Kirjoittaja Aihe: LSx vs. LTx  (Luettu 13335 kertaa)

Poissa Marko

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 844
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #71 : 26.08.2017 - klo:07:53 »
2.43 välitys gm pikku 10-pulttisessa...Seems legit. ;D

Eiköhän nuo kaikki 4gen rimpulaperät ollu manuaalin perässä 3.42 ja tomaatit sitten harvempaa välitystä. Eli niinku, Balezi totesi, yli kolmen välläri.

Itse ainakin julistaisin itseni vähintään GURUN asemaan, jos vaikkapa HPtunersin softasta pystyisin katsomaan, mikä välitys autossa on paikallaan...Scannerilla sen jo pystyykin päättelemään, mutta ei softasta.
Sama välitys oli 95 LT1 T56.ssa kuin tuossa 2001:ssä. LS1 jaksaa mennä paremmin vaikka 80 vaihtaa kuutosen.(ohjekirjan mukaan suositeltunopeus vaihtaa 6:nen)
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 449
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #70 : 26.08.2017 - klo:00:10 »
Garage o garage.. varmaan ihan tietävä paikka jos vitsisti opas kirjoja.. sillä ransulla ajaneena niin yli kolmosen välläri.. oon ajanu transua 2.73 ja se oli piiiiiiitkä

2.43 välitys gm pikku 10-pulttisessa...Seems legit. ;D

Eiköhän nuo kaikki 4gen rimpulaperät ollu manuaalin perässä 3.42 ja tomaatit sitten harvempaa välitystä. Eli niinku, Balezi totesi, yli kolmen välläri.

Itse ainakin julistaisin itseni vähintään GURUN asemaan, jos vaikkapa HPtunersin softasta pystyisin katsomaan, mikä välitys autossa on paikallaan...Scannerilla sen jo pystyykin päättelemään, mutta ei softasta.
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Poissa -Zn-

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 368
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #69 : 25.08.2017 - klo:22:44 »
Eli sulla on sitten yksi täysin turha vaihde koska kutosta ei pysty Suomen nopeusrajoituksilla käyttämään missään.

Sama vähän itsellä, en tiedä perän välityksistä, mutta kutonen on monesti liian pitkä Suomen teille.. Vitosella menee paljon jouheammin. Pitäis kutosella päästä ajamaan moottoritie nopeuksia, niin toimisi. 80 km/h niin ei mielestäni mene kovin nätisti kutonen pesässä..
Trans Am LS1 M6
320i xdrive F30

Ex:
- Peugeot RCZ THP200
- Peugeot 407 V6 Coupe
- Ford Cougar V6
- Toyota Celica ST182
- Opel Astra Sport
- Nissan 200SX RS13
- Ford Sierra

Poissa ratskin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3299
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #68 : 25.08.2017 - klo:21:16 »
Garage o garage.. varmaan ihan tietävä paikka jos vitsisti opas kirjoja.. sillä ransulla ajaneena niin yli kolmosen välläri.. oon ajanu transua 2.73 ja se oli piiiiiiitkä
tohon en voi vastata, mulla on vaan efiliven tieto, :W

Poissa balez

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4747
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #67 : 25.08.2017 - klo:20:50 »
Garage o garage.. varmaan ihan tietävä paikka jos vitsisti opas kirjoja.. sillä ransulla ajaneena niin yli kolmosen välläri.. oon ajanu transua 2.73 ja se oli piiiiiiitkä
(Formula 350.. 1/4 mile 14,078/157 -08
Formula 350.. 1/4 mile ??  -09 -ei aikaa tälle vuodelle-
Formula 350.. 1/4 mile 13,598/163,5 -10 RATAPÄIVÄT 2010 NOPEIN)

-95 mustang 1/4 mile 13,2/170  -11
-95 mustang 1/4 mile 12,8/179,6 -12
-95 mustang 1/4 mile 12, 8/182,5 -13
-96 cobra 1/4 mile 12.2/189.8        -15

Poissa ratskin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3299
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #66 : 25.08.2017 - klo:18:17 »
Eli sulla on sitten yksi täysin turha vaihde koska kutosta ei pysty Suomen nopeusrajoituksilla käyttämään missään.
kuka puhui rajoituksista, niin mulla ei ole sitä autoa enää joten en voi katsoa sitä. ???

