lyöty pois).
 Eli kevyellä tavalla otettu mallia Peak Speed Shop tekeleestä
http://www.tbssowners.com/forums/peak-speed-shop/85326-intake-manifold-porting-peak-speed-shop.html
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV