Kirjoittaja Aihe: Sytkän ajoitus  (Luettu 3316 kertaa)

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #15 : 26.06.2014 - klo:18:38 »
joo näin on tehty ja kaikki pitäs olla kunnossa,ostamani uusi jakaja oli susi,mutta vanhaan vaihtamalla kaikki sisuskalut alkoi kipinää taas tulemaan,mutta nyt vaan ei ole jostain syystä jakaja oikein ja ei käynnisty

No niin tulikin isompi remppa,dampperin kumit ovat pullahtaneet ja on päässyt pyörähtään ja merkki ei pidä enää kutiansa

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #14 : 25.06.2014 - klo:14:51 »
joo näin on tehty ja kaikki pitäs olla kunnossa,ostamani uusi jakaja oli susi,mutta vanhaan vaihtamalla kaikki sisuskalut alkoi kipinää taas tulemaan,mutta nyt vaan ei ole jostain syystä jakaja oikein ja ei käynnisty

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10248
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #13 : 25.06.2014 - klo:10:11 »
Sitten kurkkaat jakajan sisalle samalla osoittaako pyorija suunnilleen ykkospytylle menevaa jakajan kannen nastaa kohti. Jos vaihdoit syttymodulin niin saahan moduli varmasti maata, eli ruuvit milla yksikko tulee kiinni maadoittaa modulin.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #12 : 25.06.2014 - klo:10:05 »
Näin se on,mutta ei käynnisty

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10248
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #11 : 25.06.2014 - klo:10:01 »
Juu näin se minustakin on, ja mistäköhän sen huomaa onko ulkokehä liikkunu
1 pytyn manta ylakuolokohtaan ja dampperin merkki tartteis olla 0 kohdassa, eli niin kuin tassa topikissa aikaisemmin on mainittu.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #10 : 25.06.2014 - klo:09:56 »
Juu näin se minustakin on, ja mistäköhän sen huomaa onko ulkokehä liikkunu

Poissa mopo-ukko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 126
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #9 : 25.06.2014 - klo:04:12 »
Eikös siellä pitäisi olla kiila mikä pitää dampperin paikoillaan,joskus voi dampperi irrota vulkanoinnista jolloin ulkokehä liikkuu.
Z28-96/STS-99/FXSTI-06

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #8 : 24.06.2014 - klo:17:34 »
oli kipinäkin hukassa,mutta nyt vaihdoin taas jakajan ja auto yskähtelee,mutta ei käynnisty,aloin epäileen dampperin merkkiä,vaikka en ole pyörittänyt konetta ilman jakajaa, dampperin mutteri ts se mistä olen pyörittänyt konetta oli löysällä ,pyörähtääkö dampperi jos mutteri löystyy??nyt pitäisi vaan löytää yläkuolokohta jos ei tuo merkki enää pidä kutiansa.

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2912
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #7 : 22.06.2014 - klo:19:59 »
Jos jakaja oli irti niin menihän varmasti oikeaan asentoon takas? Öljypumpun akseliin koskematta ja konetta pyörittämättä sopii kahteen asentoon eli myös 180 astetta väärin... jompaakumpaa pyörittämällä on asentoja jo useampi. Toisekseen tarkista dampperin kunto, jos vaimennuskumi näyttää yhtään pullahtaneelta on ajoitusmerkki 99,9% väärässä kohtaa. 1. tulpanreiästä voi koittaa kalastella yläkuolonkohtaa jollain ohkaisella (ruuvimeisseli tms) kun toinen pyörittää hiljalleen konetta. Saa ainakin dampperin merkin tarkistettua suunnilleen. Ei näissä vanhemmissa ole ennakko parin asteen päälle... kunhan on sinnepäin eikä pahasti liikaa.
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #6 : 22.06.2014 - klo:07:58 »
no niin vaihdoin jakajan tiivisteen ja auto ei  edes lupaile käymään,konepellistä löytyvästä lapusta muuten ennakoksi ilmoitetaan 0 astetta????

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #5 : 02.06.2014 - klo:20:18 »
ok kiitos,kokeillaanpa sitä

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4053
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #4 : 02.06.2014 - klo:20:11 »
Opus ilmoittaa tehtaan laittaneen ennakoksi 6-astetta v8  koneisiin ja v6 8/10-astetta.

-89 350 HSR formula

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #3 : 02.06.2014 - klo:13:46 »
jep hyvä,mulla on erilainen toi lätkä tai sit siitä puuttuu puolet,toi after osuus uupuu,mutta ton mukaan ennakko on nyt 10 asteessa

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4053
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Sytkän ajoitus
« Vastaus #2 : 02.06.2014 - klo:13:38 »
En osaa sanoa onko tuossa sama 6 asteen peruseennakko kuin tpi:ssä, mutta voin yrittää tarkistaa myöhemmin tänään korjausoppaasta.
Tuosta näet asteet.
-89 350 HSR formula

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Sytkän ajoitus
« Vastaus #1 : 02.06.2014 - klo:12:57 »
No nyt pitäis sytkä saada viel kohdilleen eli dampperista löyty merkki ja vastamerkitkin löyty,mutta on kolme lovea,eli oikealla päältä katsottuna isoin lovi,mikä on yläkuolokohta,ja seuraavat vasemmalle 2 pienempää lovea,kummassa pitää ajoituksen olla,ja mikähän on ennakko asteissa?ja kyseessä kaasari trans am-87