Kirjoittaja Aihe: Dart pro vs. Sportsman  (Luettu 10309 kertaa)

Poissa 68corvette

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 564
  • Oma teksti
    • NPS
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #21 : 21.12.2005 - klo:08:17 »

Poissa z 28 jari

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2499
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #20 : 21.12.2005 - klo:08:07 »
Uteliaisuudesta kysyn,mitataanko ton virtauspenkin ilmavirtaus millaisella värkillä?
There is no easy answer, just easy questions...

black

  • Vieras
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #19 : 19.12.2005 - klo:14:24 »
ei voi muuta kuin hieroa karvasia käsiään yhteen kuvia katsoessa.
ne ovat 64 cc palotiloilla ja sen takia männät ovat mallia monttu jotta puristus ei nousisi liiaksi.jos se olisi tasapäämäntäinen niin 64 cc kansilla puristus olisi 11:1.nyt se on 9,9:1.
veivit ovat 5.565 mittaiset eli orkkis 400 veivit.
ompahan mielenkiintoista nähdä paljon on petrattu kun ne ovat virtaauspenkissä käyneet.puhumattakaan siitä kun tunneli on kiinni ruuvattu ja pääsee kokeilemaan kadulla.

Poissa 68corvette

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 564
  • Oma teksti
    • NPS
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #18 : 19.12.2005 - klo:08:16 »
Lainaus:
"All the tests were performed at Westech Performance Group by John Baechtel and Steve Brule using a SuperFlow 600 computerized flow bench. We tested each head not only for intake and exhaust flow at 28 inches of water."

No joo.. voihan noissa olla hieman tarkemmin valuvaiheessa laitetut muotit tms. että saadaan lehtiin tuloksia ja noi menee kuitenkin jo yli 480hp.

Mä en oo vielä kerinnyt palotiloja ja runnereita mittomaan, kuitenkin kannet otettiin ton 400 alakerran päältä ja männät olivat tasapäät, niin veikkaisin että on ne isommat palotilat. Blacki voinee täsmentää?

Poissa cmro85z

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 106
  • camaro z28-85 LS3
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #17 : 19.12.2005 - klo:07:58 »
tuossahan oli nuo sportman kannet ilmoitettu 24o virtauksille. palotilan koko on isompi 72cc joka vaikuttaa kyllä jonkin verran virtauksiin.  mulla oli dart 2 kansissakin 66cc palotila vaikka piti olla 64cc.  kanava oli hiukka erilainen kuin noissa kuvissa.  mm. pronssiohjurit. eli pienempi valu mötikkä ohjurin ympärillä.  jotain eroja näissäkin on.  omat kannet virtasi muistaakseni liki 470hp vakiona. nostoa en muista mutta loppui siihen.

Poissa 68corvette

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 564
  • Oma teksti
    • NPS
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #16 : 18.12.2005 - klo:21:41 »
**sviddu** että nää tuolla vetten takana HENGITTÄÄ!!

http://chevyhiperformance.com/techarticles/41598/index6.html


Poissa HRA33

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 169
  • Sukupuoli: Mies
  • että siltä pohjalta
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #15 : 18.12.2005 - klo:21:21 »
kuvat kertoo enemmän ku ruuneperi :)
'74 Pontiac Trans Am 462cid
'64 Ford Galaxie 500XL 4dht 390cid
'93 Audi 100 S4 Avant 2.2t quattro
'82 Fiat 131 2000 TC Racing
'95 UAZ 315126 "Komandirsky"


Poissa cmro85z

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 106
  • camaro z28-85 LS3
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #13 : 12.12.2005 - klo:14:38 »
venttiilinjousista k-motion.  crane h11.   ensimmäisistä kuullut pelkkää hyvää.  ei katkeile ja säilyttää paineet toisinkuin compin halvat jouset.

black

  • Vieras
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #12 : 12.12.2005 - klo:09:57 »
aika mielenkiintoista että sportsman huitelee dartin edellä 0,3/0,4 nostolla."alukannet" eivät tee välttämättä ihmisestä messiasta.
kuvassa näkyy myös katkenneita damppereita.
kenen tekemät jouset kannattaisi jatkossa laittaa?

Poissa 68corvette

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 564
  • Oma teksti
    • NPS
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #11 : 11.12.2005 - klo:16:01 »
Sain Blackilta kannet pestyinä ja puhallettuina ja kiikutin virtauspenkkiin:
Koodia: [Valitse]
Nosto "   28" cmf   Teor HP   Edellä Pro1:stä / cmf
0,1        59,4         122,0       4,0
0,2        124,2       255,3       11,9
0,3        172,1       353,9       4,0
0,4        205,3       422,0       5,4
0,5        203,8       419,0       -5,4
0,6        211,2       434,2       2,0
0,7        215,2       442,4       2,5


Jonkun verran olivat edellä alumiinista isoveljeään koko matkalla, tosin PRO1 mitattiin hieman pulskemmalla ferrealla ja vakioon mikkikanteen on koko nostoilla jonkun verran etumatkaa sekä maksimivirtaust ~50hp edestä.

ihan ku uus:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/PC100015.JPG

http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/PC100008.JPG
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/PC100006.JPG
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/PC100021.JPG

tää se on aina mukavaa:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/PC100013.JPG

Poissa chevy70

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 19
  • Oma teksti
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #10 : 03.12.2005 - klo:17:54 »
ok kiitos

black

  • Vieras
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #9 : 03.12.2005 - klo:11:58 »
oli konetta ostaessa valmiina.rustoleumin nimellä se kulkee niinkuin pena jo mainitsi.
en ole ikinä sitä juoksevassa muodossa nähnyt.

pena

  • Vieras
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #8 : 03.12.2005 - klo:01:23 »
Itsellä on rustoleum tai jotain sinnepäin.

Poissa chevy70

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 19
  • Oma teksti
Re:Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #7 : 03.12.2005 - klo:00:00 »
mikä maali kestää tosa nostajalaaksossa.olis kans kone osina ja aattelin kans maalata samallailla ton lohkon sisäpuolelta