Kirjoittaja Aihe: Pontiac Firebird (White Rider)  (Luettu 44463 kertaa)

Poissa Mika

  • Huoltaja
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 5552
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #153 : 13.03.2018 - klo:14:10 »
Lustig kiertää ympäri Suomea asentamassa, hinnaston mukaan coupen takalasi 120€, ei paljo kannata itte taistella tuon kanssa. Mulle asensivat, yhdestä palasta ja kohta varmaan kymmenen vuotta ollu ja on kuin uusi. Antavat 5 vuoden takuun.
http://www.lustig.fi/fi/
Meillä laitetttiin Trans Amiin myös samaan aikaan kalvo takalasiin ja samoin tehtiin yhdestä palasta. Done by Lustig  m/
2006 Citroën C4 2,0i 16V VTR Berline
1981 Chevy Corvette C3

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5162
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #152 : 11.03.2018 - klo:08:20 »
Joo niin oli. Ja spraysta oon kuullut. Kestääköhän ne paahteet ja aikaa vai alkaako valua/rakoilla? Saattaa olla että vien ammattilaiselle jos hyvin ahdistaa takaraivon esittely takana ajaville.
Lustig kiertää ympäri Suomea asentamassa, hinnaston mukaan coupen takalasi 120€, ei paljo kannata itte taistella tuon kanssa. Mulle asensivat, yhdestä palasta ja kohta varmaan kymmenen vuotta ollu ja on kuin uusi. Antavat 5 vuoden takuun.
http://www.lustig.fi/fi/
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 961
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #151 : 11.03.2018 - klo:08:11 »
Kuinka monest osasta yrititte tehä?
1985 Buick Electra 5.0 rullaava prokkis
1988 BMW E34 535i "raato" prokkis
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa ratskin

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3297
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #150 : 10.03.2018 - klo:22:26 »
3.suuntaan kaareutuva,on haastava ammattilaisellekkin

aikoinaan oli semmoista ainetta kuin Hycote, (sävytetty lakka spraynä) sillä tummennettiin laseja
jep on kokemusta, mikä on se spay,  :W

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #149 : 10.03.2018 - klo:22:23 »

Joo niin oli. Ja spraysta oon kuullut. Kestääköhän ne paahteet ja aikaa vai alkaako valua/rakoilla? Saattaa olla että vien ammattilaiselle jos hyvin ahdistaa takaraivon esittely takana ajaville.

3.suuntaan kaareutuva,on haastava ammattilaisellekkin

aikoinaan oli semmoista ainetta kuin Hycote, (sävytetty lakka spraynä) sillä tummennettiin laseja

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10189
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #148 : 10.03.2018 - klo:22:07 »
3.suuntaan kaareutuva,on haastava ammattilaisellekkin

aikoinaan oli semmoista ainetta kuin Hycote, (sävytetty lakka spraynä) sillä tummennettiin laseja
« Viimeksi muokattu: 10.03.2018 - klo:22:11 kirjoittanut Chevy »

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #147 : 10.03.2018 - klo:21:17 »
Voi ristus että olihan homma! Neljä tuntia, kolme ihmistä. Eikä tullu hittoakaan uuden kalvon asennuksesta tuon malliseen lasiin, ei kestäny hermot eikä riittäny taidot. Olokoon. Aina se kirkas lasi voittaa haalistuneen amistummennuksen.

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10189
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #146 : 10.03.2018 - klo:09:43 »
ACDELCO R43TS,lyhyt malli valurauta kannet
ACDELCO 41629,alu kannet

NGK 2771,lyhyt malli valurauta kannet
NGK 5155,alu kannet
« Viimeksi muokattu: 10.03.2018 - klo:09:47 kirjoittanut Chevy »

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #145 : 10.03.2018 - klo:09:19 »
Joops. Lyhykäiset ne varmaan sitten on. Sitten pieni mielipidekysely parhaasta merkistä?  :D Ei oo kyllä tulpperoisten kanssa ongelmia ollut tähän asti olipa valmistaja ollut mikä hyvänsä mutta ne onkin vaihdettu kerran vuoteen säännöllisesti.

