Kirjoittaja Aihe: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.  (Luettu 5526 kertaa)

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5980
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #8 : 11.07.2016 - klo:19:42 »
ei ole sama,kuin4G:ssä

On eri tuotenumeroilla, mutta satulat pitäis olla täysin identtiset. Levyissä joku niin olematon offset ero, että nekin menee ristiin. Eli siis 89-97 takajarrut käytännössä samat, vaikka korimalli vaihtui välissä.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9810
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #7 : 11.07.2016 - klo:14:51 »
Mites muuten noiden satuloiden kanssa ,vieläkö niitä on hyvin saatavilla alan liikkeistä?Onko muuten 4gen takalevy jarrusatulat samoja?

Suomesta n.170€/kpl,Rock Autossa n.70€/kpl  ;)

ei ole sama,kuin4G:ssä

Poissa TNo

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 57
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #6 : 11.07.2016 - klo:12:35 »
Joo suoraan painamalla se mäntä sitten  liikkuikin.Sain herkisteltyä sitä sitä että äsken konttorilla käydessä molemmat puolet tasan 1.1kn.Ja leima tuli.
Mites muuten noiden satuloiden kanssa ,vieläkö niitä on hyvin saatavilla alan liikkeistä?Onko muuten 4gen takalevy jarrusatulat samoja?

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7179
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #5 : 10.07.2016 - klo:15:55 »
ok...siit on aikaa kun viimeksi painanut  :W niit satuloitten mäntii siis  ;D
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi (projekti)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Porsche cayenne 450hv turbo -03
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB G 300d -90
- Rols-Royce Silver spur taxfee-85

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4237
  • Sukupuoli: Mies
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #4 : 10.07.2016 - klo:15:53 »

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5980
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #3 : 10.07.2016 - klo:15:51 »
Kyllä mä oon vaan painanu.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7179
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #2 : 10.07.2016 - klo:15:49 »
eikös ne pitäny kiertää..
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi (projekti)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Porsche cayenne 450hv turbo -03
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB G 300d -90
- Rols-Royce Silver spur taxfee-85

Poissa TNo

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 57
B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #1 : 10.07.2016 - klo:15:37 »
89vm:n Firebirdin alumiini sylinteriset takalevyjarrut kyseessä.Meneekö mäntä sisään ihan suoraan painamalla vai täytyykö kiertää jollain erikoistyökalulla?