Kirjoittaja Aihe: Vakio LT1 jarrut  (Luettu 23014 kertaa)

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1134
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #8 : 06.03.2016 - klo:09:13 »
Kaivellaas esiin jarrujuttu eipä vielä ole ihmeitä tapahtunut jarrujen päivityksen osalta selvä homma on tämä etujarrujuttu ja millaisilla osilla saa paketista hyvän tai kiitettävän paketin, mutta nämä takajarrut on sitten asia erikseen. Jos etujarrut on todella tehokkaat, niin miten sitten jos takajarrut jää heikoiksi onko nostettava jarrupaineita taakse suuremmaksi ja laitettava LS1 takajarrut, mutta se ei taida olla ihan kättä heilauttamalla juttu (lähinnä ajattelen jarrutustilanteita ettei jää liian etupainotteiksi jarrutus ja siitä aiheudu ongelmia auton käytökseen)? Tuossa muutama kuvatus 1. LT1 vakiojarrut taka ja 2. LS1 taka:

1. LT1:ssä on leveät käsijarrukengät ja muutakin muuta on erilaista


2. LS1:ssä on kapeat käsijarrukengät ja muutakin muuta on erilaista


Osanumerot pääpiirteittäin LS1 kuvasta poimittuna niin silläkö menisi vaihto onnistuneesti 36, 41, 42, 47 ja 49 on erilaiset ja muut pikkukilkkeet?

 
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-

Poissa cam95

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 797
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #7 : 15.01.2015 - klo:20:08 »
Jeps, meniskö toi jarrujen upgrades ihan näillä osilla:

Menee, mulla on nuo UMin palikat tuossa -95 Camarossa, vuonna 2008 UMi myi täydellistä sarjaa johon kuului uritetut 13" levyt ja C5 satulat. Ja noita LT1:sen spindlejä ei tuolla palikalla tarvitse vaihtaa LS1 malliin, ainakaan minä en vaihtanut. Pidemmät C5 jarruletkut tarvitset niin kuin täällä jo mainittiin.

Radalla pärjää kyllä kunnossa olevilla vakiojarruillakin, tuoreet jarrunesteet ja vaikka EBC vihreät palat riittää. Tärkeä huomioitava juttu on myöskin ohjaustehostimet öljyjen kunto, kuumenevat ja tehostin alkaa valittamaan. Lisäjäähdytin auttaa tähän.
95 Camaro Z28 + T56 sebring silver
94 Trans Am GT + T56 black
88 Sportside 350 TBi + aut. sunset orange
87 Roadsport V8 Camaro LS3 + Tremec TKO600 medium quasar blue
84 Roadsport V8 Camaro "projekti"

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1134
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #6 : 12.01.2015 - klo:10:01 »
Jeps, meniskö toi jarrujen upgrades ihan näillä osilla:

http://www.ebay.com/itm/93-02-Corvette-C5-to-Camaro-Brake-Conversion-Brackets-/360179666617?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item53dc618eb9&vxp=mtr ja siihen C5-corvetten jarrusatulat + letkut + levyt ja palat.
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5111
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #5 : 11.01.2015 - klo:16:01 »
http://www.bigbrakeupgrade.com/c5.html
tuolta löytyy kans noita jarrusarjoja ja niit on joihinki autoihin palstalla asennetukkin etupäässä tosin 3g autot mut noista linkeistä saa hyvän kuvan mitä kaikkee tarttis  missäkin konversiossa ja sit kannattaa muistaa et LS jarrujen kanssa voi käyttää viel 16" vannetta mut noi corvettekonversiot tarvii isommat vanteet
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 713
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #4 : 11.01.2015 - klo:14:29 »
tarvii vaihtaa ls1 olkavarret. + pitemmät letkut esim c5 vetestä
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1134
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #3 : 11.01.2015 - klo:12:31 »
Lainaus
Laita LS1 jarrut eteen , niillä pitäisi käsittääkseni pärjätä jo aika hyvin  m/ itsellä kans tulossa nuo ls jarrut kiinni js niihin vielä esim ebc palat nii varmasti on lt1 jarruja paremmat, eikä mikään mahdottoman kalllis parannus edes .

Kiitti vinkistä.  m/ Käykö kiinnitykset olkavarteen vai hankittava sovitin tai ls1 olkavarsi?

Tässä olisi mielenkiintoinen paketti eteen jarruiksi:
http://www.kore3.com/proddetail.php?prod=10105-01
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 787
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #2 : 10.01.2015 - klo:09:43 »
Laita LS1 jarrut eteen , niillä pitäisi käsittääkseni pärjätä jo aika hyvin  m/ itsellä kans tulossa nuo ls jarrut kiinni js niihin vielä esim ebc palat nii varmasti on lt1 jarruja paremmat, eikä mikään mahdottoman kalllis parannus edes .
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1134
  • Sukupuoli: Mies
Vakio LT1 jarrut
« Vastaus #1 : 10.01.2015 - klo:09:33 »
Mihinkä asti noilla vakio LT1 jarruilla pärjäilee ja onko ne jo vakiona, niin hyvät, että ei kannata (rahojen törsäystä) laittaa isompaa satulaa + levyä ym. kilkettä kiinni? Jos ajatellaan käyttökohteita normaali liikenteessä huristelua ja joskus rivakkaa menoa esim. radalla jne. Mitäs hyviä satseja edukkaita sitten löytyisi on niin kirjava viidakko toi ebayn kauppa, että ei noista ota selkoa mikä on hyvä ja mikä huono? Hintaluokka etu + taka maksimi 1200€.
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-