Kirjoittaja Aihe: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.  (Luettu 6213 kertaa)

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6138
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #8 : 11.07.2016 - klo:19:42 »
ei ole sama,kuin4G:ssä

On eri tuotenumeroilla, mutta satulat pitäis olla täysin identtiset. Levyissä joku niin olematon offset ero, että nekin menee ristiin. Eli siis 89-97 takajarrut käytännössä samat, vaikka korimalli vaihtui välissä.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10429
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #7 : 11.07.2016 - klo:14:51 »
Mites muuten noiden satuloiden kanssa ,vieläkö niitä on hyvin saatavilla alan liikkeistä?Onko muuten 4gen takalevy jarrusatulat samoja?

Suomesta n.170€/kpl,Rock Autossa n.70€/kpl  ;)

ei ole sama,kuin4G:ssä

Poissa TNo

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 57
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #6 : 11.07.2016 - klo:12:35 »
Joo suoraan painamalla se mäntä sitten  liikkuikin.Sain herkisteltyä sitä sitä että äsken konttorilla käydessä molemmat puolet tasan 1.1kn.Ja leima tuli.
Mites muuten noiden satuloiden kanssa ,vieläkö niitä on hyvin saatavilla alan liikkeistä?Onko muuten 4gen takalevy jarrusatulat samoja?

Paikalla avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7361
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #5 : 10.07.2016 - klo:15:55 »
ok...siit on aikaa kun viimeksi painanut  :W niit satuloitten mäntii siis  ;D
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss LS7 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs 5,7 LT1  T-top -89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Buick skylark avo 455 -71
- Cadillac escalade 6,2 ESV -08
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- RR Silver spur -85 MR-rek
- RR Silver spur taxfree-86

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4672
  • Sukupuoli: Mies
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #4 : 10.07.2016 - klo:15:53 »

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6138
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #3 : 10.07.2016 - klo:15:51 »
Kyllä mä oon vaan painanu.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Paikalla avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7361
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #2 : 10.07.2016 - klo:15:49 »
eikös ne pitäny kiertää..
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss LS7 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs 5,7 LT1  T-top -89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Buick skylark avo 455 -71
- Cadillac escalade 6,2 ESV -08
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- RR Silver spur -85 MR-rek
- RR Silver spur taxfree-86

Poissa TNo

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 57
B&W:n levyjarrut 9 pulttisessa perässä.
« Vastaus #1 : 10.07.2016 - klo:15:37 »
89vm:n Firebirdin alumiini sylinteriset takalevyjarrut kyseessä.Meneekö mäntä sisään ihan suoraan painamalla vai täytyykö kiertää jollain erikoistyökalulla?