Kirjoittaja Aihe: Dart pro vs. Sportsman  (Luettu 10311 kertaa)

black

  • Vieras
Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #6 : 01.12.2005 - klo:19:00 »
puolet(n.8 kpl)jousien dampereista poikki.ilmeisesti liiallisen kierrättämisen takia.murskaantuneet damperit silponeet venttilien ohjurin kumit.
nokka alle puoli tuumaa nostoltaan ja vaikka vipusuhde 1:6 ei mielestäni tuho johdu siitä.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2005 - klo:12:06 kirjoittanut black »

black

  • Vieras
Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #5 : 29.11.2005 - klo:23:03 »
näinhän se varmaan on mutta huomenna purettuani kannet selviää varmasti enemmän.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2005 - klo:12:03 kirjoittanut black »

DARK FIREBIRD

  • Vieras
Re:loytyykö kiinnostusta?
« Vastaus #4 : 29.11.2005 - klo:22:53 »
Eihän toi vena vaan vuoda?Onkos seeti minkä oloinen?
Tai venassa jokin jälki.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2005 - klo:23:09 kirjoittanut DARK »

black

  • Vieras
Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #3 : 29.11.2005 - klo:22:45 »
kiitos kuvista.
ompahan saastanen konehuone.no ei se mitään,sillä sylinterit olivat edelleen hienossa kunnossa,ja hienot molyrenkaille tehdyt hoonaukset olivat samassa kunnossa kuin konetta kasatessa.
moottoria purkaessa löytyi kannen pulttien väleistä pieniä muovin murusia mikä herätti lievää ihmetystä.........
mitään ei pitäisi olettaa ja uskoa että uudet osat ovat välttämättä kunnossa.ostin kannet uusina pomonan swap meetistä pari vuotta sitten(on muuten romutori jonka kaikkien pitäisi nähdä long beachin hi perf swapin ohella)
kannet olivat ilmeisesti olleet pitkään ilman konetta ja huonolaatuiset ohjurin kumit/muovit ovat päässet kuivumaan ja hapertumaan.syy siis löytyi pahenevaan savutukseen kylmä startissa ja öljyn kulutukseen.
kakkosen pakovena oli hyvin vaalea ja vastaavasti männässä venan kohta oli vailla karstaa mikä oli todettavissa  kuitenkin muissa pytyissä.mistä johtuu?
no,homma etenee ja edessä on useampi vaiheinen putsaus kansille.eihän tollasia limaklöntteja voi porttaajalle toimittaa!!!eihän!!!
kisa dartteja vastaan on käynnistynyt.
 
« Viimeksi muokattu: 03.12.2005 - klo:12:02 kirjoittanut black »

Poissa 68corvette

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 564
  • Oma teksti
    • NPS
Re:loytyykö kiinnostusta?
« Vastaus #2 : 29.11.2005 - klo:19:49 »
Oli Blacki raapaissut kannet irti lohkon päältä ja kun mulla sattuu olemaan kamera ja asustelen lähistöllä..

onpas se orpon näkönen ilman hattuja:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/1.JPG

muutaman kesän jälkeen ihan priima kunnossa:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/2.JPG

hmm.. kakkosesta mitattiin kesällä ainoa ero puristuspaineissa ja pako on paljon vaaleampi kuin muut.:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/3.JPG

Rikkaalla se kävi, mutta kohtuu hyviltä noi vielä näyttää:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/4.JPG

vielä pesu ja purku niin pääsen hommiin.. Blacki lupas hoitaa =)
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/Black/5.JPG

black

  • Vieras
Dart pro vs. Sportsman
« Vastaus #1 : 27.11.2005 - klo:22:16 »
olen parhaillaan purkamassa 400 pikkulohkoani ja samalla selvitän mitä hajosi kesän suditteluissa.
kannet siinä on world products sportsman 2 kannet (2.02/1.60 venat,64 cc palotilat,200 cc imukanavat
eli ne ovat hyvin samankaltaiset  kuin corvette 68:n dart pro 1 kannet mutta muistaakseni dartit olivat suorilla tulpilla.sportsmanit ovat versiossani vinotulppaiset.
oli puhetta jos tehtäisiin pienimuotoinen kansivertailu kuvien kera sekä vertailut keskenään portattuina ja porttaamattomina.
olen aina arvostanut david wizardin juttuja ja mikä mut sai innostumaan hommasta oli hänen kommentinsa sportmaneista että niissä on niin paljon potentiaalia että on syntiä jättää ne porttaamatta.dartit ovat 2000 luvun designia kun taas sportsmanit ovat luokkaa 20 vuotta vanhaa näkemystä.
meillä molemmilla on epäluulo jenkkien virtaus tuloksiin joten jos homma tehtäisiin nyt täällä härmässä ja samoilla metodeilla.
selvää on että sportsmanit ovat huonommat mutta minkä verran jää nähtäväksi.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2005 - klo:11:13 kirjoittanut black »