Kirjoittaja Aihe: onkkelma t-5 kanssa  (Luettu 2862 kertaa)

Poissa haukku

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 48

Poissa haukku

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 48
Vs: onkkelma t-5 kanssa
« Vastaus #4 : 15.07.2014 - klo:19:27 »
auto 83 ...yrittäny jo useampaa viritelmää hyd. kytkin polkimen kans...perus muovi slave sylinder ei kestä...nyt hommasin corveten c4 throwoutsylinder...makee keksintö...löytyy mm 98 ja ylöspäin f:stäkin...probleemi onkin et ei suosiolla sovi t-5:een   kaiketi suunniteltu t-56:een   ...onkkelman tekee että throwoutti ei sovi akselin kuoppaan koska corveten omassa ei ole laakerin vastakappale kiinni throwoutissa ja taas t-5 palikassa on...ja toinen probleemi on ,että ns poraus on corveten versiossa pidempi, kuin mitä t-5:ssa on mahdollista..eli onko joku muu paininu saman onkkelman kanssa..eli mitä ny??

Poissa haukku

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 48
Vs: onkkelma t-5 kanssa
« Vastaus #3 : 07.07.2014 - klo:20:46 »
Koita tata ;D
http://www.ebay.com/itm/84-92-Camaro-Firebird-T5-Adjustable-Clutch-Master-Cylinder-Kit-/380941800319?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item58b1e6937f

slave sylkky juurikin meni palasiksi..  eli tilanne onnistui jo kerran..toimi hyvin ,mut sit loppui säätövara polkimesta...ja kun siirsin työsylkkyä sentin lähemmäksi kytkinhaarukkaa..niin palasiksi...

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10417
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa haukku

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 48
onkkelma t-5 kanssa
« Vastaus #1 : 07.07.2014 - klo:20:32 »
auto 83 ...yrittäny jo useampaa viritelmää hyd. kytkin polkimen kans...perus muovi slave sylinder ei kestä...nyt hommasin corveten c4 throwoutsylinder...makee keksintö...löytyy mm 98 ja ylöspäin f:stäkin...probleemi onkin et ei suosiolla sovi t-5:een   kaiketi suunniteltu t-56:een   ...onkkelman tekee että throwoutti ei sovi akselin kuoppaan koska corveten omassa ei ole laakerin vastakappale kiinni throwoutissa ja taas t-5 palikassa on...ja toinen probleemi on ,että ns poraus on corveten versiossa pidempi, kuin mitä t-5:ssa on mahdollista..eli onko joku muu paininu saman onkkelman kanssa..eli mitä ny??