Kirjoittaja Aihe: trans am -87 (ikuisuus rojekti)  (Luettu 41801 kertaa)

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5402
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #31 : 04.10.2017 - klo:21:26 »
Eli sarjat menee ostoon, ja ilmeisesti sitten nuo menee myyntiin mitkä koneessa nyt on kiinni.  ja ehkäpä tuo 3 genin taka-akseli menee ja myyntiin. eikös se 4 genin akseli käynyt suoraan :) saa ne levyjarrut. Etujarru muutosta voisi jo alkaa napoihin tehdä...

4g akseli on sit leveempi ni tietää vannejumppaa mikä kannattaa huomioida, muuten sopii
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007
13,709@148,99 Motopark 19.9.2020

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #30 : 04.10.2017 - klo:21:24 »
Eli sarjat menee ostoon, ja ilmeisesti sitten nuo menee myyntiin mitkä koneessa nyt on kiinni.  ja ehkäpä tuo 3 genin taka-akseli menee ja myyntiin. eikös se 4 genin akseli käynyt suoraan :) saa ne levyjarrut. Etujarru muutosta voisi jo alkaa napoihin tehdä...
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6164
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #29 : 03.10.2017 - klo:20:49 »
Miten muuten käykö 4gen peltisarjat,kun semmoiset on kiinni..

Ei käy. 98-02 vakio pakosarjat käy ja sitten nimenomaan 3geniin tehdyt LS swap -peltisarjat.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #28 : 24.09.2017 - klo:09:36 »
Voi harmi.. no ei ihan vielä ajankohtainen, mutta kuukauden päästä kone on mahdolllisesti paikallaan, riippuen nyt ihan miten saan tarvittavat osat, eli alustan ja koneen kiinnikkeet.

Miten muuten käykö 4gen peltisarjat,kun semmoiset on kiinni..
« Viimeksi muokattu: 26.09.2017 - klo:05:21 kirjoittanut Jani »
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7406
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #27 : 23.09.2017 - klo:11:20 »
yleensä yläkautta 3g ja 4g alakauttaa akseleineen päivineen...
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss LS7 7,0 supercharger -10
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Buick skylark avo 455 -71
- Cadillac escalade 6,2 ESV -08
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- RR Silver spur -85 MR-rek
- RR Silver spur taxfree-86
- BMW 320 cabriolet -96
- Polaris 500 traktorimönkijä -13

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #26 : 23.09.2017 - klo:07:29 »
Meneekö 3 genissä kone paikalleen alakautta? Mietin.että olisiko helpompi laittaa se alakautta sinne..
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #25 : 26.08.2017 - klo:11:50 »
Joo siis tuossa on jarrut joka nurkassa uritettu ja reitetty, peltisarjat, ja putkistobtosiaan menee kahtena loppuu asti keskellä x putki, kisakatit. Putkisto x asti noin 3,5"  venakopat ja lohko punaisia, en tiedä miksi maalattu. Illalla pumppu irti
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6164
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #24 : 26.08.2017 - klo:11:38 »
Tilavuus litroina on stanssattu muistaakseni lohkon etupäähän, ota ohjaustehostimen pumppu pois, sen alta pitäisi löytyä merkintä. Toivotaan että siellä on 6.0.  m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #23 : 26.08.2017 - klo:11:35 »
Epäilen että olisi rautaa, kun tuo maalattu kerta. Kuka nyt alumiinia.maalaa. hitto kun ei ole pientä magneettia missään. Onko mihinkään valettu tilavuus merkintää
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6164
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #22 : 26.08.2017 - klo:11:32 »
Kannet 862???

Lohkossa on joku merkkntä a251

862 kannet on 5.3 kannet. Mielenkiintoista.
Tuolla lohkon merkinnällä en pääse kärryille. Onko lohko alumiinia vai rautaa?
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #21 : 26.08.2017 - klo:11:16 »
Kannet 862???

Lohkossa on joku merkkntä a251
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6164
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #20 : 26.08.2017 - klo:10:59 »
Lohkon numero löytyy kuskinpuolen kannen alta, moottorin takaa. Todella kusinen paikka jos kone kiinni 4genissä... En tiedä mahtuuko sinne puhelimella ottamaan kuvaa?
Numero on ihan siinä lohkon reunassa, lohko loppuu ja kansi alkaa. 125-alkuinen pitäisi olla.

Mitkä kannet, niiden numerot näkyy suoraan siinä kansien alareunassa, etuosassa? Niistäkin ehkä jotain pystyy päättelemään.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #19 : 26.08.2017 - klo:08:53 »
No nyt on luovuttaja-auto pihalla. Mistä löytyy moottorista numero? Moottoriin on ilmeisesti tehty jokun aika sitten remppa, lohko maalattu punaiseksi, näytti olevat uudet tiivisteet ja vesipumppu, pelti sarjatkin on. Pakoputkisto koko matkalla tuplaa, keskellä x putki. kaasuun reagoi enemmän kuin herkästi. moottori kiinni jollain spoonin kiinnikeillä, ei kumia välissä ollenkaan  :o

Kiinnostaa vaan tietää onko tuo lohko oikeasti ls1 vai mikä... punainen väri hämää....
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6164
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #18 : 22.06.2017 - klo:23:15 »
LS1 jarrut on 12" ympäriinsä, 3g etulevyt on 10.5", takana myös 10.5" vuosina 82-88.
89- eteenpäin tuli käytännössä samat kuin 4geneissä oli vuoteen 97. Ne taitaa olla reilu 11" levyillä. Parasta LS1 takajarruissa on kunnon känkkä, levyn sisällä rumpu mikä oikeasti toimii jarruna.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 258
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: trans am -87 (ikuisuus rojekti)
« Vastaus #17 : 22.06.2017 - klo:04:25 »
Joutuu ne jarrut päivittää. Sain kuvia lisäää autosta ja näkyi takajarrut hyvin. Satulat on isot ??? Levyt uritettu ja reiälliset.  Kait se etupääkin on jonkunlainen. Onko nuo LS jarrut noin suuret verrattuna esim lt koneisen jarruihin?
Ja onhan siinä veten kromivanteet :)
« Viimeksi muokattu: 22.06.2017 - klo:05:52 kirjoittanut Jani »
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87