Poissa Marko

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 844
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #65 : 25.08.2017 - klo:17:40 »
niin mulla oli 6 lovinen -99 transu ja efilive ilmoitti differentiaalin olen 2,43, tämähän oli puhdas jenkkituonti, :W
Ovesta katsot RPO koodi listasta GU koodin niin mikä numero on tuon GU koodin perässä?
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 507
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #64 : 25.08.2017 - klo:17:11 »
Eli sulla on sitten yksi täysin turha vaihde koska kutosta ei pysty Suomen nopeusrajoituksilla käyttämään missään.
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa ratskin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3299
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #63 : 25.08.2017 - klo:16:54 »
LT1 viralliset metron tuomat oli 2,73:1 peräruuvilla ja automaatilla, olikohan syynä melu mitä haluttiin alas ja saa tolla varmaan taloudellisuutta paremmaks.

ethän nyt sotke vaihde välityksiin siel tommosii lukemii lukemii vois olla
niin mulla oli 6 lovinen -99 transu ja efilive ilmoitti differentiaalin olen 2,43, tämähän oli puhdas jenkkituonti, :W

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5416
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #62 : 25.08.2017 - klo:14:54 »
LT1 viralliset metron tuomat oli 2,73:1 peräruuvilla ja automaatilla, olikohan syynä melu mitä haluttiin alas ja saa tolla varmaan taloudellisuutta paremmaks.

tota michaels garagessa katottiin efilivellä niin näytti perän olevan 2,43 ja niithtän sai myös 1.93
en tiedä mikä valehtelee, mutta tollaiset lukemat tuli.
t.r

ethän nyt sotke vaihde välityksiin siel tommosii lukemii lukemii vois olla
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007
13,709@148,99 Motopark 19.9.2020

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 320
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #61 : 24.08.2017 - klo:21:15 »
tota michaels garagessa katottiin efilivellä niin näytti perän olevan 2,43 ja niithtän sai myös 1.93
en tiedä mikä valehtelee, mutta tollaiset lukemat tuli.
t.r
Tietysti kautta historian välityksiä ollut vaikka mitä, mutta itse tarkoitin LT-1 ja LS1 kuusipykäläisiä manuaaliautoja 1993-2002, niissä perävälitys tehtaalta 3.42. Automaatissa 3.23. Jos olisi 2.43 ja laatikko T56, vauhtia kutosella 1500 rpm yli 150 kmh, ei kovin käytännöllinen, ei jaksa vetää.
Pontiac Trans Am 1973, 454+Tremec TKO 600
Chevrolet Camaro SS 2010, 376+Tremec TR6060

Poissa ratskin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3299
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #60 : 24.08.2017 - klo:21:05 »
Viritetyt vehkeet asia erikseen. Vakio LT-1 Vette ja Vakio LS1 Camaro kulutti täsmälleen saman verran minun mittauksissa. Eihän manuaaleja ole tuollaisella perällä. Manuaalin välitys 3.42. Manuaalin kuutosella ei voisi ajaa jos perä olisi 2.43.
tota michaels garagessa katottiin efilivellä niin näytti perän olevan 2,43 ja niithtän sai myös 1.93
en tiedä mikä valehtelee, mutta tollaiset lukemat tuli.
t.r

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 320
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #59 : 24.08.2017 - klo:19:56 »
toi manuaski ja jos on 2,43 perä niin toki menee noihin lukemiin, mulla oli -99 transu manuaalilla eikä mitään ongelmaa päästä noihin lukemiin,
sen sijaan -95 lt1 vei lähes tuplat, toki oli automaatti ja vähän piristetty,
t.r
Viritetyt vehkeet asia erikseen. Vakio LT-1 Vette ja Vakio LS1 Camaro kulutti täsmälleen saman verran minun mittauksissa. Eihän manuaaleja ole tuollaisella perällä. Manuaalin välitys 3.42. Manuaalin kuutosella ei voisi ajaa jos perä olisi 2.43.
Pontiac Trans Am 1973, 454+Tremec TKO 600
Chevrolet Camaro SS 2010, 376+Tremec TR6060

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10612
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #58 : 24.08.2017 - klo:19:20 »
Pari viikkoa sitten ajoin C5 Camarolla (LS3+TR6060) 400 km maantielenkin, kulutus vaihteli 8,9-9 L.
L99+6L80,oikein kevyellä jalalla maantiellä 8,5 L
nurkis ku pyörii vie saman kun LS1+4L60 eli 12-13 L
« Viimeksi muokattu: 24.08.2017 - klo:19:23 kirjoittanut Chevy »

Poissa ratskin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3299
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #57 : 24.08.2017 - klo:18:27 »
Tuo on totta, vähällä kulkee, pienimmät lukemat mulla 500 km maantielenkillä luokkaa 8,3 L (LS1+T56). Pari viikkoa sitten ajoin C5 Camarolla (LS3+TR6060) 400 km maantielenkin, kulutus vaihteli 8,9-9 L. Eli kuluttaa vähän enemmän kuin C4 LS1. LT1 vs LS1 ei ole eroa.
toi manuaski ja jos on 2,43 perä niin toki menee noihin lukemiin, mulla oli -99 transu manuaalilla eikä mitään ongelmaa päästä noihin lukemiin,
sen sijaan -95 lt1 vei lähes tuplat, toki oli automaatti ja vähän piristetty,
t.r