Kirjoittaja Aihe: t5 kytkimen letku  (Luettu 16864 kertaa)

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3044
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: t5 kytkimen letku
« Vastaus #4 : 25.01.2016 - klo:17:24 »
Helmiliittimillä jatko väliin? Ei tyylikäs mutta vois onnistua...
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa BB

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 429
  • 1995 z28
Vs: t5 kytkimen letku
« Vastaus #3 : 25.01.2016 - klo:13:08 »
Siinäpä se ongelma onkin ,letku on jotain kovaa muovia/nailonia ja painastu liittimien jotka on jonkin moiset ns.pikaliittimet.

Yks vaihtoehto ois yrittää tehdä kierteet muovisiin sylintereihin jolloin onnistuisia ihan hydeletkulla,arveluttaa vaan tuo muovi.
1995 z28 manual.

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3044
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: t5 kytkimen letku
« Vastaus #2 : 25.01.2016 - klo:11:47 »
Ota mukaan ja mee hydrauliliikkeeseen tai työkonekorjaamolle niin tekevät uuden sopivanmittaisen. Päät voi hyödyntää vanhasta jos ei sopivia löydy uusia.
Ihan perushytikkaletkun paineenkesto (100-150bar) riittää kytkimelle varmasti.
Ainakin täälläpäin moinen letku tehtynä maksaa parikymppiä. Joku hienon näköinen voi olla vähän arvokkaampaa.


Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa BB

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 429
  • 1995 z28
t5 kytkimen letku
« Vastaus #1 : 25.01.2016 - klo:10:14 »
Onko kellään tietoa mitä tavaraa tuo 3 gen v8 t5 kytkin letku on,tarviisin hieman pidemmän letkun koska lelut tulossa erilaiseen koriin ja nykyinen ei riitä?
1995 z28 manual.