Kirjoittaja Aihe: borg warner t56 ongelmaa.  (Luettu 2119 kertaa)

Poissa cam95

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 796
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #10 : 28.08.2014 - klo:19:43 »
Väittäisin että on GM:n alkuperäisen kytkimen ja paineasetelman ominaisuus tuo ravistus lähdössä. Vaihdoin tuohon 95:seen Centerforcen kytkinpaketin alumiini vauhtipyörällä niin nyt toimii lähdöissä pehmeämmin. Tuo vanha kytkinlevy oli vielä yli 100000 mailia ajettunakin ihan ok ja olisi voinut vaikka laittaa takaisin käyttöön.
95 Camaro Z28 + T56 sebring silver
94 Trans Am GT + T56 black
88 Sportside 350 TBi + aut. sunset orange
87 Roadsport V8 Camaro LS3 + Tremec TKO600 medium quasar blue
84 Roadsport V8 Camaro "projekti"

Poissa ape99

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 25
  • Oma teksti
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #9 : 28.08.2014 - klo:15:03 »
Toki voi...
mut on se sen verran yhteen nidottu paketti ettei ne "eri" suuntiin pääse likkumaan...tarkotan että siinä mitään vääntömomenttia tulis ja pitäis sen puleen tota meteliä.. :o

T: M

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10051
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #8 : 28.08.2014 - klo:13:04 »
Voishan ne moottorin kumitkin olla väsyneet.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Maniac85

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
  • Sukupuoli: Mies
  • don´t f**ck with my ducktails
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #7 : 28.08.2014 - klo:12:16 »
ei paljoo kumin vaihto tosiaan auttanut. taitaa toi "korina ja vapina" kuulua näihin vekottimiin. no ei se mitään, täytyy antaa enemmän leipää niin eiköhän se siitä 8)

Poissa ape99

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 25
  • Oma teksti
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #6 : 26.08.2014 - klo:20:13 »
Moro..
Samma här...
Ei se sillä kumin vaihdolla parane...mä vaihdoin ja sama "kurina" kuuluu...
Paras veikkaus on painelaakeri..eipä siellä oiken muita osia ole ku miettii kytkimen rakennetta...
Kerran otin camarosta laatikon irti ja on kyllä liian iso homma ton äänen poistamisex...

Kai se vielä joskus poikii ja se on pakko korjata...mut on ton oppinu ton ajamisen tai paremminkin lähdön ilman kurinaa...

T: M

Poissa pate

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 792
  • Sukupuoli: Mies
  • tarttisko se lisää voimaa, vaan antasko olla
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #5 : 20.06.2014 - klo:09:11 »
varmaan kaikista alan liikkeistä.
pontiac firebirt formula -91 305 tpi procharger  t56
vaparina 13,9 1/4mile.  summermeet 2008 matalin auto

Poissa Maniac85

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
  • Sukupuoli: Mies
  • don´t f**ck with my ducktails
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #4 : 20.06.2014 - klo:06:04 »
Mistähän liikkeestä, siis suomesta löytyisi uusi vaihteiston kannatin pusla? :P

Poissa Maniac85

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
  • Sukupuoli: Mies
  • don´t f**ck with my ducktails
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #3 : 16.06.2014 - klo:02:50 »
laatikon kannakkeet näytti kyllä ehjiltä. täytyy varmaan uudestaan nostaa ylös ja kattoo. joku siellä tosiaan pääsee liikkumaan. ärsyttävää tosiaan lähteä liikkeelle, kun pitää ihan pikku hiljaa nostaa kytkintä ja siltikin tuntee et se ravistaa. :(

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10051
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #2 : 15.06.2014 - klo:13:39 »
Vaihteiston takapään kannatin pusla rikki.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Maniac85

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
  • Sukupuoli: Mies
  • don´t f**ck with my ducktails
borg warner t56 ongelmaa.
« Vastaus #1 : 15.06.2014 - klo:06:37 »
Joo eli autona 96 trans am lt1 ja bw t56 laatikko. mikä mahtaa olla vikana kun lähtee pakittaa niin ikään kuin laatikko ravisuttaisi takapäätä ja kun muutenkin lähtee liikkeelle niin pitää kytkin nostaa erittäin varovasti, jos nostaa liian nopeasti niin kuuluu kauheaa meteliä koneen ja laatikon välistä. muuten laatikko toimii hyvin, kytkin ei luista ja laatikossa on öljyä. mahtaako vika olla kytkimen paineasetelmassa tai jossain. :(
« Viimeksi muokattu: 15.06.2014 - klo:10:34 kirjoittanut Maniac85 »