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10609
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #144 : 09.03.2018 - klo:21:40 »
Vakio kansiin lyhyt on oikea.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa RaiRai

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 651
  • Sukupuoli: Mies
  • 1994 Trans Am
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #143 : 09.03.2018 - klo:21:34 »
otin yhden irti kun en muistanut, mulla lyhyt kierre.  tai näin ainakin vakiokoneessa vm 90 5,7 iroc.
Ok. Kauan on aikaa mutta L98:n tulpat oli muistaakseni pitkillä. LT1 pitkä kierre mut ohan se ihan eri... Moni muu tuon tietää varmasti mikä lie oikein.
"If it ain't broke, don't fix it"

Poissa mauriantero

  • Jäsen
  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #142 : 09.03.2018 - klo:21:29 »
otin yhden irti kun en muistanut, mulla lyhyt kierre.  tai näin ainakin vakiokoneessa vm 90 5,7 iroc.

Poissa RaiRai

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 651
  • Sukupuoli: Mies
  • 1994 Trans Am
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #141 : 09.03.2018 - klo:21:18 »
 :o Nuo tulpat. Toinen on "pikkasen" väärä ja minun mielestä tuo oikpuoleinen. En ole erityisasiantuntija näissä mutta miten v_tussa tuo on edes jotenkin toiminut?  ;D Hallelujaa...
Hellurei ja hellähköt tuntemukset. Se on kohta kevät ja hommat levällään, taitaapi olla aika normaali tilanne. Ihan tuolleen perustavanlaatuisena kysymyksenä, että mahtaakohan näissä yleensä olla lyhkäset nämä tulpperoiset, niinkuin nyt näkyy että tuo vanaha malli on tynkä ja uus "mukaoikeajakäypänen" onkin sitten pitkä. Vai onko joku laittanut hyllyllä seisoneet tarpeettomat lyhkäset tulpat koneeseen vaikka pitkät olis pitäneet olla? Tuntuu ihmetystä herättävän miksi siellä tuommoiset oli. Ja joo, ei sinne pitkiä laiteta ja kokeilla kuinka mahtaa käydä vaan tutkitaan ensin  ;D Ps. On muuten harvinaisen vittumaiseks osattu tehdä noinkin yksinkertasen toiminnan suoritus. Ihan helevetti mahdotontahan noihin tulppiin on käsiksi päästä. Ei ihme että vanhat on tuonnäköiset -- ihme että niinkin hyvin toimi koko viime kesän. Kaikki mitä tuosta on purettu on ollu sen näköistä että nissani ois jo pitäny mykkäkoulua.
"If it ain't broke, don't fix it"

Poissa Missy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #140 : 09.03.2018 - klo:20:25 »
Hellurei ja hellähköt tuntemukset. Se on kohta kevät ja hommat levällään, taitaapi olla aika normaali tilanne. Ihan tuolleen perustavanlaatuisena kysymyksenä, että mahtaakohan näissä yleensä olla lyhkäset nämä tulpperoiset, niinkuin nyt näkyy että tuo vanaha malli on tynkä ja uus "mukaoikeajakäypänen" onkin sitten pitkä. Vai onko joku laittanut hyllyllä seisoneet tarpeettomat lyhkäset tulpat koneeseen vaikka pitkät olis pitäneet olla? Tuntuu ihmetystä herättävän miksi siellä tuommoiset oli. Ja joo, ei sinne pitkiä laiteta ja kokeilla kuinka mahtaa käydä vaan tutkitaan ensin  ;D Ps. On muuten harvinaisen vittumaiseks osattu tehdä noinkin yksinkertasen toiminnan suoritus. Ihan helevetti mahdotontahan noihin tulppiin on käsiksi päästä. Ei ihme että vanhat on tuonnäköiset -- ihme että niinkin hyvin toimi koko viime kesän. Kaikki mitä tuosta on purettu on ollu sen näköistä että nissani ois jo pitäny mykkäkoulua.

Poissa Chemical man

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Vastaus #139 : 16.01.2018 - klo:20:03 »
Löytyiskö tuolta apuja? :)

http://paintref.com/cgi-bin/colorcodedisplay.cgi?model=Firebird&year=1986&con=yo

Itellä orggis väri ollut valkoinen.