Kirjoittaja Aihe: trans am -87 (ikuisuus rojekti)  (Luettu 23627 kertaa)

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #44 : 19.10.2018 - klo:21:07 »
Niin ja jarruina ja taka akselina 4gen ls
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 713
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #43 : 19.10.2018 - klo:20:42 »
Taitaa olla lähellä nollaa oikee et. Riippuu tietty vanteen leveydestä
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #42 : 19.10.2018 - klo:20:27 »
No niin, jouset kiinni
Ja eihän ne veten vanteet ilman spacereitä mene joten nyt pitää hommata uudet vanteet. Yksi veten vanne satsi voisi olla kaupan 2kpl18 ja 2 kpl 19
Millä ET luvulla 18” vanne menee 3 genin alle
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #41 : 19.10.2018 - klo:18:43 »
Hiljakseen etenee 8)
Tänään yritän saada etujouset paikalleen. Sitten koppa olisi taas rullaava. Sitten alkaa moottorivaihteisto paketin asennus
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 929
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #40 : 19.10.2018 - klo:17:20 »
Mitäpä tälle projektille kuuluu tällä hetkellä?
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #39 : 14.05.2018 - klo:22:42 »
Hyvä tietää :)

No pitää joku päivä ottaa johtosarja pöydälle ja alkaa selvittelemään sitä. Onhan se pakko lopulta katsoa mitä siellä on toiminnassa ja mitä ei että saa toimimaan kaikki kunnolla.  Katteja en tiedä tuleeko niitä
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 435
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #38 : 14.05.2018 - klo:22:38 »
Kannattanee katella ne lambdat kuntoon. Yhdellä lambdalla tuo moottori ei kyllä toimi closed loopissa ollenkaan. Sekventaaliruisku vaatii omat lambdat molemmille moottorin puoliskoille.
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #37 : 14.05.2018 - klo:21:43 »
Äsken katselin sähkökuvia tuosta sivulta. Ilmeisesti 01 käy aika hyvin 02 kanssa yhteen. Aika paljon siinä on kytkettävää, noi ecun maadoitukset ja jännitteet ei niin pahoilta näyttänyt, mutta esim ilmastointi näyttäisi tekevän vähän lisätyötä, samaten ce valo pitää kytkeä mittaristoon, polttoaine relevantti pitää kaivella vanhasta johtosarjasta ja varmaan laitan sen sillä. Ja tietysti nopeustieto pitää saada mittaristoon.

Puuttuuko tästä vielä paljon??
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #36 : 14.05.2018 - klo:14:35 »
Toi on jo valmiiksi hyvin poisteltu kun ei ollut edes kattia, yksi lambda löytyi putkistosta, ja ce valo toimi niinkuin piti vanhassa kopassa.

Ajonesto ehkä on, no sen näkee tässä muutaman viikon päästä  \m/
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 713
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #35 : 14.05.2018 - klo:12:55 »
Boxilta ohjaus releen kautta bensapumpulle ja boxille muutamaan nastaan plus 12v jatkuvaa ja muutama virtalukonkautta (nämä kans kantsii releyttää) ja muutama maadotus. Siinäpä ne käyntiin vaadittavat on. Tietty johtosarjassa pitää olla tarvittavat anturi kytkettynä mitä alunperinkin on. Takalambdat ja turhat saastevermeet kantsii poistaa johtosarjasta ja softasta + samalla softasta ajonesto pois.

Täällä on aikahyvin infoa noista johdotuksista

http://www.lt1swap.com/98-02_ls1.htm
« Viimeksi muokattu: 14.05.2018 - klo:13:01 kirjoittanut sirkus »
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #34 : 14.05.2018 - klo:11:16 »
Jotain tapahtunut tässä \m/
Alustan osat matkalla Suomeen, taka akseli maalattu ja katsottu millainen muuten on.  Etujarru nyt odottaa vuoroaan että satuloille teen adapterilevyt.

02 tankki autossa kiinni, ja bensalinjat, etupäässä vaatii pientä muokkausta.
Nyt kysymys, auto vaatii sähköjä lisää, mitä kaikkia sinne laitettava? Bensapumppu nyt ainakin koska oli kaasari, mistä pumpulle syöttö? Mitä ruisku vaatii lisää toimiakseen?
« Viimeksi muokattu: 14.05.2018 - klo:11:26 kirjoittanut Jani »
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #33 : 18.02.2018 - klo:16:35 »
No taas ehtiny tämän eteen jotain tehdä.nyt elinten luovuttaja purettu suurimmaksi osaksi. Tankki, taka-akseli,motti+vaihteisto sähköineen. Moottori on 5.3 ls6 imusarjalla ja modatulla eculla. Vain etu lambda on käytössä, ei katteja. Vaikutti rempatulta , lohko siisti punainen ja uutta tiivisteliimaa näytti olevan saumoissa.
Jouten tuosta jäi spoonin moottorikiinnikeet 4geniin, semmoiset missä päissä laipat ja välissä metalliputki, ei mitään kumia  missää
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #32 : 04.10.2017 - klo:21:38 »
juu nyt ainakin tulee nuo ilmeisesti C6 veten vanteet. taakse 275/35/19 kumit ja eteen 245/xx/18 kumit.

Miten tuo jarrupäivitys, taakse nyt sen kanssa ei mitään kummempia kun ovat jo paikallaan akselissa, mutta eteen. Siine tarvi vanhoja keskiöitä käyttää apuna. Olisiko näihin missään hyviä ohjeita. Voisi tehdä valmiiksi, ensi viikolla menee palikkaa tilaukseen. Olisi kiva kun olisi kaikki tuommoinen jo tehtynä.
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5111
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #31 : 04.10.2017 - klo:21:26 »
Eli sarjat menee ostoon, ja ilmeisesti sitten nuo menee myyntiin mitkä koneessa nyt on kiinni.  ja ehkäpä tuo 3 genin taka-akseli menee ja myyntiin. eikös se 4 genin akseli käynyt suoraan :) saa ne levyjarrut. Etujarru muutosta voisi jo alkaa napoihin tehdä...

4g akseli on sit leveempi ni tietää vannejumppaa mikä kannattaa huomioida, muuten sopii
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #30 : 04.10.2017 - klo:21:24 »
Eli sarjat menee ostoon, ja ilmeisesti sitten nuo menee myyntiin mitkä koneessa nyt on kiinni.  ja ehkäpä tuo 3 genin taka-akseli menee ja myyntiin. eikös se 4 genin akseli käynyt suoraan :) saa ne levyjarrut. Etujarru muutosta voisi jo alkaa napoihin tehdä...
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87