Kirjoittaja Aihe: LS6 imusarja > LS1  (Luettu 7094 kertaa)

Paikalla gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3828
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: LS6 imusarja > LS1
« Vastaus #5 : 05.08.2017 - klo:22:34 »
Eikös LS-koneen imusarjan tiivisteet ole muuten kumiset o-rengastyyppiset? Kestääkö kasata samoilla vai kannattaako suosiolla vaihtaa?
Ainakaan Norttimoottori ei alkanut vuotamaan kun käytin imarin irti.
on samat mutta mulla vaihdettiin varmuuden vuoksi.
CHEVROLET SS CAMARO2012. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2821
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: LS6 imusarja > LS1
« Vastaus #4 : 05.08.2017 - klo:22:27 »
Eikös LS-koneen imusarjan tiivisteet ole muuten kumiset o-rengastyyppiset? Kestääkö kasata samoilla vai kannattaako suosiolla vaihtaa?
Ainakaan Norttimoottori ei alkanut vuotamaan kun käytin imarin irti.
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Paikalla gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3828
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: LS6 imusarja > LS1
« Vastaus #3 : 05.08.2017 - klo:20:17 »
Tuon otsikon swapin kun tekee niin ilmeisesti joutuu nesteputkia vähän muokkailemaan.
Onko kellään kokemusta onko tällä vaikutusta mihinkään? Ilmausongelmia tms.?
Onko muuta huomioitavaa?


Netti on kyllä täynnä ohjeita mutta käytännön kokemuksia haetaan.


EGR on ollut jo pitemmän aikaa pois käytöstä joten se lähtee samalla. Ei tarvi tehdä reikää imariin.
Ei mun mielestä nupa vaihtoi mulle ls6 imusarjan ls1 tilalle viime vuonna.
CHEVROLET SS CAMARO2012. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa ratskin

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3216
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: LS6 imusarja > LS1
« Vastaus #2 : 05.08.2017 - klo:12:13 »
Tuon otsikon swapin kun tekee niin ilmeisesti joutuu nesteputkia vähän muokkailemaan.
Onko kellään kokemusta onko tällä vaikutusta mihinkään? Ilmausongelmia tms.?
Onko muuta huomioitavaa?


Netti on kyllä täynnä ohjeita mutta käytännön kokemuksia haetaan.


EGR on ollut jo pitemmän aikaa pois käytöstä joten se lähtee samalla. Ei tarvi tehdä reikää imariin.
Nupa vois tietää, hän purki mun ls6:n
t.r

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2821
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
LS6 imusarja > LS1
« Vastaus #1 : 05.08.2017 - klo:11:52 »
Tuon otsikon swapin kun tekee niin ilmeisesti joutuu nesteputkia vähän muokkailemaan.
Onko kellään kokemusta onko tällä vaikutusta mihinkään? Ilmausongelmia tms.?
Onko muuta huomioitavaa?


Netti on kyllä täynnä ohjeita mutta käytännön kokemuksia haetaan.


EGR on ollut jo pitemmän aikaa pois käytöstä joten se lähtee samalla. Ei tarvi tehdä reikää imariin.

Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07