Kirjoittaja Aihe: Pontiac Firebird (White Rider)  (Luettu 44457 kertaa)

Poissa Anders

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 595
  • Sukupuoli: Mies
  • Välillä menee hyvin, yleensä normaalisti...
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #123 : 26.08.2017 - klo:15:17 »
Suunnilleen 2500 ml eli pyöreesti 4000kilsaa koko kesän aikana. Eli vähän olis kiinniotettavaa...
Pontiac Trans Am -97
Chevy Van -89 6.2l Starcraft
Työkalu Fiat Ducato -17 2,3l 180hp (Mopar!)

Ex. Pontiac Firebird Convertible V6 3.8 -99
Ex. Chevy Astro Van -90

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #122 : 26.08.2017 - klo:15:12 »
Neljässä viikossa firebird on liihotellu 5000 kilsaa  m/ m/ Mites teillä?  ;D

Raaka laskutoimenpide että vajaat 900e menny polttoaineisiin  :-* Tätä varten kai sitä töissä käydään.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2017 - klo:15:16 kirjoittanut Missy »

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 853
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #121 : 20.08.2017 - klo:08:07 »
Puuttuva letku :-Xsiinä on konepellissä kaavio letkuista,liittyen egr systeemiin.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #120 : 19.08.2017 - klo:22:23 »
Alipainekello vaihdettu. Kaakit saatu takasin  m/ ei prötää täyskaasukiihdytyksessä. Käyntiinlähtöongelma edelleen, saa sahata sahaamisen ilosta -> sähköiseen bensapumppuun siirrytään jossain vaiheessa. Kaasuttimen juuresta löyty myös yks kohta josta puuttui letku jonnekin, se tulpattiin elikä oli alipainevuoto.. ja joku maajohto rötälehti myös irrallaan siinä huudeilla.. ei rötälehdä enää. Hitto, auto on kulkenu muutamassa viikossa varmaan enemmän mitä viimeseen viiteen vuoteen muilla  :D

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #119 : 14.08.2017 - klo:18:12 »
Vanteet maalattu ja vaihdettu pienempää alle  :o Tilasin myös huikeet matot jonkalaiset muistelin nähneeni jossain vanhassa kuvassa  m/

Paikalla F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5162
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #118 : 11.08.2017 - klo:07:38 »
No sen verran mieki oon jo lukenut että ne. Eikö varustetasoon muuta kuulu kuin ulkoisia ominaisuuksia?
Tuosta voi vertailla -85 vuosimallista perusfirebirdin ja trans amin eroja:
http://www.lov2xlr8.no/brochures/pontiac/85pfi/bilder/5.jpg
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4492
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #117 : 05.08.2017 - klo:19:38 »
Turbo v6 \m/.minkäkokoinen v6 se on?3.4.

3.8

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4492
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #116 : 05.08.2017 - klo:19:31 »
En anna millekään muulle erityistä painoarvoa kuin TTA:lla poikkeavan tekniikan osalta.
Käytännössä erot nyky mittapuulla merkityksettömiä.
Ulkonäkö ero transun / base model Firebird / gta ja formulan välillä tekee sen, että en kehtaisi väärä logoa käyttää.

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 853
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #115 : 05.08.2017 - klo:19:30 »
Turbo v6 \m/.minkäkokoinen v6 se on?3.4.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4492
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #114 : 05.08.2017 - klo:19:24 »
Se vähän riippuu, näihin kun on saanut ruksia optiolistalta sitä, mikä on mukavalta tuntunut, mutta yleensä TA:ssa on ollut takaluukun avaus napilla kojelaudasta, sähkopeilit, sähköantenni.
Tuolta voi myös tutkailla eri malleja:
http://www.lov2xlr8.no/pontiac.html

Vuosikerroittain erot vahtelee.
91-92 Formulassa ei taida olla sistustassa muuta eroa GTA:n kuin istuimet.
Tai sitten oma ex-formula oli kaikilla optioilla.
Kenties alkaneet loppuvuosina optiot tulemaan vakiona halvempiin malleihin.
Turbo V6 trans am meinasi unohtua mainitsematta.
Mallisarjan tehokkain ja en tiedä pohjautuuko enemmän GTA vai perus TA, mutta saatavilla huomattavasti paremmat etijarrut.
Myös valmistusmäärä rajallinen.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2017 - klo:19:33 kirjoittanut Fenix »

