Kirjoittaja Aihe: SLP High Flow Air Intake  (Luettu 8289 kertaa)

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 651
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #9 : 23.12.2017 - klo:16:52 »
Mulla oli ylävireisessä lt1.ssä sportti napppi lootalle ja sportilla lukko kokonaan pois. Pelas siinä mun mielestä parhaiten tolleen
F-Body:
Camaro -71 LQ4 / 4L80E /10bolt 3.73 eaton true track 328.5whp 13.107s/173.82kmh 1/4 mile  n/a
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Co2 päästöt g/km = vähän enemmän kuin meksikonlahden öljyturmassa!
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2864
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #8 : 23.12.2017 - klo:13:45 »
Hyöty riippunee aika paljon koneen ominaisuuksista ja turbiinista.
Lukitseminen tiputtaa kierroksia mutta toisaalta poistaa "hävikin".
Toisekseen lukko on aika hintelä joten vois kuvitella että enemmillä tehoilla ei pidä/hajoaa? Vakionahan lukko vapauttaa heti kun kaasua enempi painaa.
Tämä ihan yleisinä mietteinä... ???
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4019
  • Sukupuoli: Mies
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #7 : 23.12.2017 - klo:13:09 »
Huomasin ensimmäisen linkin modien joukossa vinkin kytkeä turbiinilukko päälle kiihdytyksen aikana.
Onko yleisesti käytetty metodi ja toimivaksi todettu ??? ?


Top 10 Budget LC2 Bolt-Ons CLUTCH SWITCH
With a few bucks worth of wire, a couple of connectors, and a store-bought switch, simply tapping into your Buick's ALDL port under the dash will allow you to lock the torque converter clutch under WOT--effectively making your 200-4R transmission a stick-shift for the remainder of the 1320. Buick racers have seen up to a couple of solid tenths from this mod--for the price, the best budget Turbo Buick bolt-on on the planet!
THE CATCH:
None
EASE OF INSTALL:
Easy
WEAR AND TEAR:
Minimal
APPROX. HP GAIN/ET REDUCTION:
15 HUNDREDTHS
COST:
$10.00
COST VERSUS GAIN:
$0.66 PER HUNDREDTH
-89 350 HSR formula

Paikalla ratskin

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3231
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #6 : 07.08.2017 - klo:19:03 »
Ainakin mulla ongelmana (normisuodattimella) että klipsut ei tahdo pysyä kiinni. Tehonlisäyksestä ei ole tietoa mutta konehuoneeseen tuli kummasti tilaa.
kyllä ainakin pk-seudulla löytyy sen oikean filtterin myyjiä,
vantaalla muistaakseni jopa moposport myy tosin tilaus kamaa.

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2864
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #5 : 07.08.2017 - klo:18:33 »
Ainakin mulla ongelmana (normisuodattimella) että klipsut ei tahdo pysyä kiinni. Tehonlisäyksestä ei ole tietoa mutta konehuoneeseen tuli kummasti tilaa.
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9434
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #4 : 07.08.2017 - klo:18:05 »
normi paperifiltterilla ei istu ihan tiiviisti

Poissa Callahan

  • Jäsen
  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • So what?
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #3 : 07.08.2017 - klo:16:50 »
Eipä tullu tilattua. Muistan kyl jollain myyjällä nähneeni...
LS1 Trans Am -99
Volvo V70 II T5 -00
Volvo on miellyttävä ajaa - Trans Am hauska. V8 brutaalia voimaa ei turbossa ole.

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9434
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #2 : 07.08.2017 - klo:16:28 »
tilasithan myös vapaavirtausfiltterin ?
6 hp on mitattu

Poissa Callahan

  • Jäsen
  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • So what?
SLP High Flow Air Intake
« Vastaus #1 : 07.08.2017 - klo:15:06 »
Kai tästäkin aiheesta täällä on jotain juttua... En vaan haulla löytäny...
Tuli nimittäin tilattua tuollainen:
http://www.ebay.com/itm/1998-1999-Firebird-V8-SLP-High-Flow-Air-Intake-Box-Lid-Cover-12HP-SLP-21044-/271789633665?fits=Year%3A1999%7CModel%3AFirebird&hash=item3f47ecb081:g:j8kAAOSwNSxU8Lxn&vxp=mtr
Fiksua ois varmaan ollu ensin konsultoida foorumia, mut nyt sit jälkikäteen...?  ::)

Tuonne nimittäin eksyin:
http://www.superchevy.com/how-to/0603htp-10-budget-ls1-bolt-ons/
Ja sitten painoinkin jo Buy it now-nappulaa :-P

LS1 Trans Am -99
Volvo V70 II T5 -00
Volvo on miellyttävä ajaa - Trans Am hauska. V8 brutaalia voimaa ei turbossa ole.