Paikalla F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5162
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #113 : 05.08.2017 - klo:19:12 »
No sen verran mieki oon jo lukenut että ne. Eikö varustetasoon muuta kuulu kuin ulkoisia ominaisuuksia?
Se vähän riippuu, näihin kun on saanut ruksia optiolistalta sitä, mikä on mukavalta tuntunut, mutta yleensä TA:ssa on ollut takaluukun avaus napilla kojelaudasta, sähkopeilit, sähköantenni.
Tuolta voi myös tutkailla eri malleja:
http://www.lov2xlr8.no/pontiac.html
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #112 : 05.08.2017 - klo:18:42 »
Ei pitäisi olla oikeilla hakusanoilla.
Perus firebirdit on karvalakkeja, joista formulat varustettu scoop konepellillä ja vuosikertansa parhaalla alusta ja moottoritekniikalla.
TA kuten Formula, mutta eri ulkonäkö.
GTA trans amissa optiona digi-mittaristo  ja sisusta / lokarit omansa, mitä ei saanut muihin malleihin.

Eli perus karvalakki coupe jossa ws6 alusta. No ei tuo ego tästä kuitenkaan lässähdystä kokenut eikä autokaan huonontunut silmissä  m/

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4492
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #111 : 05.08.2017 - klo:18:39 »
Juu kyllä se pärjää ilmankin. Ihmettelen vaan miks tiedon löytäminen on niin nihkeää liittyen näihin autoihin..

Ei pitäisi olla oikeilla hakusanoilla.
Perus firebirdit on karvalakkeja, joista formulat varustettu scoop konepellillä ja vuosikertansa parhaalla alusta ja moottoritekniikalla.
TA kuten Formula, mutta eri ulkonäkö.
Sinänsä erikoista että vain perus trans amin lokareissa ilmanpoistoaukot, mitä ei saanut edes GTA.
GTA trans amissa optiona digi-mittaristo  ja sisusta erilainen... aina TPI.
Tuossa erot tiivistettynä.
Jotakin saattoi jäädä mainitsematta tai tulla mainituksi liikaa.

Ps. mopoja ne on kaikki, mutta hyviä viriaihioita  \m/
« Viimeksi muokattu: 05.08.2017 - klo:19:13 kirjoittanut Fenix »

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #110 : 05.08.2017 - klo:18:27 »
Älä laita TA tarroja.
Johan F350 luettelikin jo ne ulkoiset erot ja niitä on sen verran tarpeeksi, että jokainen vähänkin asiaan perehtynyt huomaa eron.
Suvakitkin nyrpistäisi otsaa. :W
Taisi jossakin vaiheessa vaiheessa vielä vanteetkin olla erilaiset, ellei diamond spoket olleet optio varuste perus trans amissa.
Formula tekstikin olisi väärin.
Kuin laittaisi vaikkapa perus fdw vapari celicaan gt-4 merkit.

Juu kyllä se pärjää ilmankin. Ihmettelen vaan miks tiedon löytäminen on niin nihkeää liittyen näihin autoihin..

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4492
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #109 : 05.08.2017 - klo:18:25 »
No sen verran mieki oon jo lukenut että ne. Eikö varustetasoon muuta kuulu kuin ulkoisia ominaisuuksia?

Älä laita TA tarroja.
Johan F350 luettelikin jo ne ulkoiset erot ja niitä on sen verran tarpeeksi, että jokainen vähänkin asiaan perehtynyt huomaa eron.
Suvakitkin nyrpistäisi otsaa. :W
Taisi jossakin vaiheessa vielä vanteetkin olla erilaiset, ellei diamond spoket olleet optio varuste perus trans amissa.
Formula tekstikin olisi väärin.
Kuin laittaisi vaikkapa perus fdw vapari celicaan gt-4 merkit tai novaan Yenko.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2017 - klo:18:28 kirjoittanut Fenix »